بازدید 16592

ادامه امدادها با بارش برف سنگین در تنکابن

بارش سنگین برف در شهرستان تنکابن باعث مسدود شدن راه‌های شهری و تخریب معابر عمومی شده است که با حضور و تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادرسان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ 05 February 2014
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۴
خدا را شکر شهر از بحران خارج شده است با اینکه مشکلاتی فعلا" وجود دارد .
به لطف و عنایت پروردگار و با همت و تلاش نیروهای زحمتکش امدادی و نوع دوستی، محبت و یاری همه مردم شریف ایران، این روزهای سخت تبدیل به بهترین خاطرات زندگیمان خواهد شد. انشاالله
جالب بود
اه، چقدر رویایی و فوق العاده - چه بهار منحصر به فردی رو پیش رو خواهیم داشت. رودخانه های خروشان و جنگل های انبوه و سرسبز، نتیجه این رویداد فرخنده طبیعی است.
اميدوارم هرچه سريعتر عمليات امداد و نجات تكميل شود و زندگي هموطنان خونگرم و مهربان تنكابن به شرايط عادي بازگردد. من كه بسيار متاسف شدم. از تمام امدادگران صبور و مهربان تشكر ميكنم.
این مشکلات پیش اومده به خاطر برف نیست ،برف نعمت خداست
مشکلات بخاطر ضعف ماست . اگه بخاطر برف این مشکل داشته باشیم ،خدا رحم کنه و اون روز نیاره،زلزله رو
خدایا به داد مشهد برس، نه باران داره و نه برف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
تو اين عكس ها 2 متر برف باريده
مشهد فقط 2 ميلي متر باريد 3 -4 روز پيش
بعد هم كه فقط سرماي طاقت فرساي منفي 17 و منفي 18 و منفي20
بدجوري بوي جيره بندي آب توي تابستون مشهد مياد
یاد کنم از کارمندان و کارگران اداره برق، گاز، جمعیت هلال احمرف راه داران پلیس راه فکارگران شهرداری، مردمان محلی در راه ها و..... تشکر و خدا قوت به همه
ضمن خسته نباشید جانانه به تمام عزیزان امدادگر و همه‌ی کسانی که در این شرایط بحرانی به هم‌وطنان‌مان کمک کردند، من از مردم عزیز و به ویژه رسانه‌ها خواهش می‌کنم فقط به نکات منفی و مشکلات نپردازند و مثل همین عکس‌ها از تلاش و کوشش این عزیزان هم حرف بزنند. غر زدن و ایراد گرفتن و زیرآب زدن در شرایط بحران بسیار آسان است و به‌طور حتم با کمبودهایی که در کشور داریم هیچ‌کس یا کسانی نمی‌توانند بحران‌ها را به بهترین شکل برطرف کنند. لطفاً منطقی و با دید کمک‌ با چنین قضایایی برخورد کنیم تا به امید خدا روز به روز در برابر بحران‌ها قوی‌تر و کارآزموده‌تر بشویم.
حالا یخبندون مونده
بخدا خیرو برکته کاش به منطقه ماهم دو برابر این بباره
مامان من بیمارستان رجایی تنکابن کار میکنه ,وقتی برام از شبی که شبکار بود گفت بیچاره زار می زد می گفت که اون شب نه غذا داشتن نه برق نه وسیله ای که باهاش گرم بشن چند تا از مریضا با اون حالشون رضایت شخصی دادن وتو اون سرما رفتن خونه هاشون !!!!
موضوع اصلی اینه که مردم غافلگیر شدن . ما حتی یه پارو تو خونمون نداریم که بتونیم جلوی در خونه راه باز کنیم . هنوز هم نیروهای امدادی به کوچه های فرعی دسترسی ندارن . این جماعتی که تو عکس میبینید خونه هاشون حتما نزدیک به خیابون اصلیه . امروز پنجمین روزیه که ما تو خونه حبس شدیم . خدارو شکر دیشب برقها وصل شد ما حتی یه بخاری یا شومینه تو خونمون نداشتیم و 4 شب رو با پالتو و کلاه خوابیدیم . امروز خورشید تابان خداوند به دادمون رسید و بخشی از برفها آب شد . فعلا درختها داره دیده میشه اما هنوز راه های فرعی بسته است .امیدمون به خورشید فرداست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی