بازدید 16612

‌کانادا تحریم‌ها علیه ایران را لغو نمی‌کند

کد خبر: ۳۷۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲ 20 January 2014
برخی منابع خبری از عزم کانادا برای ابقای تحریم‌هایش علیه جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

به گزارش فارس، تلویزیون اسکای نیوز عربی به نقل از خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که کانادا تحریم‌هایش علیه ایران را به صورت کامل باقی نگه می‌دارد.

بر همین اساس استفن هارپر نخست وزیر کانادا که امروز در کنست اسرائیل نیز سخنرانی کرد گفت: تحریم‌های ما علیه ایران به طور کامل بر جا خواهد ماند حتی اگر گروه 1+5 از اتاوا برای کاهش تحریم ها درخواست کند.

بر اساس توافق ژنو بین جمهوری اسلامی ایران و 5+1 و شروع بازه زمانی اجرای ااین توافق، امروز آمریکا و اتحادیه اروپا بخشی از تحریم‌ها از کشورمان را به حالت تعلیق درآوردند ولی کانادا در اقدامی بر خلاف اراده جامعه جهانی به منظور حل پرونده هسته‌ای صلح آمیز کشورمان از عزم خود برای ابقای آن تحریم‌ها سخن گفته است و سعی دارد توافق ژنو را ناکام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۳
انتشار یافته: ۱۳
فقط آمریکا یا اروپا به تنهایی برای ایران کافی هستند . کانادا رو کسی حساب نمیکنه .
به درک اسفل السافلین
به جهنم!
اینا اول برن استقلالشون رو از ملکه بدست بیارن اونوقت تازه بیان بگن ببینیم چی میگن!
کانادا بیخود کرده حالا چی داره که بخواد تحریم کنه به جهنم
مقامات کانادا نگران ارتباط ایرانیان داخل کانادا و ایران هستند ! آنها با بزرگنمایی برخی موارد قصد جذب بیشتر نیروی متخصص از کشورمان را دارند ! بهتره به متخصصان بیشتر بها داده شود تا تلاش آنها خنثی شود .
آقای مهندس زنگنه در اولین حضور خود در اوپک اعلام کرد اگر نفت 20 دلار هم بشود ایران سقف تولید خود را بالا خواهد برد. خب به نظر من اگه این کار انجام بشه برای بسیاری از کشورها از جمله همین کانادا استخراج نفت مقرون به صرفه نخواهد بود. چون هزینه ی استخراج نفت آنجا بیش از 25 دلار برای هر بشکه تمام میشود. این بهترین تحریم برای کانادا است.
به درک اسفل السافلین این وسط ایران ضررنمی کندکانادایی ها فکر میکنند کی هستند.کشورهای گنده تر از کاناداهم کم آوردند حالاکانادا که عددی نیست
دولت فعلی کانادا دنباله رو سیاست‌های اسراییل هست و هیچ اختیاری از خودش نداره و خیلی انتقادهای داخلی هم علیه این دولت وجود داره. این دولت به این دلیل به قدرت رسیده که معمولا مهاجرینی که شهروندی کانادا بهشون اعطا شده در انتخابات شرکت نمی‌کنند اگر در انتخابات بعدی این افراد به صورت منفعل عمل نکنند قطعا این دولت برکنار خواهد شد.
شهر که شلوغ میشه قورباغه هم هفتیرکش میشه!
حالا از کجا یخ وارد کنیم خووو !
بخواب بینیم بابا
کانادا هم شده کاسه داغتر از آش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی