بازدید 13867

اطلاعات دقيق از پهپاد آمريکايي خواهيم داد

با ورود اين پرنده به فضاي فوقاني بخش سرزميني خليج فارس در ايران، به هواپيماي متجاوز با شليک هشدار داده شد و سپس اين پرنده خاک ايران را ترک کرد.
کد خبر: ۲۸۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴ 11 November 2012
معاون فرهنگي و تبليغاتي ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي مسلح ايران هرزمان متوجه نفوذ و حضور نيروهاي دشمن شود، با آن برخورد مي‌کند آمريکا مراقب حضور خود در اطراف فضاي ايران باشد.

سردار سيد مسعود جزايري در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود يک پهباد به حريم هوايي ايران گفت: يک پرنده ناشناس عصر روز پنجشنبه حدود 9 روز پيش مورد رهگيري نيروهاي مسلح قرار گرفت که در چهارچوب مواضع بين‌المللي با آن برخورد شد.

وي ادامه داد: با ورود اين پرنده به فضاي فوقاني بخش سرزميني خليج فارس در ايران، به هواپيماي متجاوز با شليک هشدار داده شد و سپس اين پرنده خاک ايران را ترک کرد.

سردار جزايري در رابطه با نوع اين پهباد اظهار داشت: اين نوع پهباد از نوع پيشرفته‌ترين پهباد‌ها بوده و پس از بررسي دقيق اطلاعات را در اختيار افکار عمومي قرار خواهيم داد.

معاون فرهنگي و تبليغاتي ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اينکه ايران رصد کامل اطلاعاتي نسبت به دشمن داشته، گفت: مايل نبوديم که در اين زمينه اقدامات تبليغاتي داشته باشيم و اين مساله را اعلام کنيم و اين خبر از بخش‌هاي درون حاکميتي آمريکا افشا شد.

سرار جزايري در پايان خاطرنشان کرد: حق طبيعي نيروهاي مسلح ايران بوده تا هرزمان که متوجه نفوذ و حضور نيروهاي دشمن شود، با آن برخورد کند و آمريکا بايد مراقب رفتار خود بوده و منطقه  را بيش از اين متشنج نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم