بازدید 13480

میت رامنی: «بیت‌المقدس»، پایتخت رژیم صهیونیستی است!

در حالی که چند ماهی بیشتر به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی نمانده، رقابت دو کاندیدای جمهوری‌خواه و دمکرات در این کشور روز به روز شدید‌تر می‌شود. در این میان، هر یک از این دو می‌خواهد بیش از دیگری خود را حامی رژیم صهیونیستی نشان داده و دل اسرائیلی‌ها را به دست بیاورد.
کد خبر: ۲۶۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۱ 30 July 2012
در حالی که چند ماهی بیشتر به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی نمانده، رقابت دو کاندیدای جمهوری‌خواه و دمکرات در این کشور روز به روز شدید‌تر می‌شود. در این میان، هر یک از این دو می‌خواهد بیش از دیگری خود را حامی رژیم صهیونیستی نشان داده و دل اسرائیلی‌ها را به دست بیاورد.

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه چند روز پیش، میت رامنی، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن حمله شدید به سیاست‌های باراک اوباما در قبال ایران، وی را «خیانتکار» خطاب نمود، روز گذشته تلاش کرد با سفر به سرزمین‌های اشغالی، موقعیت خود را در قبال رژیم صهیونیستی تثبیت کند.

در همین باره، رامنی پیش از اینکه اواخر وقت روز گذشته، رهسپار سفر به سرزمین‌های اشغالی شود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد حمله نظامی علیه مراکز هسته‌ای ایران، نباید به عنوان یک گزینه کنار گذاشته شود.

وی همچنین درباره مسأله صلح فلسطین و اسرائیل و اقدامات انجام شده از سوی آمریکا در این رابطه گفت: این برای ایالات متحده درست نیست که به عنوان مذاکره‌کننده و میانجی میان اسرائیل و فلسطینی‌ها رفتار کند و باراک اوباما را به دلیل انتقاد آشکار از یک «دوست و متحد» (رژیم صهیونیستی) سرزنش کرد.

اما جالبتر از همه، اظهاراتی بود که وی دیروز در دیدار با مقامات اسرائیلی بیان کرد. وی در دیدار با «شیمون پرز»، رئیس رژیم صهیونیستی ضمن حمایت کامل از موضع این رژیم در قبال ایران، اظهار داشت: آمریکا باید از هر ابزاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده کند و هیچ گزینه‌ای نباید از دستور کار کنار گذاشته شود.

وی در حمایت از اسرائیلی‌ها تا آنجا پیش رفت که بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی خواند! استقرار بیت‌المقدس به عنوان پایتخت این رژیم، ادعایی است که از سوی اسرائیلی‌ها مطرح می‌شود، اما هیچ ‌گاه مورد موافقت جامعه جهانی قرار نگرفته است.

در همین حال، یکی از دستیاران رامنی امروز اعلام کرده، در صورتی که ضرورت حمله به ایران پیش بیاید، رامنی از انجام چنین کاری از سوی رژیم صهیونیستی پشتیبانی خواهد کرد.

در طرف مقابل، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری کنونی و کاندیدای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، دو روز پیش لایحه همکاری امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را امضا نمود. وی پس از امضای این لایحه که بخشی از آن، ناظر بر دادن یک کمک هفتاد میلیون دلاری از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی است، گفت، وی برای عمیق کردن همکاری‌ها با رژیم صهیونیستی، به ویژه در امور امنیتی و اطلاعاتی و نظامی، اولویت بسیاری قائل بوده است.

اما نکته جالب درباره امضای این لایحه این است که بر خلاف موارد مشابه، این کار در جریان مراسمی ویژه و با حضور شماری از نمایندگان یهودی کنگره آمریکا و نیز نمایندگان مبتکر طرح مذکور انجام گرفت و تأکیدی بر این فرضیه بود که لایحه مذکور، بیش از هر چیز با هدف جلب توجه رژیم صهیونیستی امضا شده و دارای ماهیتی نمایشی است.

افزون بر این، قرار است در روزهای آینده، «لئون پانه تا»، وزیر دفاع آمریکا نیز سفری به سرزمین‌های اشغالی داشته باشد تا درباره دسته‌ای از مسائل دوجانبه با مقامات رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گو کند. با توجه به زمینه‌های پیشین، به نظر می‌رسد این کار نیز مستقیم با هدف حفظ جایگاه دمکرات‌ها نزد اسرائیلی‌ها انجام می‌گیرد.

به این ترتیب، آنچه روشن است اینکه در هفته‌های اخیر، نقطه محوری رقابت دو کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از مسائل داخلی و مشکلات و چالش‌های موجود در این کشور، به مسأله ایران و فلسطین و به طور کلی، تلاش برای جلب نظر رژیم صهیونیستی تغییر یافته است.

در حقیقت، در جریان این رقابت دوقطبی، موضوع رضایت بیشتر مردم آمریکا از دستور کار خارج شده و عملاً جای خود را به رضایت رژیم صهیونیستی و به دنبال آن، یهودیان آمریکا داده است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۸، اوباما توانسته بود رأی بیش از ۷۰ درصد از یهودیان آمریکا را از آن خود کند. نظرسنجی اخیر مؤسسه «گالوپ» نشان می‌دهد که این بار نیز اوباما با ۶۷ درصد در مقابل رامنی که ۲۵ درصد آرای یهودیان را از آن خود کرده، از برتری برخوردار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۳۴
بد بخت آمریکائیها ببین میخوان به کیا رای بدن
مشکلشون شده فقط ایران
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
واقعاً ایران براشون مشکل بزرگیه. ببینید چقدر ارزشمندیم که جلوی کشوری که ادعا داره یه ابر قدرته ایستادیم. زنده باد ایران و ایرانی.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
ما برای آمریکا مهم نیستیم برای اسرائیل مهمیم.و چون اسرائیل برای آمریکا مهمه دربارمون حرف می زنن
زرشک!
جناب رامنی به زور و با جنگ نمی تونید اسرائیل رو نگهدارید. اونا کم کم باید جل و پلاسشون رو جمع کنند برن. شما اگه خیلی دلت برا اسرائیلی ها میسوزه یه جایی تو همون امریکا براشون پیدا کن که آواره نشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
كساني كه در تابناك به نظرات راستين مردم منفي ميزنن همان هايي هستند كه بي بي سي براي دروغگويان مدعي لايك ميزنن!
رژيم كثيف صيهونيستى وامريكا هيچ غلطى نكرده اند، نميكنند و نخواهند كرد در برابر ملت بزرگ ايران
سرسپرده كثيف صهيونيسم!
امریکا مثل فیلی بزرگ است که عقل ندارد و افسار آن توسط یک مورچه کشیده میشود. واقعا برای امریکا متاسفم که منافع خود را فدای یک کشور کوچک میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
منافع خودشو فدای یک کشور کوچک میکنه؟؟ دوست عزیز تامین منافع آمریکا کاملاً در اختیار صهیونیستهاست. نفسشون در اختیار اوناست . مگه جرات دارن بدون اجازه اونها حتی یه قدم بردارن؟؟؟
این سیاست عجب داستانی داره ، درحالی که غرب اکثر کشور های دنیا رو به عناوین مختلف محکوم میکنه و خودش رو دمکرات محض میدونه ولی یه کاندیدای ریاست جمهوری برای برای به دست آوردن رای بیشتر حاضره حقوق یک ملت و تاریخ اون رو زیر پا بذاره و له کنه .
هميشه فكر ميكردم آمريكا از اسرائيل حمايت ميكنه ولي الان ميبينم اسرائيل داره به آمريكا دستور ميده.مثل رياست شغال بر كفتار
غلط کردند هم حزب جمهوری خواه و هم حزب دموکرات که به مراکز هسته ای ایران حمله کنند مگر جوانان ایرانی ترک و فارس و لر و عرب و بلوچ مردند؟
شاید بد نباشد از این به بعد بجای آمریکا بگوئیم اسرائیل و به جای اسرائیل بگوئیم استان آمریکا
یکی نیست بگه که شما قرار رئیس جمهور آمریکا باشید نه اسرائیل
امیدوارم ایران به باتلاقی برای آمریکا واسرائیل تبدیل شود
این ریاست چقدر ارزش دارد که اینها نوکری رژیمی جنایتکار را با جان و دل خریداری می کنند. من طلب الرئاسه هلک
مردم آمریکا را باید آگاه کرد چرا سیاستمداران آنان برای رسیدن به پست یا مقامی می باید حیثیت یک به اصطلاح ابر قدرت جهان را با دریوزگی و التماس در مقابل گروه نسبتا کوچکی از صهیونبستهای این کشور بنام "ایپک" و در مقابل سران رژیم کشور بسیار کوچکی بنام "اسرائیل" پایمال کنند وچرا وبا چه مجوزی از قانون و عرف این سیاستمداران همه ارزشهای انسانی والا را که در قانون اساسی آمریکا و در منشور سازمان ملل و دراعلامیه حقوق بشر ریاکارانه از آنها دم می زنند می باید در مسلخ صهیونیسم قربانی کنند و از جانب هیچکس در آمریکا مورد بازخواست قرار نگیرند ؟؟؟!!!
بعد ما انتظار درایم مذاکرات هسته ای به نتیجه برسه
بابا اسرائیل نمیخواهد
چون اسرائیل نمیخواهد امریکا هم میگه چشم
ما چقدر ساده هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
دوسته من ما ساده نیستیم این مذاکرات با اینکه مثل روز روشنه که هیچ نتیجه ای نداره ولی باید انجام شه چون اگه بر سر میز مذاکره نریم بهونه اضافی دست دشمن دادیم.
خاك بر سر رئيس جمهوري كه با تائيد اسرائيل مي خواهد رئيس جمهور شود و عروسك خيمه شب بازي صهيونيستها شود ملت امريكا بدا به حالتان كه اينگونه بي ارزش شده ايد كه يك كشور چند هكتاري براي شما تعيين تكليف مي كند كه خود غاصب است و كشور ملت ديگري را اشكال كرده است
اينه عظمت نام ايران
پاسخ ها
فائزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
حالا منفی دادی که چی؟ نمیبینی چطور برای یه ریاست جمهوری دارن ایرانا تو سر و مغزشون میزنن؟ چرا قبول نمیکنیم اینا از ما و اسلام میترسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
بدبخت رئیس جمهور آمریکااول نوکری خودر را به اسرائیل نشان بده بعد شاید رئیس جمهور بشود در غیر اینصورت اصلا حرف رئیس جمهوری را نباید زد
آقای رامنی جوش نزن شیرت خشک میشه داش.اسراییلیا که نمیخوان بهت رأی بدن آمریکاییا میخوان بهت رأی بدن بابا بیا جنگ کن مرد میخوام بیاد جنگ.
یاد جمله زیبای شهید بهشتی افتادم: ای آمریکا، از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
واقا حیفم اومد نظر ندم امروز داشتم اخبار نگاه میکردم .رامنی مثل بچه ها مقابل نتانیاهو وایساده بود .....کفتم خاک بر سرت رامنی
صهیونیستها تمام اقتصاد آمریکا رو در دست دارند آمریکا مجبوره به هر ساز اسراییل برقصه. واقعا آمریکا کشور بدبختی شده... می دونستین اسراییل یک ناو جنگی آمریکا رو عمدا تو مدیترانه غرق کرد(در جریان جنگ 6 روزه با اعراب)بدون اینکه آمریکا کوچکترین واکنشی نشون بده
رمز موفقیت ما فقط توکل بر خدا و ایستادگی مقابل دشمنانه
القدس لنا
اللهم عجل لولیک الفرج
آمريكا مستعمره ي اسرائيل است؛عربستان و بچه عربستانها(امارات و قطر و... ) گوش به فرمان آمريكا.
يعني عربستان كه خود را رهبر اهل تسنن دنيا ميدونه ، خودش شده مجري اوامر صهيونيسمي كه كمر به نابودي اسلام بسته.

خاك بر سر اين كشورهاي حوزه ي خليج فارس كه خود را ذليل تر از هر چيز ممكن كرده اند.
به نام خدا
آقایون برادرها همیجنور نظر میدین
اروپا و دگیر کشورها میخواستند به خاطر کارهای که یهودیان اروپا انجام میدادن اینها رو احراج کنن همین حکومت تزار و نازیها نمونشه
قرار بود برن اوگاندا ،ماداگسکار
که سر از فلسطین در اوردن
و گفتن اینجا برای اجدا ما بوده! حالا هم گفتن برید همونجا اینا رو بکشین فقط مزاحم ما نشین ما خودمون کار و گرافتاری داریم یعنی از خداشونه که اینها رو انداختن بیرون!
بعد هم اگر نامزدهای ریاست جمهوری از این حرفها نزدنند که ایپک بهشون رای نمیده (ملت امریکا کشکه)
به قول یکی از مقامات اسرائیل که به یکی از مسئولین کانادایی گفته بود :
مثل اینکه شما ما رو از خودمان بیشتر دوست داری!
سلام.هر فردی که به ریاست جمهوری دست یابد هرگز نخواهد توانست یک وجب از این خاک را به دست آورد...مرگ بر اوباما و رامنی و ...
اين بابا با اين حرفا ميخواد دل راي دهندگان يهودي آمريكا و لابيهاي ثروتمندو دست بياره ولي غافله كه باراك اوباما حريفش هست
سلام

حداقل می تونیم تو جهان سرمون رو بلند کنیم که کاندید های رئیس جمهوریمون موقعی که می خوان انتخاب بشوند نیازی به رفتن به خارج کشور و گرفتن تائیدیه از یک گروه یا کشور دیگه نیستند ...
جالب است! در واقع صهيونيستها در فلسطين اشغالي رئيس جمهور آمريكا را تعيين مي كنند و اين رؤساي جمهور به اصطلاح انتخاب شدۀ آمريكا پس از انتخاب شدن هم بايد از صهيونيستها!!! براي هر كاري!!!! اجازه و تأييديه بگيرند!!!!!!!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی