بازدید 35004

اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه عربستان

مدت‌هاست که دیگر در دشمنی خاندان آل سعود با ایران جای هیچ تردیدی باقی نمانده است؛ اما آنچه این روز‌ها تازگی دارد، اظهارات‌ گاه و بیگاه مقامات سعودی است که آشکارا در ضدیت با ایران مطرح می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸ 05 June 2012
مدت‌هاست که دیگر در دشمنی خاندان آل سعود با ایران جای هیچ تردیدی باقی نمانده است؛ اما آنچه این روز‌ها تازگی دارد، اظهارات‌ گاه و بیگاه مقامات سعودی است که آشکارا در ضدیت با ایران مطرح می‌شود.

به گزارش «تابناک»، در آخرین نمونه از این گونه اظهارات، وزیر خارجه عربستان ضمن معرفی ایران به عنوان یک تهدید منطقه‌ای، بار دیگر موضع خصمانه این کشور درباره جزایر سه‌گانه ایرانی را نیز تکرار کرده است.

خبرگزاری «رویترز» با اشاره به سخنان جدید «سعود الفیصل»، وزیر خارجه عربستان نوشت: وی مدعی شده که برنامه هسته‌ای ایران، موجب افزایش تهدید‌ها در منطقه است و از ایران خواسته برای کاهش تنش‌ها در مذاکرات، با قدرت‌های جهانی همکاری کند.

وی در این رابطه گفته: «بی‌گمان، برنامه هسته‌ای ایران، سطح تهدید را در منطقه افزایش داده؛ بنابراین، این برنامه خطرناک است...».

سعود الفیصل که در جمع خبرنگاران در شهر «جده» سخن می‌گفت، همچنین ادامه داد: «ما امیدواریم ایران، با همه تهدیداتی که از آن ناشی می‌شود، سیاست خود را تغییر دهد تا از منطقه‌ای که متعلق به ایران نیز هست، محافظت کند. من نمی‌توانم تصور کنم ایران به علتی برای تخریب این منطقه تبدیل شود، زیرا خودش بزرگ‌ترین بازنده خواهد بود».

افزون بر این، وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ گفت: ما امیدواریم ایران برنامه هسته‌ای خود را متوقف کرده و به دولت‌های منطقه تضمین دوباره‌ای بدهد.

اما بخشی دیگر از سخنان فیصل، به تکرار ادعاهای عربستان در مورد جزایر ایرانی خلیج فارس مربوط می‌شد. وی در این باره ضمن اشغالگر خواندن ایران گفت: «هم اکنون بحران بزرگی در منطقه وجود دارد که به سبب اشغال جزایر امارات توسط ایران و به طور کلی تهدیدهای ایران پدید آمده است».

همان گونه که اشاره شد، اظهارات ضدایرانی مقامات سعودی در هفته‌های اخیر، شکل آشکارتری به خود گرفته و روز به روز رنگ مداخله جویانه بیشتری نیز پیدا می‌کند.

در این میان، روشن است که آنچه موجبات بیان این گونه اظهارات از سوی مقامات سعودی را فراهم کرده، از یک سو تلاش برای کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران، به ویژه در رابطه با کشورهای متحد ایران در منطقه و از سوی دیگر، نگرانی از سرایت امواج انقلاب‌های منطقه خاورمیانه به کشور خود است.

در مجموع، اکنون عربستان سعودی به همراه قطر و ترکیه، جبهه‌ای ضدایرانی را در منطقه خاورمیانه درست کرده‌اند که هدف نهایی آن، محدود کردن نفوذ منطقه‌ای ایران و تنگتر کردن فضای حیاتی شیعیان به طور کلی است و همین امر دلیل اصلی اظهارات مداخله جویانه سعودی‌هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۱۵
انتشار یافته: ۵۴
ای پشه عرصه سیمرغ نه جولونگه توست/عرض خود می بری و زحمت ما میداری.البته عرضی هم ندارد این نوکر اجنبی سعودالفیصل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
آمریکا و..... را ول کنین دشمن اصلی ما در حال حاضر همین وهابی های آل صهیون هستند.
مهم نیست هرچی به مذاکرات نزدیکتر میشیم همه اظهار نظر میکنن به هدف فشار آوردن
بابا یک چي گفته بگه ماهم هستیم همشون مات ومبهوتند که ایران اسلامی یک تنه با اتکال به خدا یک طرف میز وتمام اربابانشون در طرف دیگر میز نشسته اند وایران داره باهاشون بازی می کنند میشه یگید عربستان در کدام بازی بین المللی بازی داده شده جز تحریب تروریست وجنایت وخرابکاری هر جای دنیا یک تروریست دسنگیر میشه به توعی با عربستان مرتبط میشه یا مالی یا لجستیکی یا...
وقتی ایران هیچ وقت از جلوی این ها در نمی آید خوب تعجبی دارد که آنها هم هر از گاهی شاخ و شانه بکشند؟
اشکال نداره، باز هم وزارت خارجه با دیپلماسی سکوت پاسخ دندان شکنی به ایشون و اوشون خواهد داد... کف کردیم از این وضع
حج عمره رو چند ماه قطع کنین ببینین آدم میشن یا نه؟واقعا جای تاسفه که رژیم صهیونیستی کلی کلاهک هسته ای داشته باشه و اینها ایران رو موجب نا امنی در منطقه بدونن.
نوكر جيره خوار آمريكا در منطقه بداند اربابش هم با همه كبكه و دبدبه اش نمي تواند براي ما تعيين تكليف كند . اينها روي ابوسفيان و معاويه را هم سفيد كرده اند...
سعود الفیصل: "مدعی شده برنامه هسته ای ایران موجب افزایش تهدیدها در منطقه است و از ایران خواسته برای کاهش تنش ها در مذاکرات، با قدرت های جهانی همکاری کند."

در مورد قسمت اول جمله: اگه آمریکایی ها این مذخرفاتو تو کله ..... القا نمیکردن چطور میتونستن این همه سلاح به کشور تون بفروشن.
در مورد قسمت دوم: شما به فکر نوکری خودتون باشید تا قطر و سایر کشور ها از تون جلو نیوفتن، ما از این کارا بلد نیستیم برای آمریکا و سگش انجام بدیم.
ولیعهد آل یهود گنده تر از دهن خود حرف می زند ابهت سربلندی پیشرفت و قدرت ایران در منطقه سران سرسپرده اسرائیل و خائن به ملت خود را گیج و دیوانه کرده است .سونامی بیداری اسلامی به زودی پایه های لغزان وسست این حاکمان فاسد را از جا خواهد کند این وعده خداوند تبارک و تعالی است م- بارانپور
بابا حالا یکی پیدا شده که به خوردن شکر علاقه داره ، بذارین شکرشو بخوره
چکارش دارین
غلط کردند. اسرائیلی های وهابی .
اسکت یا عدوالله وعدو رسوله و یا خادم الشیاطین ومرتزق اسرائیل
ان لم یکن لک الدین فکن من الاحرار فی دنیاک
فماذا تقول فی خیانتک الی اخوانک فی سوریا ،عراق ،افغانستان ،باکستان و فلسطین.بعد هذه نعرات الجاهلیه وملیئه بالذل اتذکر انک الذئب الذی لا وفا له و لا فخر الا بضرب اخیه من الخلف بالخنجر
پاسخ ها
m-236
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
عزيز سايت فارسي رو كه عربا نمي خونن عربي نوشتي.!!!!!!!! تابي تو هم بيكاري اين نظراتو رو سايتت مياري!!!!!!!!
گمان کنم دیگه جای سیاست بازی با این عناصر انگلیسی تمام شده و باید با زبانی که بهتر آن را می فهمن و به آن عادت دارن باهشون صحبت کنیم .
امام خامنه ای اشاره ای کنن بازنده ی واقعی معلوم میشه . انگلیسی ها و صهیونیست ها به دنبال ایجاد درگیری بین مسلمین هستند و خوبه که سیاست بازی اعمال بشه اما در مورد این خاندان باید از طریق قطر و با ایجاد تفرقه بین خودشون آنها را کنار زد. امیدوارم که منظورم را خوب گرفته باشید با هزینه خودشون خودشون را کنار بزنیم .!!!!
الاسلام يعلوا ولا يعلى عليه
تا كي ما بايد در مقابل اين گستاخي ها سكوت كنه؟ هر چه عقب نشستيد گستاختر شدن نوكران غرب, ديگه سكوت جايز نيست,كمي از جانب قدرت حرف زدن اونا رو سرجاشون مينشونه.
موقعیت کنونی بسیار حساس است به گونه ای که سیاست فشار بر ایران در چند جبهه و به صورت حساب شده ای در حال پیش روی است ، آمانو با مهم کردن دیدار روز جمعه در جهت اهداف غرب قدم بر میدارد یعنی خواسته یا ناخواسته در جهت امتیاز گیری از ایران قدم بر میدارد به گونه ای که خبر احتمالی عدم همکاری ایران بعد از مذاکرات روز جمعه با آژانس امتيازي منفی برای کشور مان و برگ برنده ای در دستان غربی ها خواهد بود از طرف دیگر همکاری شاید موجب کم شدن برگهای بازی ما در مسکو شود! از این رو در این جبهه باید تیزهوشانه تر رفتار کرد، از سوی دیگر سوریه و اعلام جنگ علنی ارتش آزادی بخش میتواند جرقه ی جنگی تمام عیار و حتی ورود غربی ها به سوریه( متحد استراتژیک کشورمان )را رقم بزند. در این عرصه نیز با هشیاری بیشتر و استفاده از قدرت کشورهایی مثل چین و روسیه میتوان موثر تر واقع شد، در جریان سوم یعنی هجمه کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس نیز کشور ما بهتر است با قدرت عمل کند تا حد ممکن و دیپلماسی قویتری ایفا کند تا موجب سوء استفاده های دشمنان قدیمی ایران و ایرانیان (آل سعود) نشود! باید هوشمندانه عمل کرد ، دشمن از کوچکترین اشتباه بزرگترین استفاده را خواهد برد.
یا حق
حقیقت این است که عربستان و ترکیه و قطر و دیگر خرده کشورهایی که چند سالیست سر از تخم در آورده اند، توان تولید یک بطری آب معدنی هم ندارند که بنوشند و تمام و کمال جیره خوره کشورهای دیگر از چین در شرق بگیر تا آمریکا در غرب هستند. این خود بیانگر این است که ادبیات سیاسی آنها نیز از این فرهنگ نیاز آنها نشات گرفته است. اما در این برهه حساسی که بر سرزمین اجدادی ما می گذرد، متاسفانه سیاست خارجیه چندگانه دولت و بعضا موازی کاریهایی که موجبات سوء استفاده این عروسکهای خیمه شب بازی را بوجود می آورد، باعث توهم سران دشمنان ایران و ایرانی می شود. به هر حال آب که سربالا برود، غورباقه هم ابو عطا می خواند. یکی نیست به این سعود الفیصل بگوید شما لازم نیست به فکر برقراری امنیت منطقه باشی، شما سر مبارک را بنداز پایین و به فکر برقراری عدالت و امنیت در کشور خودت باش، هنوز ماجرای در اتش سوختن دختران در آن مدرسه شبانه روزی از یاده ما نرفته است. زنان شما هنوز حق رانندگی ندارند و بعد از 1400 سال هنوز برده داری می کنید.
چقدر اینا بدبختن که هنوز نفهمیدن قدرت های جهانی با پول این کشورهای عربی نادون به اینجا رسیدن. ما تا آخر ایستاده ایم.
یا صاحب الزمان مولای شیعیان دیگه وقتشه بیای ......جان زهرا بیا.......
نميدونم چي بگم...
يه كاري... يه اعتراضي... چيزي...
يعني واقعا ما اينقدر در موضع ضعف هستيم؟ البته ما خيلي چيزها كه به صلاح امت اسلامي هست رو نميدونيم. امام علي (ع) 25 سال سكوت كرد براي اسلام. كي ميدونه...؟
شايد بشه يه كم مردم رو روشن كرد تا اين تفكرات (توهمات) پيش نياد. همونطور كه امام علي (ع) حرف دلش رو بعضي وقتا ميگفت.
جانم فداي ايران اسلامي
اولا عربستان برعکس اظهاراتش که خواهان موفقیت مذاکرات با5+1 میشود به هیچ وجه دوست ندارد مذاکرات موفق باشد اینها از خدا میخواهند مذاکرات موفق نشود تا ایران تحت فشار شدید تحریمها واحتمالا در گیری نظامی تضعیف شود به همین دلیل هم اعراب منطقه دم در آورده اند.به نظر من ایران باید مشکلاتش را با آمریکا حل کند ودوباره ژاندارم خلیج فارس شود آنوقت عربها به التماس می افتند که مانند سابق یییییییییییییییک استاندار ما منت سرشان بگذارد وبه کشور شان سفر کند وآنها را تحت حمایت ایران قرار دهد .
تاقاری بشکند ماستی بریزد جهان افتد بکام کاسه لیسان. تقی به توقی خورده ترکها به طمع پول عربها میدان دار معرکه شده اند.
عربستان به چند دلیل باید با ایران در حد دشمنی سازش ناپذیر مخالف باشد:
1- مداخله عربستان در انقلاب یمن به نفع دیکتاتور و مقابله ایران با آن دیکتاتور خون آشام
2- حمایت ایران از بیداری اسلامی و حمایت عربستان از اسلام آمریکایی
3- ارتباط پنهانی (البته دیگر کاملا آشکار شده) عربستان با اسرائیل به طوری که از زمان جمال عبدالناصر تا کنون عامل اصلی شکست های مسلمین در برابر اسرائیل همین کارکرد دولت عربستان در ضربه زدن به حرکت های اسلامی ضد اسرائیلی بود و در مقابل حمایت قاطع نظام اسلامی ایران از انقلابیون و کشورهای مبارز علیه اسرائیل
4- حمایت ایران از حزب الله و حماس و در مقابل حمایت عربستان از 14 مارس و همه جنایاتشان و ضربه زدن های پی در پی به حماس و حمایت از وابسته هایی همانند عباس
5- ناکامی عربستان در توطئه بزرگی که برای ضربه وارد آودرن به روند بیداری اسلامی بر علیه سوریه طراحی کرده بودند و دفاع جانانه ایران از سوریه و نجات این کشور از شر بزرگی که توسط آمریکا، اسرائیل، ترکیه و عربستان و قطر ایجاد شد.
6- مداخله جبارانه عربستان در بحرین و کشتار شیعیان مظلوم بحرینی و حمایت از خلیفه جنایتکار و در مقابل دفاع ایران از انقلابیون بحرین و مظلومان تحت ظلم رژیم حاکم بر آن
7- نقش ایران در جلوگیری از حیطه نفوذ عربستان در منطقه و افشای جنایات آل سعود در حق مردم مسلمان
8- دخالت عربستان در تقویت سلفی ها و کشتار شیعیان
9- دخالت عربستان در جنگ 8 ساله صدام بر علیه ایران
10- خیانت عربستان در تامین نفت کشورهای غارتگر با برنامه افزایش تاثیر فشار تحریم ها بر علیه ایران اسلامی
و ...
معمولا کشورهای کم زور و کم بنیه ای نظیر عربستان برای اینکه خواسته ای از کشور دیگری داشته باشند می بایست در مقابل امتیازی بدهند من پیشنهاد می کنم عربستان در مقابل این خواسته خود امتیازاتی مثل خروج بدون قید و شرط نیروهایش از بحرین عدم دخالت در امور سوریه عدم تحریک و پشتیبانی مالی از 14 مارس لبنان عدم دخالت در امور افغانستان تعطیلی پایگاه نظامی امریکا در خاک خود عدم دخالت در امور داخلی کشورمان و سایر کشورهای دیگر مانند مصر لیبی و تونس یمن و... ایجاد مجلس قانون گذاری در کشورش و شناسایی حقوق شیعیان قطیف و... امثال اینها را بعنوان امتیاز به ایران بدهد ماهم بررسی می کنیم ببینیم پس از این اصلاحات در حکومت ال سعود ایران برای عربستان خطرناک است یا مفید
اصلا عربستان چه هست كه مي خواهد در اين مورد اظهار نظر كند اول خودش را اصلاح كند بعد دم از اين حرفهاي گنده تر از دهنش بزند
ما باید شیعیان عربستان را حمایت کنیم تا در عربستان هم مانند سایر کشورهای عربی انقلابی نو به وجود آید و وزیرخارجه شون هم سرگرم گرفتاری های خودشون بشه
تا كي مقامات ما مي خواهند بنشينند و اين اراجيف گوش كنند.آيا وقت آن نرسيده جواب دندان شكني به اين نوكرهاي غرب و آمريكا داده شود.
با سلام
امام اول ماهم صبر کرد تا زمان همه چیز را روشن کند

ان شااله روزی را ببنیم در میدان بزرگ ریاض همه علیه ال سعود جمع بشوند
این غلام حلقه به گوش غرب چرا درباره صدها بمب هسته ای فرزند ناخلف امریکا وانگلیس حرفی نمی زند که بغل گوشش هست نوکری وسرسپردگی تا این حد خاک ..........
یکی به اینها بگه به شما چه مربوطه اصلا شما مال این حرف ها نیستید که بیائید جولان بدید . مردک بی غیرت دشمن درجه یک آنان اسرائیل مجهز به کلاهک هسته ای برای زیر دریایی جدیدش شده این کشور تهدید به حساب نمی آد اما یک کشور اسلامی سر پا دشمن با اسرائیل که بخاطر همین ها داره سختی و مشکلات جهانی حاصل از تحریم ها رو تحمل می کنه تهدید بحساب میاد
عربستان و خاندان فاسد آل سعود غلط مفت میکند و خاندان آل سعود سگ آمریکا و اسراییل هر از چند گاهی از ترس جان خودش وق میکند
به کوری چشم "آل صهیون" ایران بزرگ روز به روز قدرتمند تر و پیشرفته تر خواهد شد .
باید از موضع دفاعی خارج بشویم و مقابله مثل کنیم .
چند کلمه از مادر عروس بشنوید
این بدبختها تا دیدن رابطه ایران با آمریکا تیره شده است دم درآوردند باورکنید اگرروزی این رابطه با حسن احترام متقابل بین دو کشورصورت بگیرد میرن سوراخ موش اجاره میکنند ما تمام حرکات آنها رادر سوابقشان ثبت میکنیم ودرزمان مناسب پاسخ میدهیم. ایران کشوری بنام عربستان سعودی را برسمیت نمیشناسد فقط (عربستان) یک قوم تحت عنوان سعودی نمیتواند نام یک سرزمین وملتی را بنام خود کنداین موضوع راباید تمام ایرانیها ترویج کنند.
وزیر خارجه عربستان فقط داره یک مشت حرف مفت می زنه

اینا مثل .... واسه آمریکا دم تکون میدن .

بیچاره ملت عربستان با این حکام سرسپره و خوائنش
تابي جون با يك يا علي هيچي ازشون نميمونه ببين چقد ازمون ميترسن ايول ايران... زنده باد ايران سرفراز
همش تقصیر خودمون هست . یکم تو سیاست ها مون در رابطه با ارتباط با اونا تجدید نظر کنید .
با سلام . معمولا كسي كه وزير امور خارجه باشد بايد به تاريخ اشنا باشد ايشان نمي داند كه قطر هم مال ماست ودر زمان نادر شاه كل اين منطقه مال ايران بوده .بهتر است كمي خودش را به روز كند .و ديگر از اين حرفها نزند و خودشان را از بغل اسراييل و آمريكا بيرون آورند .
و خدا پرست واقعي باشند نه آمريكا پرست !
بسمه تعالی
سلام
ایران اسلامی عزیز ما باید به دنبال کسب قدرت در زمینه های مختلف آن اعم از نظامی و سیاسی و فرهنگی و علمی و اقتصادی و ... باشد .
هرچقدر ما رشد کنیم ، این حرف ها کمتر میشود و اگر واقعا قدرتمند شویم ، خواهیم دید نه تنها خلیج فارس ، باز هم در زبان عرب ها خلیج فارس خواهد شد ، بلکه حاضر خواهند بود دریای عمان را هم دریای ایران بنامند !!!
دلیل همه این حرف ها قدرت است .
پس به جای اینکه وقتمان را برای فحش دادن به این و آن تلف کنیم ، برویم دنبال کسب قدرت !
سران ابله برخی کشورهای همسایه وعربی به جنگ غرب با ایران امید بسته اند در صورتیکه غرب بویژه امریکا در بلند مدت راایران راشریک راهبردی خود میداند این امر دلائل بسیار پیچیده و جند لایه ایی دارد که بموقع بر همگان روشن خواهد شد
پيوند آل سعو د با آل صهيونيست پيوند ديرينه دارد و مسلمين عربستان ناچارند تحمل كنند تا روز موعود برسد
دوستان عزیز احساسات واعتقادات اسلامی وانقلابی وعزت ایران عزیز در سایه اسلام درجای خود بسیار ارزشمند است اما وضعیت موجود ومنافع ملی دراز مدت راباید موردتوجه جدی تر قرار بدهیم ونیک میدانیم که وضعیت موجود بسیار حساس است وباید با هوشیاری وعقلانیت ودرایت عمل کنیم بنظر من ما باید بسرعت اسیبهای ایجاد شده چند سال گذشته در روابط خود با کشورهای منطقه بخصوص عربستان وترکیه راجبران وبا حفظ منافع ملی به سمت اعتماد وهمکاریهای منطقه ای وپرهیز از جدل وتیرگی پیش برویم .تحریم مسایلی مثل مناسک حج و...عوامانه واحساسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
با عروسک خیمه شب بازی چه توافقی میشود کرد اگه توافقی باشه باید با اربابانشان کرد بارها با اینها توافق شده ولی موقت بوده و دوباره سر دشمنی گرفته اند چون قضیه از جای دیگری آب میخورد.
البته اگر با مردم همه این کشوره حرف بزنید میبینید که چقدر از رژیم خودشان ناراحتند که منابع کشورشان را برای غرب به حراج گذاشته و به ایران که یک تنه جلوی غرب ایستاده و اینهمه پیشرفت تکنولوژیک داشته با احترام و البته قدری هم حسادت نگاه میکنند. این مزدوران برای بقای خود و از ترس مردمشان نوکری غرب را میکنند.
متاسفانه ما همش با زبان تهدید صحبت میکنیم ، نه بازبان سیاست . با اینها باید مثل خودشان رفتار کرد . کمی سیاست داشته باشیم ، با فحش و ناسزا نمی شود کار ار پش برد باید اجازه ندیم گشورهای منطقه از ما دور شوند .اینطوری آنها که در ظاهر باما هستن و از بعضی تصمیمات دفاع نمی کنند هم باعث می شویم از ما دور شوند و جبهه علیه ما مستحکم تر شود با باید حواسمان باشد .خودمان بدست خودمان دوستانم را دور و دشمنانمان را متحد نکنیم و از ظرفیتهای نظام برای کم دشمنیها استفاده کنیم اینقدر بخیل نباشیم و به کشور و منافع ملی در دراز مدت فکر کنیم.
بسی جای تعجب است که وزیر خارجه این کشور در ادامه خوش رقصی هایشان برای غرب و صهیونیستها ایران را تهدیدی برای منطقه میداند.چقدر وقیحانه - اسراییل غاصب که یک تهدید جدی برای منطقه و جهان است را رها کرده اند به ایران به چشم تهدید نگاه میکنند . نخست وزیر متملق و چابلوس ترکیه با حرکات نمایشی ضد اسراییل دربست در اختیار غربیها و صهیونیستها میباشد- امیر بی کیاست قطر با پولهای نفت وکمک به جبهه های ضد مقاومت تمام قد در خدمت صهیونیسها می باشد - همه میدانند که غربیها با تشکیل جبهه ضد ایرانی با محوریت ترکیه-عربستان-قطر و نق زنی اسراییل بدنبال اهداف خود در خاورمیانه هستند که مهمترین ان تشکیل یک هژمونی برتر به رهبری اسراییل در منطقه میباشد. دستگاه دیپلماسی ایران میبایست با قدرت نسبت به رصد کلیه تحرکات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی فعالتر از گذشته باشد چرا که در استانه نشست مسکو هدف از این این تحرکات دشمن ایجاد جنگ روانی وبالطبع ان خارج کردن ایران از مسیر خود میباشد.
بسمه تعالي
باسلام ،به فضل الهي آمريكا ونوكران جيره خوارش بزودي نابود خواهند شدووعده الهي با آمدن حضرت دوست مهدي موعود عج محقق خواهد گرديد.لذا،دعا براي تعجيل در ظهورش را بادلي پاك فراموش نگردد.ياعلي
در يك جلسه جنگل شير دستور داد تا حيوانات شاخدار حضور پيدا كنند همين كه تجمع صورت گرفت و جلسه خواست شروع شود يكي از دور صدا زد صبر كنيد تا من هم برسم آن صدا حيواني نبود جز حلزون كه مدعي بود او هم جزو شاخدار ها ست، آقاي سعود الفيصل بشن بذار باد بياد. جيره خوار اجنبي شكم پرست كه آب خوردن تونو هم بايد از خارج كشورتون وارد كنيد.
aشاید نظر بنده برای خیلی ها دور از واقعیت باشد ولی به نظر من کشورهای عرب و ترکیه و اسرائیل از خداشونه که مذاکرات ایران و غرب به شکست بینجامه چون همه یک ارزو دارند و اون اینه که ایران از کشورهای غربی دور بمونه زیرا اگر ایران با کشورهای غربی رابطه اش نزدیک بشه یک شبه اهمیت و اعتبار سیاسی و حتی اقتصادی تک تک کشورهای منطقه از دست میرود حرف های این سعودی هم در همین راستا میباشد. راستی تا الان از خودتون این سوالو کردید چرا مقامات این کشورها بارها اعلام کردند در مسائل ایران و آمریکا میانجیگری نمیکنند!
وهابیای پست و بدبخت در قبال همکاری وچاپلوسی اربابانتان برای کشتار امت رسول ا... از شیعه و سنی چیزی گیرتان نیامده و نخواهد آمد ،مردم بی گناه سوریه ،بحرین و... گناهشان چیست که فدای نوکری شما شده اند ،از خشم خدای بزرگ بترسید چراکه اوست تنها یاور مظلومان و چه بسا در کمتر از انچه در ذهن دارید توسط امت رسول ا... نابود خواهید شد و این امت هم از شیعه خواهد بود و هم از سنی
خداوند پاسخ این احمقها رو در یک جمله داده : سوره بقره آیه 172
وَمَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُواْ كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لاَ يَسْمَعُ إِلاَّ دُعَاء وَنِدَاء صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَعْقِلُونَ ﴿۱۷۱﴾
و مثل [دعوت‏كننده] كافران چون مثل كسى است كه حيوانى را كه جز صدا و ندايى [مبهم چيزى] نمى‏شنود بانگ مى‏زند [آرى] كرند لالند كورند [و] درنمى‏يابند (۱۷۱)
حالا دیگه کار ما به جایی رسیده که عربستان و امارات و ترکیه و .... برای ما شاخ و شونه می کشند.

متاسفم برای خودمان، چی بودیم چی شدیم

این ها را هم ببینید و بعد توی این صفحه برای هم و برای راضی کردن خودمون بیاییم بد و بیراه بگیم به این و اون.
فقط من نمی دونم کار وزارت امور خارجه ما چی هستش ؟! خدا داند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار