بازدید 12948

نمایش اوج اقتدار و امنیت با حضور صمیمی رهبری در پاوه

با این وجود آنچه از حضور رهبر انقلاب در شهری هم چون پاوه مشاهده شد، درجه بالای امنیت در این شهر و همبستگی و پیوستگی شهروندان این منطقه از کشورمان با آرمان های بلند انقلاب و جمهوری اسلامی بود که در نمایشی اقتدار آمیز به سراسر جهان مخابره شد.
کد خبر: ۱۹۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹ 17 October 2011
سخنرانی رهبر انقلاب در شهر مرزی پاوه و به دنبال آن حضور ایشان در خیابان های این شهر و گفتگو با مردم، نه تنها از علاقه متقابل مردم و رهبری حکایت دارد، بلکه در واقع نمایشی از اقتدار و وجود امنیت به ویژه در نقاطی است که مخالفان نظام اسلامی می کوشند آن مناطق را به دلیل وجود تنوع مذهبی و قومیتی، ناامن جلوه دهند.

به گزارش «تابناک»، امنیت یکی از مهم ترین شاخص های ثبات و استواری در نظام های سیاسی تلقی می شود به طوری که برخی همه فعالیت های یک دولت را در تامین امنیت شهروندان خلاصه می کنند.

 این در حالی است که حصول و تامین امنیت در جوامعی که از نظر نژادی، قومیتی و گویشی تنوع بیشتری دارند، به مراتب دشوارتر از جوامع یکدست و بدون تنوع های این چنینی است، با این وجود آنچه از حضور رهبر انقلاب در شهری هم چون پاوه مشاهده شد، درجه بالای امنیت در این شهر و همبستگی و پیوستگی شهروندان این منطقه از کشورمان با آرمان های بلند انقلاب و جمهوری اسلامی بود که در نمایشی اقتدار آمیز به سراسر جهان مخابره شد.



اهمیت این نکته آنجا بیشتر خودنمایی می کند که در کشورهایی که مدعی ثبات و امنیت هستند به ندرت مشاهده می شود که بالاترین مقام آن کشورها به میان مردم در خیابان ها رفته و با آنان صحبت و گفتگو کنند.

در واقع وجود امنیت چنان اهمیتی دارد که نبود آن پاشنه آشیل نظام های سیاسی و نقطه ضعف ملت ها و بودن و قوت آن نشانه استواری و ثبات نظام سیاسی و مردم یک کشور است لذا بیگانگان و کسانی که خیر و سعادت ایران اسلامی را نمی خواهند هیچگاه از پا نخواهند نشست و اگر بهانه مذهبی و قومیتی نداشته باشند، بهانه سیاسی و جناحی و اگر این را نداشته باشند، بهانه های سرزمینی و... را دستاویز خواهند کرد تا امنیت را از این مردم و نظام بستانند و در این میان اهداف و منفعت های شوم خود را کسب کنند.

این همان خواب پریشانی است که تاکنون در کشور اسلامی ایران تعبیر نشده و مزدورانی همچون پژاک یا گروهک ریگی که به استخدام اجانب هم در آمده اند، راه به جایی نبرده تبدیل به گروهک های منفوری شده اند که به دامان بیگانه پناه برده اند.



بر این اساس، به نظر می رسد امنیتی که امروز در شهری چون پاوه دیده می شود نتیجه روشن بینی مردمی است که می دانند با وجود تنوعات مذهبی و گویشی، متعلق به کلیتی به نام ایران هستند و هر حرکتی برای نامنی این شهر را ناامن کردن کشور و زندگی همه شهروندان ایران می دانند.

در پایان باید بر این نکته تاکید کرد که بنا بر همین درک بالای شهروندی است که باید گفت امنیت در ایران، امنیتی مردم ساخته است و این مردمند که با گوشت و خون و استخوان خود ثبات را در دنیای بی ثبات کنونی، در ایران به وجود آورده اند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
خداوند بزرگ و سبحان را تا بي نهايت شكر
پاسخ ها
آرمین فراهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آخه شکر خدا هم منفی دادن داره؟؟؟!!!
بعضی ها واقعاً مریضن
خدا شفاتون بده
الله اكبر به اين همه اقتدار كه ثمره خون شهيدان انقلاب و دفاع مقدس وبالاخص شهداي سر بريده پاسدار مظلوم در پاوه وچمران اسطوره ايي است.
تعز من تشاء و تذل من تشاء بيده الخير...
با این حال از حفاظت کامل مقامی مانند رهبری نباید غافل بود .اگر برای ایشان مشکلی پیش بیاید خسارتی غیر قابل جبران است.در همین عکس موجود جای نگرانی هست.
درود بر ملت شریف ایران و رهبر عزیز آن
نمره منفی این عزیزان برای چیست؟ اقتدار را چگونه معنی میکنید؟
کردها همیشه اخلاص خودشان را نسبت به میهنشان نشان داده اند اگر هم مشکلی بود از بی توجهی بوده اگر این بی توجهی ادامه داشته باشه این بحرانها وجود خواهد داشت که من اروز می کنم که دیگر تبعیضی نباشد و کنیه از بین برود و این کینه تبدیل به کنیه کردها ترکیه نشه رهبر انقلاب درباره عدم تبعیض میان اقوام ایرانی می‌گویند: «نظام جمهورى اسلامى مطلقاً با نگاه تبعیض‌آمیز نگاه نمی‌كند؛ نه به كردستان و نه به هر نقطه‌ى ویژه‌ى دیگرى در سرتاسر كشور خواهشا درج کنید
مسئولان ازرهبري شرم كنند وازاختلاف دست بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
فقط اختلاف.؟بگو شرم کنید از رهبری و دزدی نکنید و اگر دزدی کردید مچ گیر شدین مثل نامردا فرار نکنید !!!! واااای
قوم كرد در طول تاريخ اگر كوچكترين
گوشه چشمي به آنها شود با دل و جان و يكپارچه جواب اين محبيت را مي دهند و كشورهاي بيگانه در طول تاريخ از اين خصلت كردها سوء استفاده كرده و آنها را بر عليه حكومت مركزي تحريك كرده اند اما بايد به عرض برسانم مردم كرد خصوصا" مردم اورامانات شكي در دلسوزي و محبت حضرت ايت الله خامنه اي نسبت به خود ندارند و به حق بهترين استقبال را نمده اند و اگر انتقادي دارند نسبت به عملكرد بعضي از مسئولان استان است كه انشالله مسئولان استان با تدبير و توجه ويژه به فرمايشات مقام معظم رهبري اين اتقادات را به تشكر و قددرداني تبديل كنند
جا دارد ازآن بخش از سخنان مقام معظم رهبري كه در خصوص حاج ماموستا ملا قادر قادري بيان فرمودند كمال تشكر و قد دراني را بنمايم بحق حق مطلب را ادا فرمودند خداوند به ايشان طول عمر با بركت عطا بفرماييد كه تا آخر درجهت اهداف انقلاب و امام راحل ومقام معظم رهبري گام بردارد
هرجا کردی هست ،همانجا ایران است.
ایرانی از جان و مال خود و فرزندانش بخاطر ایران میگذرد و همه را فدای ایران میکند. مردم این خطه این موضوع را به اثبات رسانده اند. کردها که از همه بیشتر ثابت کرده اند که ایرانی هستند و به اقتدار و امنیت کشور پایبند.
احمق هائی که ایران رو بد میدونن و همه جا در حال سیاه نمائی هستند اگه راست میگن بیان جواب بدن! تنها کاری که ازشون برمیاد منفی دادنه! چون کار دیگه ای هم نمیشه کرد! البته من یه پیشنهاد دیگه هم براشون دارم و اون هم نشستن در تشت آب سرده!!!!
ما باید با مسلمانان جهان به اشتراکی که داریم (اسلام) فکر کنیم و با هم میهنان عزیزمان در همه ادیان و قومیت به (ایران ) فکر کنیم . متاسفانه جریاناتی برای اختلاف اندازی در کشور فعالیت میککند که قصد دارن کرد ، ترک بلوچ، ... رو غیر ایرانی و ایرانی اصیل رو فارس و ... اعلام کنند اما آگاهی ندارن روزی که نام این سرزمین ایران گذاشته شد تمامی این مردم با همه نوع زبان و مذهب در یک کشور بنام ایـــــران زندگی میکردند و به لطف خدا هم زندگی خواهند کرد.

مرگ بر دشمن ایران اسلامی
من به نوبه خودم به رهبر عزيزم تبريك عرض مي‌كنم و آرزوي سلامتي و طول عمرشان را مسئلت دارم، واقعا بايد اولا به شجاعت و صلابت ايشان افتخار كرد و ثانيا به امنيتي كه در سايه جانفشاني‌هاي رزمندگان دلير كشور و همچنين در حال حاضر با تلاش جان‌بركفان نظام مقدس جمهوري اسلامي حاصل شده است.
مردم عزيز كرد سنگ تمام گذاشتند انشالله خداوند بر توفيقاتشان بيافزايد و باشد كه مسئولان نيز تلاش كنند كه همت و همدلي اين عزيزان را ارج نهند.
به نظر من کردها مثل سایر اقوام برادری خود را ثابت نموده اند ولی متاسفانه کج اندیشانی هستند که چشم دیدن وحدت را ندارند و متاسفانه برخی از این افراد در رده های بالای مملکتی نیز حضور دارند و به تبعیض دامن می زنند . همه باید اینقدر عاقل باشیم که ایران برای همه ایرانیهاست نباید فرقی بین ایرانی سیستان و تهران و فارس و ترک و کرد قایل شد اگر مسئولین به این سطح از شعور برسند مطمئن باشید صد تا آمریکا هم جلودارمان نخواهد بود لیکن اگر تبعیض ادامه داشته باشد بی شک مثل درختی خواهیم شد که از داخل دچار کرم خوردگی شده و با هر بادی امکان شکستن خواهد داشت .
حاصل این سفر همه برکت است و صمیمیت بیشتر برای ایران و مردمانش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم