بازدید 14644
۷

دیدار محرمانه شاهزاده سعودی با ناتو درباره ایران!

این دیپلمات سعودی در دیدار خود با مقامات ناتو که در پایگاه هوایی «مولسوورت» در منطقه «کامبرید جاشیر» انگلیس انجام شد، مواضع شدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران گرفته است/ این پایگاه هوایی، مرکز تجسس و جمع آوری اطلاعات در مورد خاورمیانه است.
کد خبر: ۱۷۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۱ 06 July 2011
روزنامه گاردین، چاپ انگلیس در شماره دو روز پیش خود در مطلبی فاش کرد که یک دیپلمات ارشد سعودی و از اعضای خاندان آل سعود با شماری از افسران ارشد ناتو دیدار و گفت وگو کرده است.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این روزنامه در ادامه افزود: این دیپلمات سعودی در دیدار خود با مقامات ناتو که در پایگاه هوایی «مولسوورت» در منطقه «کامبرید جاشیر» انگلیس انجام شد، مواضع شدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است.

گفتنی است، این پایگاه هوایی مرکز تجسس و جمع آوری اطلاعات درباره خاورمیانه است.

گاردین همچنین در این مطلب نوشت: موضوع قدرتمندتر شدن تکنولوژی ایران و نیز رابطه آن با سوریه، محور اصلی اظهارات این شاهزاده سعودی بوده است.

نکته آنکه روزنامه گاردین در این مطلب خود، نامی از این شاهزاده دیپلمات نیاورده؛ اما با توجه به نقش شاهزاده «بندر بن سلطان» در پرونده های گذشته و مواضع ضد ایرانی و ضد سوری وی، گویا در این مذاکرات نیز او از طرف عربستان سعودی حضور داشته است.

«بندر بن سلطان» که رابطه بسیار تنگاتنگی با سازمان های اطلاعاتی و امنیتی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، در پرونده ترور شهید «معاد مغنیه»، فرماندهی نظامی ـ امنیتی حزب الله لبنان نیز نقش داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
عجب دیدار محرمانه ای که خواجه شیراز هم از ان با اطلاع است
طالبان و القاعده از طرف عربستان و امارات متحده عربی پشتیبانی و تامین مالی می شوند و بعد ایران متهم به حمایت از تروریسم می شود.رسانه ها و مردم ایران باید با هم متحد شوند تا این پیام را به گوش جهانیان برسانند و رشوه خواران غربی را که با گرفت باج زیادبه این موضوع سرپوش می گذارند رسوا نمایند.


در حالیکه به روسیه اجازه نمی دهند موشک اس 300 که یک سلاح دفاعی است به ایران بفروشد چگونه آلمان 200 تانک به عربستان سعودی که در حال سرکوب مردم خود و بحرین است می فروشد و یا آمریکا چگونه به یک رژیم طرفردار تروریست و القاعده و دیکتاتور و سرکوبگر 60 میلیارد دلار اسلحه می فروشد آمریکا باید به افکار عمومی جهان پاسخگو باشد.
خاک بر سرش کنند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی