بازدید 17130

«داماد لرستان» کلا از اینترنت حذف شد!

زهرا رهنورد در این مصاحبه با اعلام این که نسبت به نتایج انتخابات اعتراض دارد مهمترین دلایل و ملاک‌ها را برای نادرست دانستن نتایج انتخابات از دید خود بیان نمود. او ملاک خویش برای سنجیدن صحت انتخابات را میزان رای‌های ماخوذه در دو استان لرستان و آذربایجان اعلام نمود و گفت ترک زبان‌ها فرزند خویش، و لرها داماد خویش را رها نمی‌کنند و به شخص دیگری رای بدهند.
کد خبر: ۱۷۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸ 14 June 2011
 مصاحبه معروف زهرا رهنورد با شبکه بی‌بی‌سی‌ فارسی فردای روز انتخابات از مهم‌ترین وقایع ثبت شده در تاریخ حوادث ایران پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش «تریبون مستضعفین»، زهرا رهنورد در این مصاحبه با اعلام این که نسبت به نتایج انتخابات اعتراض دارد مهمترین دلایل و ملاک‌ها را برای نادرست دانستن نتایج انتخابات از دید خود بیان نمود. او ملاک خویش برای سنجیدن صحت انتخابات را میزان رای‌های ماخوذه در دو استان لرستان و آذربایجان اعلام نمود و گفت ترک زبان‌ها فرزند خویش، و لرها داماد خویش را رها نمی‌کنند و به شخص دیگری رای بدهند.

این مصاحبه بعدها از روی آرشیو سایت بی‌بی‌سی فارسی حذف شد. اما اخیرا نیز با جستجو کردن این مطلب در اینترنت به خصوص در موتور جستجوی گوگل و شبکه اشتراک ویدئوی یوتیوب نتایج چندانی حاصل نمی‌شود و گویا نوعی عمد در پنهان کردن این مصاحبه وجود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر