بازدید 16181
درباره برکناری شمس از فوتسال ملی؛

دوره مدیریت محدود است یا آستانه تحمل آقایان!؟

اما نکته جالب این که مسئولان سازمان تربیت بدنی، در توجیه برکناری حسین شمس از مربیگری تیم ملی فوتسال، بر این باورند که دوره مدیریت های ورزشی و غیر ورزشی در ایران، چهار یا پنج ساله است و اکنون حسین شمس، دوره پنج ساله اش پایان یافته و باید از مربیگری تیم ملی فوتسال ایران خداحافطی کند؛ موضوعی که بیشتر به بهانه ای شبیه می ماند، چه، آنانی که با کمترین الفبای مربیگری آشنا هستند، می دانند...
کد خبر: ۱۶۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۴ 29 May 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ شاید تنها ممکن است در ایران، موفق ترین مربی به دلیل بی علاقگی برخی مقامات به وی از کار برکنار شود و فدراسیون فوتبال ادعا کند که بهترین مربی فوتسال جهان را بیرون کرده است تا یک مربی مطرح خارجی را برای مربیگری تیم ملی فوتسال استخدام کند!

به گزارش «تابناک»، این در حالی است که قرارداد حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ـ که در چند سال گذشته، حتی لقب بهترین مربی فوتسال جهان را از آن خود کرده ـ تمدید نشده است تا مربی که باعث شد، ایران پس از سال ها در جام جهانی برزیل بازی هایی در شأن نام ایران انجام دهد، در کمال ناباوری از تیم ملی فوتسال جدا شود.

بنا بر این گزارش، آنچه از ظاهر امر و مصاحبه های حسین شمس پیداست، مخالفت علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی ـ که بنا بر قانون، هم اکنون باید دیگر وجود خارجی نداشته باشد ـ با وی، باعث شده است که فدراسیون فوتبال، قرارداد وی را تمدید نکند.

اما نکته جالب این که مسئولان سازمان تربیت بدنی، در توجیه برکناری حسین شمس از مربیگری تیم ملی فوتسال، بر این باورند که دوره مدیریت های ورزشی و غیر ورزشی در ایران، چهار یا پنج ساله است و اکنون حسین شمس، دوره پنج ساله اش پایان یافته و باید از مربیگری تیم ملی فوتسال ایران خداحافطی کند؛ موضوعی که بیشتر به بهانه ای شبیه می ماند، چه، آنانی که با کمترین الفبای مربیگری آشنا هستند، می دانند که برنامه ریزی درازمدت، یکی از عوامل موفقیت در تیم های ورزشی است و مربیگری در ورزش، اساسا با پست هایی که از طریق رفت و آمدهای سیاسی به دست می آید، قابل مقایسه و از یک جنس نیست.

بنابراین، اگر مدیران ورزشی ایران، نگاهی کوتاه به تجربه مربیگری در کشورهای صاحب فوتبال داشته باشند ـ برای نمونه ـ این نکته را می توانند در تدوام مربیگری همراه با موفقیت، کسانی چون الکس فرگوسن در منچستر یونایتد، آرسن ونگر در آرسنال، آنجلوتی در ای سی میلان، گواردیلا در بارسلونا و...ببینند، مگر اینکه این مربیان، پیشنهادهای بهتری از تیم های دیگر داشته باشند که تیم های موفق خود را ترک کنند.

از سویی، آنچه مشخص است، یکی از مهمترین مسائلی که باعث شده تا حسین شمس از مغضوبین قرار بگیرد، مصاحبه های وی برای احقاق حقوق خود و بازیگران تیم ملی فوتسال بوده و گویا، مسئولان سازمان تربیت بدنی در این باره گفته اند که مربی «غرغرو» نمی خواهند.
این در حالی است که هرچند برخی مربیان دیگر تیم های ملی فوتبال برای احقاق حق خودشان به اندازه حسین شمس مصاحبه نکرده اند، مستقیم شکایت خود را تقدیم نهادهای بین المللی کرده و به چشم بر هم زدنی، خواستار حقوق خود شده اند.

از سوی دیگر، گویا دیر یا زود، حسین شمس، مربیگری یکی از تیم های رقیب ایران را بر عهده خواهد گرفت و ایران هم با یک مربی خارجی ـ که نمونه آن را در چند سال گذشته و در هنگام انتصاب یک مربی برزیلی بر مسند تیم ملی فوتسال دیدیم ـ به توافق خواهد رسید؛ مربی برزیلی که در هنگام مربیگری وی، تیم ایران، پنج گل از رقیب همیشه بازنده خود در آسیا، یعنی ژاپن خورد.

نکته آنکه مسئولان سازمان تربیت بدنی، نباید گمان کنند که مردم نمی فهمند، و تنها به بهانه اینکه دوره مدیریت چهار یا پنج ساله است، قید حسین شمس یا امثال او را زده و در خیال خود، گمان کنند هیچ کس متوجه نشده است که مشکل آنان با شمس به دلیل رک گویی و صراحت وی و مطالبه گری وی برای احقاق حقوقش بوده است.

آیا گمان می کنید در این اوضاع، کسی بتواند به شما بگوید بالای چشمتان ابروست حتی اگر به جای اینکه بگویید دوره مدیریت محدود است، بگویید آستانه تحمل ما از شنیدن سخن حق محدود است؟!
حال بماند که بنا بر قانون، تا زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان، فعلا شما از اساس مسئولیتی ندارید که بر مبنای آن بخواهید اعمال نفوذ هم بکنید.

اکنون قطعا این پرسش در ذهن افکار عمومی خواهد ماند که چرا ما برای سه سال به یک مربی خارجی، میلیاردها تومان پول پرداخت می کنیم، اما برای صد میلیون تومان حق الزحمه و پاداش های بهترین مربی فوتسال جهان، توان پرداخت نداریم؟

البته تقریبا مثل روز روشن است که فدراسیون فوتبال، عزمش را جزم کرده که همچنان غیر مستقل باقی بماند و انتقادات دلسوزان نیز در این زمینه، هیچ تأثیری ندارد و گویا فدراسیون در استقلال نداشتنش مصمم تر هم شده است.

به راستی، باید تا کجا مباحث ملی و میهنی را فدای منافع شخصی، سیاسی و جریانی کنیم؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۸
فراموش نکنید: اینجا ایران است!!!
با این اوصاف سر الکس فرگوسن،آرسن رنگر و ... ول معطل هستند و همچنین این موضوع نشاندهنده ی رعایت حقوق بشر و دموکراسی در کشور گل و بلبل است.
نکته همینه دیگه ، ما هرجا کم میاریم زمان رو میاریم وسط. حجازی هم چون 29 سالش بود دیگه نباید دروازبان تیم ملی می شد ، شمس هم چون 4 سال مربی بوده.
کی گفته اگر مربی از نظر فنی خوب بود باید به هر قیمتی نگه داشته شود؟به آقایان هم حق بدید باید مدیریت کنند.همین آقای شمس را همین مدیران میدان دادند-متا سفانه در کشور ما هرکسی که مطرح شد و به شهذتی دست یافت شروع می کند به ادا در آوردن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی مشکوک میزنی.!
احمقانه ترين كار ممكن بركناري اقاي شمس بود كه انجام دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
مثل همه ی کارای دیگه!
آیا این مدت 4 و یا 5 ساله برای خود آقایان هم دلالت می کند یا اینها استثنا هستند و خارج از شمول مدیریت می کنند؟ آقایون مردم می فهمند چی به چیه خودتان را به مردگی و خواب نزنید؟
در هر عرصه ای که وارد می شویم فقط و فقط سیاست حرف اول و آخر ا می زند.
متاسفم
دیگه مسخره شو در آوردن. اگه از آخرتم نمیترسیدم یه جور دیگه مینوشتم.
حق دارند بخاطر امکان حقوقها و رانتهای ملیاردی - قرار شده که فوتبال و فوتسال و اگر این بیماری سرطانی سرایت کند به بقیه فدراسیونها قرار است که متصدی ها مربیها هیئت مدیره ها لیدرها توپ جمع کن ها حتی بازیکنان حتی تماشاگر های منتخب و ... صاحب سرقفلی باشند و با تقسیم و حسابگری و هرکس بهتر بتواند تقسیم کند و بخصوص جمعیت جمع کند باقی بماند لعنت بفوتبالی که کمر نهضت امام خمینی را شکست کمر رهبری را شکست کمر اخلاق و جوانمردی و حتی کمر خود قهرمانی را شکست چون افرادی از فوتبالیست و غیرهم که اصناف ننگین انها را بالا اسم بردم غده های سرطانی و رشد نامعقول کرده اند مگر میشود یک غده سرطانی طبیعی عمل کند؟ خیر از این گذشته بافت منحوس و نا متجانس رشد نا معقول و خطرناک کرده خود را به دیگر بافت های جامعه سرایت میدهد. اگر جلو این غده سرطانی گرفته نشود تمام مملکت و انقلاب و پدر انقلاب و آرمانهای انتقلاب در میآید و اگر جلو این غده سرطانی گرفته شود و با عزت و مرام حیدری، اموال بدون دلیل و احمقانه تاراج رفته، باز پس گرفته شود جو اعتماد و برادری انشاء الله برمیگردد ان الله غفور رحیم
خدا این کفاشیان رو .......... که هر چی می کشیم از دست اونه
خدا لعنت کند کسانی را که توان شنیدن حرف حق را ندارند و فقط حرف باید حرف خودشان باشد و دیگران هم بله قربان گو و پاچه خوارشان باشند . آقایان واقعا فکر میکنند مردم نفهم هستند که با توجیهات مزخرفشان میخواهند کارخودشان را توجیه کنند .
آقایان که رک حرف می زنید و سریع برکنار می شوید مثل فرماندار فارس که حالا فرمانداری تعطیل است از شما خواهش می کنم رک صحبت کردن را جایش را بدهید به دست مال یزدی چون بنا به شواهد به دست آمده مسئولان از دستمال بدستان بیشتر استقبال می کنند تا منتقدین و دلسوزان فلان نماینده باید برود دادگاه وجواب پس بدهد چرا رک بودی چرا حقیقت رو گفتی ؟ فلان ناشر باید از رئیس نمایشگاه به خاطر اعتراض و رسانه ای کردن پوزش بخواهی و به خاطر مساحبه با فلان رسانه از فردا نیایید محل کارتان و فلان دستمال بدست فقط استحلاک دستمالش بالا می رود و پاداشهای این چنینی
پاسخ ها
بنفش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
فرماندار فارس نه
استاندار فارس
وقتی که کفاشیان با جسارت در برنامه نود می گوید که فدراسیون مستقل نیست و نخواهد بود و در عمل همه از جمله ایشان ، تاج ، نبی و ترابیان خود را با فرمایشات حضرت سعیدلو تطبیق می دهند بعد هم ... می زنند که ما خودمان به این نتایج رسیدیم بیشتر از این توقع داشتید.
بزرگترین اشتباه تاریخی شمس این است که به حرفهای ترابیان و تاج اعتماد کرد و گول آنها را خورد که ادعای استقلال رای دارند حداقل کفاشیان تابلوست که بله قربان گو است مشکل آنجاست که بقیه مدعی اند!!!
تابنک جان چرا حرف اصلی رو نمیزنی
مربی ایرانی ، پورسانت نمیده ولی خارجی خوب پورسانت میده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
دقیقاً، بخور بخور تو استخدام مربی خارجیه.
تا آنجا كه اگر ناحقي از سوي مسئولان سر زد ما بنشينيم و دست روي دست بگذاريم كه انشا ا... گربه است
اگه اینجوره پس باید روز تولد سعیدلو که مصادف با مربیگری فرگوسن در منچستر هست فرگوسن رو مینداختن بیرون...
چه گویم که نا گفتنم بهتر است
مطمئناً می گویم از قراردادهای داخلی سودی به آقایان نمی رسد ولی از قراردادهای خارجی خیلی ها به نون و نوایی می رسند .
چرا آقایان برای منافع خودشان غیرت ایرانی خود را زیر پا می گذارند .
تف بر این نان حرامی که از بیت المال مسلمین خورده می شود .
واقعا آقای سعیدلو یک تصمیمی بگیرید که یک نفر به غیر از خودتون رو هم بشه باهاش توجیه کرد.
جلوی این اقدام خودسرانه رو کی باید یگیره؟
مربی خارجی در حد شمس با 100 میلیون می تونید بیارید؟
همیشه مربیان با حب وبغض آدهاند و با حب و بغض رفته اند
بابا اینها از مدیران باشگاه منچستر هم بیشتر میفهمند که دیشب میگفت نزدیک ربع قرنه که فرگوسن مربی منچستره. برای همینه منچستر دیشب باخت. اگر از مدیران ورزش ما مشاوره بگیرند و در زمان مقتضی مربی را عوض کنند مطمئنا قهرمان میشوند.
مگه دوره ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلسه؟ با این حساب خوب شد اقایان امور جهانی را در اختیار نداشتند و الا تا الان فرگوسن یا ونگر باید سالها پیش برکنار می شدند
به راستی، باید تا کجا مباحث ملی و میهنی را فدای منافع شخصی، سیاسی و جریانی کنیم؟
این جمله ای است که همواره در این دولت شاهد آن بودیم
ظرفیت سعیدلو در حد تیم ملی!
ما از حسین شمس حمایت خواهیم کرد
خواهید دید
برای شادی فوتسال این عزیز تازه از دست رفته جمیعا من قرا فاتحه مع صلوات ...
بهترین مربی جهان را به همین سادگی عوض میکنند؟
واقعاً جای تاسفه. پیشنهاد میکنم در برنامه ی 90 این هفته یک نظر سنجی در مورد این مطلب بگذارند. باید تا این مربی ارزشمند با کشور دیگه ای قرارداد نبسته کاری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
خوبه. کاش عادل ببینه.
دکتر حسابی حرف قشنگی زدند
در جهان سومی ها
اگر بخواهی کشورت را درست کنی خانه ات را خراب میکنند
و اگر بخواهی خانه ات را درست کنی باید کشورت را خراب کنی
ایا ما هنوز هم جهان سومی هستیم
اخه تا کی
واقعا این از اون تصمیما بود...!!!!
شمس فوق العاده اس.
آقای سعید لو اینگونه عمل نکن به دنبال مربی در تیم ملی ابران سالهاست می گردید و به هر دری می زنید بسته است آیا سزاوار است با مربی به نام ایرانی اینگونه برخورد کنید آقایان مکتب ایرانی!
تيتر جالبي انتخاب کرده ايد.
بعضي از اين مديران مردم را احمق فرض مي کنند.
لعنت بر غرور ، لعنت بر میز ریاست ، لعنت بر تفکر بله قربان گو ، لعنت بر نشنیدن صدای حق ، لعنت بر کسی که دنبال احقاق حق است ، لعنت ، لعنت و لعنت !
از سرنوشت آقاي بنا ، مربي كشتي فرنگي هم بنويسيد !!
اين مملكت لياقت آدم با كفايت نداره ؛وقتي همه مثل هم در حال حراج سرمايه و آبرو باشن راحت تر ميشه كار كرد.
یک نظریه از عبید زاکانی
خواب دیدم قیامت شده است. هرقومی را داخل چاله‏ ای عظیم انداخته و بر سرهر چاله نگهبانانی گرز به دست گمارده بودند الا چاله ‏ی ایرانیان. خود را به عبید زاکانی رساندم و پرسیدم: «عبید این چه حکایت است که بر ما ایرانی ها اعتماد کرده نگهبان نگمارده ‏اند؟»





گفت:
«می‌دانند که به خود چنان مشغول شویم که ندانیم در چاهیم یا چاله.»
خواستم بپرسم: «اگر باشد در میان ما کسی که بداند و عزم بالا رفتن کند...»
نپرسیده گفت: گر کسی از ما، فیلش یاد هندوستان کند خود ما بهتر از هر نگهبانی لنگش کشیم و به تهِ چاله باز گردانیم!
باعث تاسف است بدليل سلايق شخصي استفاده از وجود چنين مربي كارداني (كه پيشرفت فوتسال ايران مديون اوست) امكان پذير نگردد. مطمئن باشيد با پيشنهادات وسوسه كننده مالي اعراب، جذب باشگاه هاي حاشيه جنوبي خليج فارس خواهد شد. اميدوارم قدردان زحمات حسين شمس عزيز باشيم. يادمان باشد او و شاگردانش بارها دل ما مردم را شاد كردند.
شما که خبرنگار هستید توروخدا یکجوری به گوش رئیس جمهور برسونید.شاید از خر شیطون پایین اومدن و برگردوندنش. قلب آدم جراحت برمیداره.آخه اینها چه کارای احمقانه ایه؟؟یکی کاری بکنه جلو اینارو بگیره.مجلس لااقل کاری بکنه. خدااااااااااااااااا
در میلیاردها تومان خیری هست که در چندصد میلیون نیست!
بهترین مربی فوتسال ایران بود
دوره قبل یک دقیقه تحمل میکردیم جزو 4 تیم برتر جهان بودیم
متاسفم برای آقایان
سعید لو با ژیمناستیک ه مهمین برخورد را کرد و رئیس فدراسیون را درست بعد از اتمام دوره چهار ساله برکنار کرد و هنوز هم انتخابات را برگزار نکرده در حالیکه بیشتر از شش ماه وقت نداشته و نزدیک است زمانش تمام شود فدراسیونی که بعد از 80 سال توانست مدالهای رنگارنگ برای کشور بیاورد و در رنکینگ جهانی تا بیش از بیست پله صعود نماید سعید لو فقط به خودش چسبیده و نه هیچ چیز و هیچ کس دیگر
شاید آقای شمس هم از این همه کم لطفی به ستوه اومده باشه. این عزیزان هم که دلشون به حال مملکتشون نسوخته
به قول فردوسی پور تو برنامه هفته پیش نود هر کی موفق باشه رو میزارن کنار ولی آدمهای ناموفق خیلی زود مدارج ترقی رو طی میکنن
ولی در مدیریت اصلی هست که میگه: جایی که کار به خوبی داره پیش میره دستکاری نکن. بماند که آقای شمس کارش عالی بود نه خوب. از این واقعه متاسفم
مگر ندیدی فرگوسن در 25 سال گذشته 5 بار عوض شده شمس که از آن موفق تر نبوده ...
5 بار شمس را همان بار اول اعمال کردند فقط همین
این که کشورهای دیگر در کمین در اختیار گرفتن حسین شمس هستند شک و شبهه ای در آن نیست . ولی باید به حال این ورزش و مدیران نالایق آن گریست که پول بیت المال را بدون هیچ نظارتی خرج هوای نفس خود میکنند. حسین شمس به طرفه العینی جذب یکی از تیمهای فوتسال خارجی میشود و آنوقت باید دید این مدیران ورزشی بی لیاقت آن وقت چه توجیهی را دست مایه ندانم کاری و هواهای نفسانی خود میکنند.
ایکاش به همان اندازه که به یک آدم عادی جامعه بابت خطاهایش گیر میدادند ، به این نامردان هم فقط میگفتند > !!!!!!

خواهشاً بدون بغض و ...... نوشته را درج نمائید.
بعضیا اصلا استانه تحمل ندارن که محدود باشه یا نامحدود
این هم از بی عرضه بودن و حماقت نا دانسته ما هستش که به زودی پشیمون می شیم
کاش قدر بزرگانو بدونیم و به خاطر حسود نفیشون نکنیم
فدراسیون فوتبال عزمش را جزم کرده تا چنان فوتبال این مملکت را به زمین بزند که سال ها توان بلند شدن را نداشته باشد.
من با بيش از 30 سال سابقه ورزشي و تدريس رشته تربيت بدني در دانشگاه به تحقيق اعلام مي كنم كه آقاي سعيدلو كمترين تخصص و دانشي در حيطه ورزش و حتي مديريت ندارد.
خداییش خیلی دردناکه - اینها دنبال مربی نیستند دنبال بله قربان گو هستند خدا نیامرزه افراد چاپلوس را که همه معیارها را بهم زده اند.
آخی کفاشیان مدیر به این خوبی
سلام
واقعا جای بسی تاسف است که برخلاف عرف دنیای امروز و حتی برخلاف تصور و عقل است که یک مربی بخصوص یک مربی موفق وجالبتر مربی ایرانی که باید افتخاری برای فدراسیون وملت باشد وبه خاطر افتخا آفرینی هاوبرانگیختن حس غرور ملی وایرانی با هر پیروزی ، از این مربی یک اسطوره بسازیم وحمایتش کنیم وتندیس اورا در اماکن ورزشی نصب کنیم وخدا را بخاطر داشتن چنین افراد توانمندی در کشورمان شکر کنیم ،
فقط وفقط بخاطر بعضی اختلاف سلیقه ها ویا کم تحملی ها ویا عدم اغماض ،
داریم با دست خودمان (که اگر دست خودی باشد نباید) این توفیق را از فوتسال مملکت دور میکنیم .
!!!!!!!شما را به خدا از این تصفیه حسابها بخاطر خدا ودل مردم بزرگمان بگذریم وبگذرید !!!!!!!!!
با سلام خدمت شما. آخه آقای سعیدلو از ورزش چی سرش میشه که گذاشتنش رئیس سازمان تربیت بدنی. واقعا شرم آور و تاسف آوره که بهترین مربی فوتسال جهان رو داشته باشی و اون رو به خاطر این بهونه بچه گانه از کار برکنار بکنی که "دوره مدیریت توی ایران 4 یا 5 ساله" اگر اینطور باشه الان خود همین آقای سعیدلو که از اول دولت احمدی نژاد و حتی در زمان شهرداری هم با ایشون بوده الان باید از کار برکنار میشده پس چرا دو دستی به سمت شیرین و چسبناک مدیریت چسبیده و ول نمیکنه!!!!؟؟؟؟
به هر حال مشکل این کشور همیشه از بی قانونی و عدم اجرای قانون بوده و هست و خواهد بود و تا زمانی که رویه ما ایرانیها به این شکل باشه وضع روز به روز بدتر و بدتر میشه. همین آقای شمس مثلا اگه توی یکی از کشورهای عربی بود براش خونه از طلا میساختن و سالهای سال به اون افتخار میکردن. واقعا آستانه تحمل در مدیران این مرز و بوم به اندازه آسانه تحمل یک بخشدار توی کشورهای دیگه هم نیست. واقعا متاسفم
مربي منچستر شانس اورورد تو ايران نيست وگرنه 5 سالش كه تموم ميشود مجبور بود بره و به جاش معلوم نبود كي مياد!
مطلب جالبی بود. یکی هم مثل شمس پیدا می شود کنارش میزنیم تا همیشه پسرفت داشته باشیم. انگار عده ای با پیروزی و پیشرفت ایران دشمنی دارند
اگر اقای شمس یک کمی کمر خم میکرد سابقه اش از الکس فرگوسن هم جلو میزد.........
واقعا جای تاسف است دیگه چیزی نمیشه گفت فکر نمیکنم در هیچ جاای ین دنیاچنین موردی را پیداکرد بیشتر به
جک شبیه است بایدبه این جکها مثل دیوانگان خندیدوگریست
راستي فرگوسن چند ساله مربي منچستره؟
تابناک من پیشنهاد می کنم این مطلب را در صفحه طنز و یا در تلخند مطرح کنید و بعنوان جک 90 ثبت نمایید.خودمونیم سعیدلو هم خوب بلده جک تعریف کنه!!!
اقایان قوتبال را خراب کردید بخاطر حفظ ریاست حالا نوبت فوتسال شده.کجای دنیا یک مربی موفق را بخاطر 4 یا 5 سال مدیریت برکنار میکنند؟؟ برکناری اقای شمس بخاطر کینه و بغض های شخصی با ایشان است نه مسایل دیگر.خدا لعنتتان کند که ورزش مملکت را خراب میکنید و با احسساسات مردم بازی میکنید.افای سعید لو دست از خطا هات بردار که روزی باید جواب ملت را بدهی.شمس باید باشد
واقعا کسی نمیتونه جلوی این آقایان رو بگیره؟مگه تیم ملی از پدرشون به ارث رسیده که هر کاری میخوان انجام میدن؟
یک مقام ویامسئول دربلاداسلامی میبایست مردمداروسعه صدرداشته وآستانه تحملش درقبال انتقادات ونظرات وپیشنهادات بالاباشدوهرانسانی اگر به اعتبارمردم درمرتبه علمی وعملی ومقامات هرچه بالاترباشدبایدتواضع وفروتنی بیشتری بخرج دهدچون پایه های اصلی هرجامعه (براساس یدالله مع الجماعه) مردم وزیردستان هستند وبرتریت هرانسان به تقواوادب وکمال اوست نه به علم و قیافه ومال وثروت ومقامات ظاهری او.متاسفانه نمیدانم چرادرجامعه ما درشنیدن حرفهای همدیگر تحملمان کم است وبیشترمنافع شخصی وگروهی خودرادرنظرمیگیریم. فقط میتوانم بگویم خداونداهمه مارابراه راست هدایت فرما
بايد زود زود عوض كنن مثل منچستر يونايتد كه هرسال با فرگوسن تمديد ميكنه
دوره مدیریت اقای ترابیان تمام نشده؟
بی خردی هاو منفعت طلبی های این جماعت دل آسمان را هم به درد آورده است
آقا بالاخره یکی باید پورسانت قرارداد با خارجی ها را بگیرد . این جماعت فکر جیب خودشان و اعوان انصارشان هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
درسته، این استخدام های خارجی بعضی این آقایون رو به نون و نوا میرسونه.
افسوس سر آقای بنا هم همین بلا را آوردن
واقعا متاسفم براي امثال آقايوني مثل كفاشيان ، سعيد لو و ...كه چشم ديدن موفقيت خودي هارو ندارن
واقعا بنظر من ديگه كثل زمان قبل انقلاب شده كه هيچكي نميتونه حرف حق بزنه و از حقوقش دفاع كنه
هركي هم ميخواد از حقش دفاع كنه اين برخورد رو باهاش دارن
سوالم از آقايون اينه كه اگه دوره مديريت ورزشي تو ايران 4 يا 5 ساله چرا خودشون بيشتر از اين دوره در ورزش مديريت مي كنند ؟؟؟؟
تا زماني كه اين نوع مديريت ورزش در كشور وجود داره و امثال آقايون سعيد لو ، كفاشيان ، تاج و... وجد دارند به هيچ جا نمي رسيم
جواب سوالت در جمله آخر:
حتی یاتینا الیقین... تا زمانی که مرگ ما فرا برسد
برای خود و تمام ایرانی ها متاسفم که یک چنین مسئولانی دارند مثلا ما رای دادیم که آدمهای با دانش و فهم و تحصیلکرده بیان سر کار و با لج ولج بازی هم کار نکنند و علم را در هر وضعیتی در اولویت قرار بدهند ندانستیم کسی که با علم جلوی اینها واسته نمیتونن تحملش کنن .من از رای خودم به احمدی نژاد برگشتم ،با این دور و بری هاش
فوتسالمونم به سرنوشت دردناک فوتبال تبدیل میشه....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل