بازدید 11410

اعضای جریان انحرافی شناسنامه‌دار می‌شوند

در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.
کد خبر: ۱۶۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹ 05 May 2011
جهان نیوز نوشت:

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که عملیات شناسایی اعضای شبکه جریان انحرافی و مرتبطین با آن‌ها آغاز شده و کلیه فعالیت‌های آشکار و پنهان این جریان تحت رصد نهادهای مسوول قرار گرفته است.

به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.

همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد اخیرا توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است.

در همین زمینه گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسايی و دستگیر شدند.

گفتنی است این جریان طی چند سال گذشته در بخش‌های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی فعال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸
به این میگن روشنگری به تمام معنا !! احتمالا اشاره به اصلاح طلب ها هم برای خالی نبودن عریضه است
باز كه مشكلات اين دولت را به دوره اصلاحات ربط داديد. چرا هر كار بدي كه مي شود را به گذشته نسبت مي دهيد و همه اقدامات مثبت گذشته را به نام اين دولت مصادره مي كنيد. اقايان 32 سال قبل انقلاب اسلامي رخ داد و نه شش سال قبل . زير ساختهاي اصلي توسعه كشور در قبل از دولت نهم و دهم بنا نهاده شد و اين دولت فقط خوشه چين نهالهاي كاشته شده با خون دل اين ملت است. در حق انقلاب بي انصافي نكنيد.
از امروز فتنه تبديل به جريان انحرافي مي‌شود و صبح تا شب از در و ديوار و صدا و سيما جريان انحرافي به گوش مي‌رسد.
تا کم میارین همه چیزو وصل کنید به اصلاح طلبا
اين جريان؟ اين جريان؟ كدام جريان؟ اين چجور خبر دادنيه تعطيلش كنيد خواهشا
آثا مخرب این گروه از خدا بی خبر که عمده فعالیت آنها بازی با اعتقادات مردم است همه جا مشاهده می شود خدا همه آنها رسوا کند
این دولت اصلاحاتش جالبه ، هر جا می خوان از چیزی بد بگن یه جورایی به اصلاحات ربطش می دن !!!
پس همه این حرفها زیر سر دولت اصلاحات است .......واقعا پررویی هم حدی دارد....
همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد اخیرا توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است.
هواستان باشد همیشه یک گریزی هم به دولت اصلاحات بزنید که یه وقت کم نیارید!!؟؟
احتمالا هيچ ارتباطي هم با هيچ كسي ندارند و فقط خودشون با خودشون در اين ارتباط هستند؟؟!! چرا هميشه در تاريخ ايران اطرافيان يك منبع قدرت بد و خرابند و خود آن فرد معصوم و بي گناه است؟؟
و اینست دولت عدالت محور!!!!
این حرفی که می زنید تناقض داره اگر می گید فانی جن گیر است و قدرت داره پس می تونه از دست نیروهای امنیتی هم فرار کنه یا حتی با استفاده از قدرت جن ها آنها را بیچاره کنه.
تازه داشت هاله نور یادمون میرفت که شعیب از راه رسید و گفت : تا 2 سال دیگه امام زمان ظهور میکنه ...
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی