بازدید 4291

تظاهرات گسترده زنان یمنی در شهر تعز

"غازی السامعی" روز پنجشنبه درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تظاهرات گسترده زنان از میدان الحریه آغاز شد و در خیابان های اصلی تعز ادامه یافت.
کد خبر: ۱۵۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۶ 15 April 2011
یکی از فعالان انقلاب مردمی یمن، از برگزاری تظاهرات گسترده زنان در شهر تعز به منظور درخواست کناره گیری فوری علی عبدالله صالح دیکتاتور این کشور خبرداد.

"غازی السامعی" روز پنجشنبه درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تظاهرات گسترده زنان از میدان الحریه آغاز شد و در خیابان های اصلی تعز ادامه یافت.

تظاهر کنندگان سرنگونی رژیم را خواستار شدند و مخالفت خود را با هرگونه مذاکراه که شامل کناره گیری فوری صالح نباشد ، اعلام کردند.

وی افزود: امروز صبح نیز تظاهرات گسترده دیگری در تعز برگزار شد که در آن صدها هزار تن از کودکان و مردان و جوانان یمنی شرکت کردند و همگی سرنگونی رژیم فاسد حاکم بر یمن و محاکمه سران رژیم را خواستار شدند.

السامعی خاطرنشان کرد: تظاهر کنندگان، کناره گیری فوری و بی قید و شرط صالح و رژیم حاکم را خواستار شدند و آینده ای بهتر برای یمن درخواست کردند.

وی گفت: حزب حاکم درشهر تعز و دیگر شهرها و استان های یمن ، مبالغ هنگفتی از خزانه کشور هزینه می کند تا شماری از شهروندان یمنی را برای تظاهرات به نفع رژیم حاکم به مزدوری بگیرد.

این انقلابی یمنی افزود: برخی از شخصیت های سیاسی در تعز در تلاش هستند تا در مرحله اول افکارعمومی را به پذیرش طرح شورای همکاری خلیج فارس ترغیب کرده و درمرحله دوم مردم را برای تظاهرات در حمایت از رژیم حاکم قانع کنند.

السامعی درپایان بی طرفی و سکوت جامعه بین المللی درقبال وقایع یمن را صفحه ای سیاه در تاریخ یمن و منطقه دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی