بازدید 5176

عیادت وزیر ارشاد از استاد احمد عزیزی

احمد عزیزی به مدت سه سال است که به علت کاهش درجه هشیاری در کما بوده و در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه بستری است.
کد خبر: ۱۵۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶ 07 April 2011
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه شب، پس از ورود به کرمانشاه در بیمارستان امام رضا(ع) این شهر از احمد عزیزی شاعر انقلاب عیادت کرد.

به گزارش مهر، سید محمد حسینی، پس از عیادت از احمد عزیزی در جمع خبرنگاران گفت: استاد عزیزی، یکی از شعرای نام آشنا و متعهد به نظام است که ارادت خاصی به اهل بیت داشت و این موضوع در اشعارش نمایان است.

وی افزود: خبر بیماری این استاد گرانقدر، همه جامعه هنری ایران را ناراحت کرد. در این مدت، جای خالی ایشان بسیار مشهود است. از این روی، امیدواریم هرچه زودتر بهبود پیدا کرده و دوباره وارد عرصه فرهنگ و هنر کشور شود.

حسینی تصریح کرد: ما در وزارت ارشاد از هر کمکی که برای بهبودی وی لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد و در صورت تشخص پزشک، مقدمات درمان این هنرمند در خارج از کشور را نیز فرهم خواهیم کرد.

وزیر ارشاد در ادامه درباره حمایت از هنرمندان نیز اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگارن، تکریم از پیشکسوتان و بزرگان این عرصه، قرار دادن مستمری برای از کار افتادگان، بیمه های درمان و تکمیلی و دیگر اقدامات از این قبیل از تمامی فعالان عرصه فرهنگ و هنر کشور حمایت می کند.

حسینی با تأکید بر تأثیر مثبت سفرهای استانی هیأت دولت اظهار داشت: در سفرهایی که هیأت دولت تاکنون به استان ها داشته است، مصوبات خوبی در زمینه های فرهنگی هنری تصویب و تصمیمات خوبی در بخش های دینی، تئاتر، سینما، کانون ها فرهنگی هنری، نشریات و... گرفته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال 90 با توجه به سخنان های رئیس جمهور با همکاری تمام بخش ها، توجه ویژه ای به بخش فرهنگ داشته باشیم.

احمد عزیزی به مدت سه سال است به علت کاهش درجه هشیاری در کما بوده و در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه بستری است.

وی پیش از بیماری توانست 67 جلد کتاب شعر و نثر را به زبان های فارسی و کردی به چاپ برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار