بازدید 10580
انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا

سال آینده پایان چپ گرایی و آغاز راست گرایی در آمریکا است

جمهوریخواهان معتقدند که انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا پایان جریان چپ در این کشور و حرکت به سمت راست گرایی است. نظر سنجی که سال گذشته صورت گرفت مشخص شد که 60 درصد جمهوریخواهان خود را اونجیکال می دانند. اونجیکال ها فرقه ای از مسیحیت هستند که به ظهور و حکومت هزار ساله حضرت مسیح معتقد هستند . آنان در مواردی با بنیاد گرایان مسیحی همسان پنداشته می شوند .
کد خبر: ۱۵۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷ 27 March 2011
سرویس بین الملل – سناتورها و شخصیت های برجسته جمهوریخواه آمریکا تلاش های خود برای شکست دادن اوباما در انتخابات سال آینده را آغاز کرده اند. 

به گزارش «تابناک» ، عمده جمهوریخواهان حملات خود را متوجه قانون خدمات درمانی اوباما کرده اند ، قانونی که بسیاری از مردم فرا دست آمریکا با آن مخالف هستند .

روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» ، گزارش داده است که رقبای جمهوری خواه اوباما معتقدند که مخالفت با قانون خدمات درمانی ، مساله ای است که می تواند یک پیروزی تاریخی نصیب جمهوریخواهان در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری بکند .

بر اساس این گزارش «میچله بچمن » ، یکی از جمهوریخواهان مورد علاقه جنبش دست راستی «تی پارتی» در اجتماع جمهوریخواهان گفته است آنچه مرا به پیروزی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری مطمئن می کند قانون خدمات درمانی است که مردم با آن مخالفند علاوه بر این مردم ارزش های ما جمهوریخواهان را قبول دارند.

سناتور «استیو کینگ» از ایالت ایووا که ایالتش نخستین میزبان فعالیت های انتخاباتی سال آینده انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 است ، گفت که چنین اجتماعاتی به محافظه کاران و جمهوریخواهان کمک خواهد کرد تا کاندیدای خود را برای مبارزه با باراک اوباما تعیین کنند. وی همچنین گفت که سرنوشت آینده آمریکا را محافظه کاران و جمهوری خواهان تعیین خواهند کرد. 

نظر سنجی که سال گذشته در ایالت ایووا صورت گرفت مشخص شد که 60 درصد جمهوریخواهان این ایالت خود را اونجیکال می دانند. اونجیکال ها فرقه ای از مسیحیت هستند که به ظهور و حکومت هزار ساله حضرت مسیح معتقد هستند . آنان در مواردی با بنیاد گرایان مسیحی همسان پنداشته می شوند . 

 جمهوریخواهان شرکت کننده در تجمع ایووا همچنین اظهار داشتند که انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا پایان جریان چپ در این کشور و حرکت به سمت راست گرایی است . اشاره آنان به دخالت های دولت در امور اقتصادی است که با روی کار آمدن باراک اوباما تشدید شده است ، به گونه ای که مخالفان او را یک چپ گرا می نامند. 

جمهوریخواهان معتقدند که در در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا آنان باید بر دو موضع کلیدی تمرکز کنند تا بتوانند در انتخابات به پیروزی برسند ، موضوع اول همان قانون خدمات درمانی و مخالفت با آن است و موضوع دوم تاکید بر ایجاد توزان در بودجه های فدرال است . این دو مساله پیروزی جمجهوریخواهان را رقم خواهد زد ، اما اگر کاندیدای جمهوریخواه به جای این دو مورد وارد نزاع شخصیتی با باراک اوباما گردد ، قطعا انتخابات را خواهد باخت .

از موارد دیگری که جمهوریخواهان اخیر بر اساس آن انتقادات خود را متوجه باراک اوباما کرده اند، ورود این کشور در جنگ با لیبی بدون مشورت با کنگره بوده است ، آنان معتقدند که باراک اوباما با اتحادیه عرب مشورت کرده است اما کنگره آمریکا را نادیده گرفته است . آنان معتقدند که آمریکا  نباید وارد جنگ می شد و حالا که وارد شده است ، لازم است حملاتی با فشار زیاد و در مدتی کوتاه علیه لیبی انجام دهد. 


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
با سلام من چندين بار در بخشهاي مختلف درون سايت برايتان نظراتم را ارسال كردم اما اما خيلي جاي تعجب دارد شما كه اينقدر از آزادي بيانات صحبت مينماييد هيچ كدام از نظراتم را بروي سايت قرارنداديد يك ايراني الاصل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
منم نظرم همینه. یک انگلیسی الاصل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
جالبه که هر کی اعتراض کنه به عدم نمایش نظراتش اون نظر اعتراضش به نمایش در میاد. احتمالا چون می تونه بعنوان یک نشونه از انتقاد پذیری و وسیع نگری سایت تابناک تلقی بشه.
جنگ با لیبی وجهه امریکا را در منطقه بازسازی کرده است و مردم ان را به دیده یک رهایی بخش می بینند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
برادر لیبی تو افریقا هست.منظور شما کدوم منطقه هست؟؟خاورمیانه؟پس لطف کن الجزیره رو نگاه کن!عجب نظرات جالبی!

میخوایی امریکا تو رو هم بیاد نجات بده هههههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
اگه من هم جزو مردم به حساب بیارید: من به چشم دزد نفت می بینم. آدمکش و اشغالگر
جنگ در ليبي موضوع نمايش قدرت تهاجمي غرب و ضعيف نمودن زيرساختهاي ليبي مي باشد كه درآينده انقلابيون را به بحران عميقي روبرو خواهد ساخت عمليات آمريكا و غرب درليبي بخاطر نجات مردم نيست آنها در فكر منافع خودند غربي ها و آمريكا به اين نتيجه رسيده اند كه دوران حكومت قزافي درحال اتمام است كه بايد دست به كار شوند تا زمينه را براي انحراف انقلابيون بوجود آورند حالا آمريكائيها و غربي ها كاسه داغتر از آش شده اند درحالي كه آنها دلسوز مردم ليبي و حتي مردم دنيا نيستند بايد مردم هوشياري خودرا حفظ نمائيند خطوط قرمز مبارزه را بخوبي مشخص كنند دوست را از دشمن پليد و مكار تشخيص دهند
به کامنت دومی:
آره درست میگی.
حمایتش از مبارک یا چراغ سبز وزیر دفاع آمریکا برای کشتار بحرین چطور؟
آفرین به تو که چنگ عراق و افغانستان و غزه را ندیدی و لیبی را دیدی.اونم اونجوری که دلت میخواد.

فقط من نمیدونم چرا رهبران و مخالفان این کشورها یه جور دیگه حرف میزنند. چرا تو تونس و مصر اونطوری از آمریکاییان استقبال میکنند. حتما حالیشون نیست چی میگن.
شما از توی دلشون بهتر خبر داری.
در آمریکا هیچ اتفاقی نمیافتد و هر بلائی قرار است بیاید سر ما می اید
بنظر میاد جمهوری خواهان دوباره تجدید قوا کرده اند و اوباما را شکست خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
خبر خوبی نیست. به خصوص اگر آدم نادان و عوامی مثل سارا پیلین سر کار بیاید که خیلی هم بعید نیست.
بحث مسیحیان انجیلی یا اوانجلیکال ها باید مورد بررسی قرار بگیره.اونها دید اخرالزمانی دارند.باید سال دیگه منتظر بر افروختن جنگ بزرگی از جانب این گروه در امریکا بود.

اتفاقا این گروه در سازمان سیا کرسی امام زمان شناسی راه انداختن برا دستگیری امام زمان! بیچاره های بی عقل.

این مسیحیان انجیلی خودش یه مطلب کامل می طلبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
توهم زدی عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
اونا خرافاتی نیستند برادر.
اي تابناك
حرف "ز" در آغاز جا انداخته شده است
تمام برنامه های آمریکا حساب شده است زمانی که اوباما روی کار آمد برنامه ریزی برای انقلاب در کشورهای عرب و افریقایی حساب شده بود چون اوبا از نظر نژادی به این دو طیف نزدک است،از طرفی با وارد شدن امریکا در جنگ لیبی یعنی دنبال کردن شعار مبارزاتی پدر اوباما کسی که از گروههای مبارز افریقایی بوده .
خیلی در پیش بینی آینده عجله نکنید. فراموش نکنید در زمان انتخابات قبلی آمریکا، مشاورین ریاست جمهوری بینی کرده بودند که غیر ممکن است یک سیاه پوست رییس جمهور ایالات متحده شود.
مسیحیان اوانجلیکال همون صهیونیست ها هستند. معتقدند که وظیفه دینی آنها این است که مسیحیت را حتی با زور و خشونت در همه دنیا گسترش بدهند تا زمینه برای ظهور مسیح فراهم بشود که نهایتا در کوه صهیون در اسراییل از اسمان به زمین خواهد آمد و در آن هنگام مسیحیان حقیقی زنده خواهند ماند و همه غیر مسیحیان و مسیحیان دروغین از بین خواهند رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
آقای برادر:
مسیحیان پیامبرشون حضرت عیسی (ع) است
و صهیونیستها پیامبرشون حضرت موسی(ع)
چرا قاطی میکنید
ایران فرصت بزرگی رو برای تعامل با امریکا در دوره اوباما از دست داد.
چه فایده نظر بدم ............شما که نمیذارید رو سایت
سلام

بهتره دعا کنید که این اتفاق نیفتد. این تی‌ پارتی یا همون حزب چای از تندرو‌ترین مسیحی‌‌های صهیونیست هستن که در صورت خوشبینانه هرچی‌ مسلمون در آمریکا هست رو از زندگی‌ میندازن و در صورت بسیار بدش به کشور‌های اسلامی حمل میکنند، جرج بوش پیششون یک میانه رو و معتدل هست. البته به خاطر همین تندروی‌ها من اعتقاد دارم که گروه‌های اقلیت مثل مسلمین و سیایهپوست‌ها و مکزیکی‌ها دوباره از اباما حمایت می‌کنن و آمریکائی‌های عقل گرا هم از اوباما مجبور میشن حمایت کنن.

حامد

میشیگان آمریکا
ایکاش یه کم هم به این مسئله توجه میکردید که امسال سال "جهاد اقتصادیه" پس ببینید فرصتها و یا تهدید ها ی این مسئله برای اقتصاد ایران چیه؟ خسته شدم از اینهمه بحث سیاسی .
تا الان چپ بودن اینجوری دنیا رو کن فیکون کردن؟ وای به راست شدنشون
تابناک چرا نظرات رو نمایش نمیدی؟؟؟؟؟؟؟
بهتره قبل از هرچیزی دعا کنید که سارا پیلین به قدرت نرسه.سارا پیلین یه افراطیه به تمام معناست.
من هم تاکنون چندین بار ظلمی که همام سیر بهم نمود اعتراض نوشتم اما نمی دانم به چه دلیلی آنرا در سایت منعکس نکردید . شاید شما هم مانند سازمان هواپیمایی کشوری به پاسخ قانع کننده ای نرسیدید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی