بازدید 30948

رفتارشناسی کشتار شیعیان در بحرین + تصاویر

وزير خارجه بحرين در اين مهمانی شام، دقايقي سخنراني کرد و با دفاع از رژيم اسرائيل، گفت: «همه كشورها بايد بپذيرند كه اسرائيل داراي وجودي تاريخي در خاورميانه است و تا ابد هم در اينجا باقي خواهد ماند. وقتي همه اعراب اين را درك كنند،‌ آنگاه به راحتي خواهيم توانست...
کد خبر: ۱۵۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۵ 24 February 2011
چندی پیش، خبری با نام «راز تحركات ضدشيعي در بحرين برملا شد+عکس» منتشر کردیم. اکنون که ما شاهد تحولات جاری در بحرین هستیم، گویا بازخوانی آن مطلب، خالی از لطف نیست و سرنخ های جدیدی درباره اوضاع کنونی این کشور و علت نوع برخورد و رفتار نیروهای وابسته به رژیم بحرین با معترضین که بیشتر آنان را شیعیان تشکیل می دهد، مشخص می شود.

به گزارش صفحه عربي «تابناك»، اخبار رسيده از بحرين، حاكي از آن است كه شاهزاده «خالد بن حمد آل خليفه»، وزير امور خارجه بحرين چند ماه پيش، در سفري به ايالات متحده آمريكا، محرمانه در مراسم مهمانی يكي از افراطي ترين سازمان هاي مردم نهاد وابسته به حركت صهيونيست جهاني شركت كرد و در آن با شماري از سردمداران و سرمايه داران اين حركت، ديدار و گفت وگو كرد.



در همين راستا، منابع رسانه اي از سرزمين هاي اشغالي با تأييد اين خبر افزودند: وزير خارجه بحرين در اين مهمانی محرمانه به مقر جنبش ديني يهوديان افراطي «حباد» ـ كه ساختمان مركزي آن در واشنگتن است ـ رفت.

خانم «هدي عزرا نونو»، سفير بحرين در ايالات متحده آمريكا ـ كه يك يهودي تبار است ـ نيز وزير خارجه بحرين را در اين مهمانی شام همراهي مي كرد.

اين منابع در ادامه افزودند: شماری از بزرگان و اعضاي اصلي كميته روابط يهود و آمريكا ـ آيپك ـ نيز در اين مهمانی شام حضور داشتند. برخي از اعضاي سازمان يهوديان افراطي «بني بريت» نيز در اين مراسم شركت كردند.



اين منابع رسانه اي صهيونيستي همچنين افزودند: وزير خارجه بحرين در اين مهمانی شام، دقايقي سخنراني کرد و با دفاع از رژيم اسرائيل، گفت: «همه كشورها بايد بپذيرند كه اسرائيل داراي وجودي تاريخي در خاورميانه است و تا ابد هم در اينجا باقي خواهد ماند. وقتي همه اعراب اين را درك كنند،‌ آنگاه به راحتي خواهيم توانست به يك صلح كامل در خاورميانه دست يابيم.»

گفتني است، بلافاصله پس از بازگشت شاهزاده «خالد بن حمد آل خليفه» از آمريكا به كشورش، فشارها عليه شيعيان اين كشور چندين برابر شد، به گونه ای كه سرانجام به بازداشت 23 فعال شيعي منجر گشت.

تصاویر بیشتر را در اینجا ببینید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۰
متاسفانه شاهدیم که سران بحرین خیلی راحت به خاطر منافع خودشون و منافع اسراییل به راحتی از ملتشون گذشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
کدوم ملت شاهشون سعودیه
همین سران در ادعاهاشون همیشه اسراییل رو رد میکردن و اونو از مظاهر ظلم و تبعیض میدونستن" اما حالا میبینیم سر یک میز نشستن و دارن به ملت بحرین میخندن"امیدوارم ملت بحرین با پایداری و ادامه روند اعتراضی ریشه این خود فروخته ها رو خشک کنن
مرگ بر ضد شیعه
( هر که می خواهد باشد )
( مرگ بر بهاییت کثیف ، نوکر شیطان پرست ها ) مرگ بر اسراییل و دشمنان اسلام ...
آفتاب زیر ابر نمی ماند قابل توجه فرورفتگان در خواب و ظالمان
به امید انقلاب اسلامی دربحرین
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
یه امید دموکراسی در بحرین
رسولي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
به اميد بازگشت اين بخش از ايران به مام ميهن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
مثل اینکه واژِه دموکراسی (البته به سبک غربی)دل از خیلی ها برده ولی با واژه اسلام کاملا بیگانه اند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
به امید بازگشت بحرین به مام میهن .
انشاله بزودی شاهد پیروزی ملت بحرین خواهیم بود"شک نکنید
به خواست خدا خواهران و برادران ایرانی و شیعی ما در بحرین اینها را بزودی محاکمه خواهند کرد.
واقعا این اسرائیل یه غده سرطانی هستش همه ملتای دنیا یا دشمنش هستن یا وابستش به خاطر یه کشور دنیا داره عذاب میکشه

خود مردم آمریکا هم از دست این کشور آسی شدن 1000 تا فیلم ساختن به رئیس جمهور آمریکا فحش میدن یک فیلم پیدا نمیکنی که اسرائیل بره زیر سوال !
مسئله قوم یهود با این فریسیان که حضرت مسیح(ع) هم به مبارزه با آنان پرداخت خیلی متفاوت است. اینهایی که الان در راس قدرت در اسراییل هستند باقیمانده همان فریسیان هستند که حضرت مسیح(ع) را به صلیب کشیدند. انشاالله در دنیا و آخرت روز خوش نبینند و قوم یهود نیز باید بدانند که اینها مشتی شیطان انسان نما هستند که فقط به قدرت می اندیشند. برای وزیر خارجه بحرین هم متاسفم که آخرت را به دنیای چند روزه می فروشد. درود بر ملت بیدار بحرین و هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
ضمن تایید نظر شما بهتر بود میگفتید که"خیال میکنند حضرت مسیح علیه السلام را به صلیب کشیدند چون برابر نص قران کریم آن حضرت به صلیب کشیده نشد و آنان به اشتباه یهودای اسخریوطی را به صلیب کشیدند.
آزادی حق تمام انسانهاس" شاید تعریف آزادی در هر جامعه ای فرق داشته باشه اما مفهوم کلی یکیه" ملتها آزادی میخان
بدبختيو ميبينيد!!!
يك گروه اقليت بر اكثريت حاكم شده!اكثر جمعيت بحرين شيعه هستن و اون وقت...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
اون روزی که بر به ظاهر استقلال از ایران پافشاری میکردند ! باید فکرشو میکردند !!
چه خبر هایی که رو نخواهد شد.
همه چيز به ملت بحرين بستگي داره اگه ثابت قدم باشن اينها رو عين اشغال دور ميريزن ان شاءالله
اصلا به ما چه مر بوط
اگر امکان کمک به شیعیان بحرین فراهم شود ما حاضریم دوشادوش آنها علیه ستمگران بجنگیم .آنها مظلوم واقع شدند باید به آنها کمک کرد .
اگه دولت بحرین که یه اقلیت هستند که بر اکثریت این کشور حکومت می کنند مردم رو بکشه و شکنجه بده و سرکوب کنه هیچ اشکالی نداره ، چون منافع امریکا رو تامین می کنه با حقوق بشر تناقضی نداره!
شیعه یعنی ایران، اونها بحرین شیعه رو به چشم یک قسمت از ایران می بینن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی