بازدید 10348

اذعان تلویحی منافقین به ترورهای اخیر تهران

این گروهک که از مواضع میرحسین موسوی و مهدی کروبی و آشوب اسرائیلی روز دوشنبه حمایت ویژه کرده است، در بیانیه ای گرچه صراحتا مسئولیت ترورهای روز دوشنبه را نپذیرفت اما تاکید کرد که این گروهک به همراه جریان فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲ 16 February 2011
گروهک تروریستی منافقین که متهم به ترور جمعی از هموطنان در جریان آشوب اسرائیلی روز دوشنبه تهران است، با ابراز خوشحالی از عدم دستگیری نیروهایش به طور تلویحی اتهام خود را پذیرفت.

به گزارش شبکه ایران، این گروهک که از مواضع میرحسین موسوی و مهدی کروبی و آشوب اسرائیلی روز دوشنبه حمایت ویژه کرده است، در بیانیه ای گرچه صراحتا مسئولیت ترورهای روز دوشنبه را نپذیرفت اما تاکید کرد که این گروهک به همراه جریان فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

گروهک منافقین همچنین بدون معرفی و بیان توضیحی روشن درباره عوامل و شیوه ترورهای اخیر، ابراز خوشحالی کرد که "تاکنون هیچ‌یک از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر نشده است."

گروهک تروریستی منافقین همچنین در ادعایی جالب نوشت که "جوانان و زنان و دانشجویان" از سازمان مجاهدین خلق "استقبال گسترده" کرده اند.

اعضای منافقین با بهره برداری از بیانیه موسوی و کروبی و آشوب اسرائیلی روز دوشنبه، صانع ژاله، عضو فعال بسیج و حافظ کل قرآن را در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید. اندکی بعد هم محمد مختاری به شهید ژاله پیوست.

گروهک تروریستی منافقین همچنین ۸ نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

پیش از انجام ترورها و آغاز آشوب روز دوشنبه، مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، در پیامی با حمایت از سران و جریان فتنه، به آنان "درود" فرستاد و خواهان اغتشاش در ایران شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل