بازدید 99370
۲
مديركل پيش‌بيني سازمان هوا‌شناسي كشور:

وضعیت هوا در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه

بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آخر بهمن ماه ۸۹ شرایط برای بارش برف در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب و طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شرایط برای بارش باران و برف در سواحل دریای خزر و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز فراهم است.
کد خبر: ۱۴۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷ 15 February 2011

مديركل پيش‌بيني سازمان هوا‌شناسي كشور گفت: طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه در استان تهران بارش پراكنده باران و برف رخ خواهد داد.

پرويز رضازاده در گفت‌‌وگو‌ با فارس اظهار داشت: بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه شرايط براي بارش برف در استان‌هاي واقع در شمال غرب و غرب و طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه شرايط براي بارش باران و برف در سواحل درياي خزر و دامنه‌هاي شمالي و جنوبي البرز فراهم است.

وي ادامه داد: براين اساس طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌هاي آذربايجان غربي، كردستان، كرمانشاه و سپس آذربايجان شرقي، اردبيل، زنجان، همدان و لرستان بارش برف و كاهش دما پيش‌بيني مي‌شود.

رضازاده گفت: در اين مدت در استان‌هاي قزوين، البرز و تهران بارش پراكنده باران و برف رخ خواهد داد؛ طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان بارش باران و برف و كاهش دما رخ خواهد داد.

وي بيان داشت: در روز پنجشنبه در برخي نقاط استان‌هاي چهارمحال و بختياري، كهكيلويه و بويراحمد، شمال فارس، جنوب اصفهان، كرمان، يزد، شمال هرمزگان، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي و خراسان شمالي بارش پراكنده باران و برف همراه با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.

مدير كل پيش‌بيني سازمان هوا‌شناسي كشور خاطرنشان كرد: طي روزهاي جمعه و شنبه دماي هوا در بيشتر نقاط كشور افزايش مي‌يابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اگر هواشناسی نبود چه طور می فهمیدیم کامنت ها را کدوم وری بزنیم؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار