بازدید 11439

اختلاس 3 میلیاردی کارمند یک بانک در اصفهان

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی متهم به نام"مسعود-م" دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۸ 14 February 2011
سرهنگ "حسین حسین زاده" رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اختلاس کارمند یکی از بانک ها در سطح شهر موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی قرار گرفت.

به گزارش آفتاب، وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی متهم به نام"مسعود-م" دستگیر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازجویی ها متهم به اختلاس مبلغ سه میلیارد و 713 میلیون و 110 هزار ریال از سیستم بانکی و انتقال آن به حساب یکی از دوستان خود به نام "حسین  ع" اقرار کرد.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با شناسایی متهم دوم وی نیز طی یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر و هر دو متهم به بزه انتسابی اقرار کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
یاد گل اقا بخیر برای مورد مشابه این ظنز خوبی نوشت .در خشت خام چه ها میدید!!!
آخی!!..بنده خدا نباید اعدام بشه گناه داره!
سیصد میلیون تومان ! در مقابل بدهکاران بانکی 300 میلیارد تومانی این که چیزی نیست .
سلام گفته شده در دانشگاه زابل نیز چنین اختلاسی صورت گرفته لطفا پی گیری کنین
كجاش ملياردي بود؟ اين كه مش سيصد مليون تومان بود. دستگرييش كار خوبي بوده ولي وقتي اعتماد مردم به سيستم قضايي بر ميگرده كه سوء استفاده كنندگان هزار مليارد توماني را پاي دار ببينند.
بانکهای ما چقدر بی در و دروازه است که یه کارمند جز میتواند میلیاردی اختلاس کند. از هر چند صد نفر اختلاس کننده یکی دستگیر میشود؟ چشم ارگانهای نظارتی کشور و حراستها و.... روشن. وقتی 300 نفر در این کشور وامهای میلیاردی گرفته و نه اصل و نه فرع آنرا برنمیگردانند و کسی با آنها کاری ندارد چرا این نوع کارمندان اختلاس نکنند؟؟؟؟؟
تنها راه جلوگیری از اختلاس بانکها کسر اختلاس از حساب بانک است که حدا اقل نظارت بیشتری مدیر عاملها و حراستها داشته باشند در دیگر شهر ها هم اتفاق افتاده تا کنون چکار کردیم که ادعا میکنیم اسلامی هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی