بازدید 9516

عمر سلیمان بارقه امید صهیونیست ها در افق مه آلود مصر

«بنیامین بن الیعازر» با اسفبار خواندن اوضاع مصر افزود: امیدوارم حسنی مبارک این بحران را به سلامت پشت سر بگذارد، چرا که مبارک بر این باور است، ارتش هنوز در کنترل اوست و قاهره همانند تونس و لبنان نیست.
کد خبر: ۱۴۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۳ 03 February 2011
سرویس بین الملل ـ «بنیامین بن الیعازر»، وزیر پیشین صنایع و بازرگانی رژیم صهیونیستی و عضو کنیست در گفت وگو با کانال 2 تلویزیون این رژیم، سرلشکر «عمر سلیمان»، رییس سازمان اطلاعات مصر را که از سوی حسنی مبارک به عنوان معاون رییس جمهور معرفی شده، تنها مهره باقی مانده برای اسراییل در عرصه سیاسی مصر خواند.

به گزارش «تابناک»، وی به قدرت بیشتر رسیدن عمر سلیمان را که مواضع حسنه او در قبال صهیونیست ها مشهود است، بارقه امیدی در افق مه آلود مصر خواند و افزود: عمر سلمیان، دومین شخصیت مطرح سیاسی در مصر به شمار می رود که کارنامه وی در تحکیم مناسبات قاهره ـ تل آویو و سرکوب عناصر مقاومت فلسطین از جمله حماس درخشان است.

وی با اسفبار خواندن اوضاع مصر افزود: امیدوارم حسنی مبارک این بحران را به سلامت پشت سر بگذارد، چرا که مبارک معتقد است ارتش هنوز در کنترل اوست و قاهره همانند تونس و لبنان نیست.

«بن الیعازر» با بیان اینکه دایره دشمنان اسرائیل در منطقه در حال گسترش است، گفت: در صورتی که مبارک پیروزمندانه از تلاطم بحران ها بیرون رود، باز هم نمی توان گفت امور به مجرای طبیعی خود بازگشته و این واقعیت را بپذیریم که خاورمیانه رادیکال تر و اسلامی تر از پیش در حال تبلور است.

وی تأکید کرد: در صورت روی کار آمدن اخوان المسلمین در مصر، اوضاع اسرائیل بسیار نگران کننده خواهد بود.

در همین باره، «میخائیل عوض» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش، چهارشنبه شب در گفت وگو با برنامه «العین الاسرائیلیه» (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم گفت: امید بستن صهیونیست ها به عمر سلیمان همچون امید بستن شیطان به بهشت است.

وی افزود: مردم هشیار و آگاه مصر میان عمر سلیمان و حسنی مبارک هیچ تفاوتی قایل نیستند و خواستار سرنگونی هر دو از کرسی قدرت هستند.

این تحلیلگر عرب تصریح کرد: مردم مصر خواستار سرنگونی کامل نظام کنونی مصر و روی کار آمدن نظام مردمی برخاسته از اراده ملت هستند که به دوستی میان مصر و رژیم صهیونیستی پایان دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
توپ تانک مبارک دیگر اثر ندارد
همین تعریف رژیم صهیونیستی برای شناخت ماهیت خبیث عمرسلیمان کافیست
مهم نیست مردم مصر چه مدل حکومتی انتخاب میکنند.این انتخاب اونهاست و به خودشون مربوطه.ولی اون کسی که در هر صورت ضرر میکنه اسراییله.امیدوارم پیمان کمپ دیوید از این انقلاب جون سالم به در نبره.
نصرمن الله و فتح قریب..
پس از اینکه رژیم مصر سرنگون شد به امید خدا قدس را هم ازاد خواهیم کرد..
انشاا...خدا مسلمین را پیروزمیگرداند.این وعده خودش است.
ما دفتر تحکیم وحدت و از علاقمندان به جنبش سبز از سلیمان حمایت کرده و خواستاریم که بر منصب خود باقی بوده و این یاوه گویان را به جای خود بنشاند زیرا ممکن است اسلامگراها انقلاب مصر را مصادره نمایند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی