بازدید 27708
در باب یک قیاس مع الفارق؛

آقای مدعی! واقعا توهم تا به این اندازه؟!

آیا به راستی این آقایان خواست اسلام زدايي اغتشاشگرانی را که شعار جمهوري ايراني را به صورت يك شعار ن‍ژادپرستانه سر مي دانند، با مردم انقلابی مصر ـ كه خواهان باز شدن غل و زنجیر استبداد از دست و پا براي آزاد شدن و مقابله در برابر استکبار آمریکا و رژيم صهيونيستی هستند ـ از یک جنس می دانند؟!
کد خبر: ۱۴۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴ 31 January 2011
رخدادهای اخير كشورهاي عربي و به وي‍ژه قيام مردم زجر کشیده تونس و مصر عليه حكام مستبد اين كشورها، روش هاي در پیش گرفته در اين قيام ها و همچنين غايت و اهداف معترضان به گونه گونه تجربه انقلاب اسلامی ايران و آمال و آرزوهاي مردم انقلابي و مسلمان ايران را در آن روزها را زنده كرده است، به ويژه كه اين قيام هاي استقلال طلبانه و اسلام خواهانه با روزهاي سالگرد انقلاب اسلامي نيز همزمان شده است.

به گزارش «تابناك»، از هر زاويه اي كه به قيام هاي كشورهاي عربي نگريسته مي شود، چه از جانب مردم و چه از جانب حكام مستبد، واكنش هاي مشابه آنچه در بهمن سال 1357 در ايران رخ داد، مشاهده مي شود و اين از عجايب روزگار است كه مردم مصر كه پيشتار مبارزه و مقاومت در برابر استعمار و همچنين مقابله با رژيم صهيونيستي بودند، اکنون سال ها پس از انقلاب ايران، به دنبال همان آمال و آرزوهاي مردم انقلابي و مسلمان ايران به حرکت درآمده اند.

در واقع مفهوم صدور انقلاب، از مفاهيم كليدي بنيانگذار انقلاب اسلامي بود كه از آن براي بسط و توسعه آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران در كشورهاي مسلمان استفاده كردند و اتفاقا در همان زمان، عده معدودي سهوا و تعدادي دیگر، اين مفهوم كليدي را لشکركشي و اعلان جنگ براي گسترش انقلاب اسلامي تلقي كردند؛ مفهومي كه اكنون عموما در قالب مفاهيمي چون قدرت نرم و يا ديپلماسي عمومي، استفاده مي شود.

در واقع حضرت امام(ره)، قدرت نرم نهفته در انقلاب اسلامي را كه همانا قدرت نفوذ بر دلها است، عامل کارا براي برانگيختن ملت هاي مسلمان براي احياي هويت واقعي خود مي دانستند كه اينك و پس از سال ها، ملت هايي چون مصر و تونس كه فرصتي پيدا كرده اند به دنبال مفاهيم اساسي انقلاب اسلامي ايران همچون استقلال، آزادي و مقابله با غده سرطانی رژيم صهيونيستي روان شده اند.

به بیان دیگر، آن رهبر حكيم و دوراندیش به خوبي مي دانست كه حاكميت سادات ها و مبارك ها در مصر جز در پرتو قيامي مردمي ريشه كن نخواهد شد؛ بنابراین، در اين باره فرمودند:
 
«اگر بخواهيد مصر را نجات بدهيد و دیگر ممالك عربى را نجات بدهيد، از دست اين عمال، از دست اجانب، ملت ها بايد قيام بكنند. همه مى دانيم كه جهان اسلام در انتظار به ثمر رسيدن كامل انقلاب ماست، ما از همه كشورهاى زير سلطه براى به دست آوردن آزادى و استقلال، كاملا پشتيبانى مى نمایيم و به آنان صريحا مى گوييم كه حق، گرفتنى است، قيام كنيد و ابرقدرت ها را از صحنه تاريخ و روزگار براندازيد. من بارها گفته ام و هم اكنون هشدار مى دهم كه اگر شرق ستم كشيده و آفريقا به خودشان متكى نباشند، تا ابد گرفتارند.»

نکته جالب، اما اينجاست كه برخي از سياسيون داخلي، هم ندا با بوق های ضد انقلاب، به جاي اينكه با دیدن رخدادهای اخير كشورهاي عربي بر شكوه و عظمت و البته تداوم انقلاب اسلامي در دل هاي مسلمین سراسر جهان تأكيد كنند، در درون با قياسي باطل، اين انقلاب ها را با شورش عليه نظام اسلامي در حوادث پس از انتخابات 88 مقايسه مي كنند و این را ملهم از آن می دانند، كه البته خود نيز اگر فراموش نكرده باشند و ادعاي انقلابي بودن و البته انقلابی ماندنشان واقعي باشد، مي بينند و مي دانند كه يكي از مطالبات قيام هاي اخير مردم در كشورهاي عربي، اسلام خواهي است، پس اين آرمان ها كجا و هدف آشوبگران و فتنه گران پس از انتخابات كجا؟

آیا به راستی این آقایان خواست اسلام زدايي اغتشاشگرانی را که شعار جمهوري ايراني را به صورت يك شعار ن‍ژادپرستانه سر مي دانند، با مردم انقلابی مصر كه خواهان باز شدن غل و زنجیر استبداد از دست و پا براي آزاد شدن و مقابله در برابر استکبار آمریکا و رژيم صهيونيستی هستند، از یک جنس می دانند؟!

افزون بر اين، بايد گفت، مردم كشوري چون مصر در مقابل حكومتي ايستاده اند كه دست در دست قدرت هاي زورگو در برابر مردم خود ايستاده است، ولی آشوبگران پس از انتخابات كه با توهم بی شماری خود و تقلب نظام ادعاي آزادي داشتند، اتفاقا دست در دست بيگانه داشتند و از پول و رسانه خارجي استفاده مي كردند كه در جلوی نظام اسلامي بايستند و چه قياس ناشيانه اي است، قياس آشوبگران مستظهر به حمايت خارجي عليه يك نظام اسلامي، با مردمي كه براي احياي اسلام، استقلال و آزادی در مقابل حاكم مستبد و نيروي خارجي ايستاده اند.

گویا این مدعيان، اگر تنها لحظه ای با خود بیندیشند، خود مي فهمند كه حب نفس، توهم و غرور کاذب فضا را براي تفكر و عقلانيتي سليم از آنان گرفته و چقدر ناراحت کننده است که به دلیل لجاجت با یک نفر یا یک جریان، به ثمره خون شهدا پشت شود.

ولی به هر حال، آنچه مايه خرسندي است، رسيدن پيام انقلاب اسلامي به سراسر جهان اسلام و بلکه سراسر عالم است؛ انقلابي كه براي اعاده اسلام ناب محمدی(ص)، همچنان تداوم دارد.

*یادآوری: منظور از فتنه گران و آشوبگران، معترضینی نیست که در روزهای پس از انتخابات به هر دلیلی، به برخی رفتارها معترض بوده، ولی دل در گرو ایران اسلامی داشتند، بلکه منظور کسانی است که نخست با ادعای خط امامی بودن بسیاری را فریفتند؛ دوم، قانون شکنی کرده و بی دلیل حیثیت نظام را به سخره گرفتند و به رفتار خود، هنوز که هنوز است، لجوجانه ادامه می دهند و سوم هیچ گاه نخواستند، خط خود را از حمایت دشمنان آشکار این ملت جدا کنند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲۶
سلام .

1) نسل جدید اگر بخواهند خلاصه ای از انقلاب را بصورت زنده ببینند به انقلاب مصری ها نظر کنند 2) دخالت آمریکا و اسرائیل و غربی ها در انحراف هر انقلاب در این تظاهرات مشاهده می شود که ما هم باید با قوی کردن اخبار خارجی مسیر آنها را در خط اسلام حفظ کنیم 3) زنده باد خالد اسلامبولی : شعاری است که ملت مصر را به خروش علیه ارتش سرکوبگر و استبداد تهییج می کند 4) بدون شک نیروهای آمریکایی و اسرائیلی در لباس ارتش مصر سعی در کشتار و رو در رویی با ملت مصر را دارد که باید مردم مصر و جهانیان را از آن آگاه کرد 5) سامان دادن ارتشی های باملت و همرا ملت مصر برای مقابله با ارتش و گارد مزدور مبارک و نیروهای و پس مانده های آمریکایی 6) کوبیدن فرودگاه قاهره و یا محاصره با تانکهای مردمی برای جلوگیری از فرار دست نشاندگان یا اسناد خیانت تاریخی سران مصر 7) تهییج و درخواست برای حضور واحد از روحانیون و برجستگان مصری برای حضور سریعتر و به سامان رساندن انقلاب مصر 8) راه انداختن کاروان کمک به غزه که واقعا الآن وقتشه!!!
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
بسم الله
یکم یواشتر تو دیگه از باب کاتولیک تر نشو بابا جون.مصریا خودشون میدونن چکار کنن از تو خیلی بهتر راه ساقط کردن نطامشونو میدونن
حکومت های مستبد محکوم به زوال و حکومت های مردمی ابدی هستند .
پاسخ ها
مازيار
| Germany |
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
ميشه يه حكومت مردمي مثال بزنيد؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
به نظر من حرکت مردم مصر و تونس فقط قابل مقایسه با انقلاب شکوهمند خمینی کبیر ومردم درسال 57 میباشد ذکر این نکته نیز لازم است که حاکمیت با ظلم پایدار نمیماند ضمنا ادامه اعتراضات بعد از انتخابات با شعارهای آنچنانی را در راستای اهداف امریکا و حامیان مبارک میدانم
حق یارتان
الان جنبش فحاشی به کار میوفته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
مقایسه رای های مثبت و منفی در این نظر و باقی کامنت ها به خوبی هویت "جنبش فحاشی" را تایید می کند.
لطفا نظرات مردم را بدون سانسور در مورد این مطلب منعکس فرمائید.
آقای تابناک، خواب خرگوشی تا این اندازه؟ پاچه خواری تا این اندازه؟ سر زیر برف تا این اندازه؟
پاسخ ها
متوهم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
تابناک
پدر سوخته !
بدم پدر پدرسوخته ات را دربیاورند ...

حالا ما شدیم آقای توهم ؟
ارباب متوهمان ؟

اگر شانس کمی با ما بود ، رفقای 14 مارسی ما با همان شعار "رای من کو" کار 8 مارسی ها را یکسره می کردند ...

حالا اون نشد ، این رو میچسبونیم جاش !

این کجاش توهم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
دوست گرامی !!
توهم تا این اندازه ؟؟!!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
اقای ناشناس که پاسخ گذاشتی کور چشمی تا این اندازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
همه پاسخهارو يک نفر ميده ادبياتش تو همه کامنتها يکيه ما هم آشناييم با کار و حرفه اين جيره خوارهاي بدبخت که مثل بز به مردم پشت کردن
خیلی تند نروید صبر پیشه کنید تا بعدا پشیمان نشوید در ضمن کمی هم تقوا بد نیست در این بازار پر فروش دروغ و ریا
قطع به یقین حرکت فتنه گرانه کسانی که وام دار نظام بودند و هویت خود را از نظام اسلامی گرفته اند در راستای خیر خواهی ملت، آزادی و ... نبوده، بلکه در راستای امیال قدرت طلبانه آنها شکل گرفته. برای اثبات این نکته همین بس که همه آنها خود از دست اندرکاران این سیستم بوده اند و در اکثر بازه مدیریتشان تا قبل از انتخابات هیچگاه از مردم، حق مردم و ... حرفی نزدنند. آنوقت که وضعیت منافع خود را رو به ضعف دیدند ندای آزادی و ... سر دادند. چیزی که ملت را به وجد بیاورد و آنها را بر موج خودخواهی سوار کند. والا آزادی خواهی، حق طلبی و ... باید از درون یک ملت بجوشد نه اینکه کسی از درون سیستم آن را تعریف کند.
سران فتنه 88=خائنين به ملت و انقلاب اسلامي=شادكنندگان قدرتهاي استكباري=مزدوران داخلي درايران و مصر=حسني مبارك و رژيم منحوسش.

مردم انقلابي ايران اسلامي و حاكميت ضدصهيونيستي و ضداستكباري ايران= مردم انقلابي مصر اسلامي و پيروزي قريب الوقوع ضد صهيونيستي و ضد استكباري

پيروزي انقلاب اسلامي ايران در بهمن 57 و برچيدن استبداد شاه و حاكميت امريكا در ايران= پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 89 و برچيدن استبداد مبارك و حاكميت امريكا در مصر انشالله.
پاسخ ها
mkhd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
آمار جالبه!!!
تقريبا ١٠درصد خوانندگان تابناك مصداق پاراگراف ”يادآوري“ شما نيستند!!!!
واقعا جاي تاسف داره
لطفا درج كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
عزیز جان خفه شو فعلا که تو بد دهنی
با عرض شرمندگی برای شما . متاسفانه با این خبرتون نمره قبولی نگرفتید . و این آخرین باری است که صفحه شما را میبینم . دیدار به قیامت بی تابناک
پاسخ ها
یک reza دیگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
اما من نه !
من حتی اگه صد بار هم مخالف عقاید من بنویسید ، بازم میگم "درود بر مخالف من " و باز هم میام اینجا !

شما حداقل اینقدری آزاد هستید که هر چی رو درست دیدید تحلیل کنید و منتشر کنید ، من هم اگه خوشم نیومد دیگه حداقل قهر نمی کنم، فوقش کامنت استدلالی در خلاف نظر شما میدم

درود بر "مردم سالاری دینی ، هم از طرف حکام و هم از طرف مردم "
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
تروخدا نرو، قهر نکن، تو بری ما بی تو چه کنیم؟!؟!؟!؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
خوش اومدی و همه اون چند نفری که امتیاز دادین. حقیقت مثل ته خیار تلخه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
با این تفکر که فقط نظر موافق را می خوانی مدعی دموکراسی هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
گلدی خوش گلدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
تابناک از امشب از غصه پا برهنه بخواب !!!
سلام

ببینید اگه بخوام منطقی جواب بدم باید بگم نقطه اتکایی که نویسنده خواسته پیامش رو با اون منتقل کنه جمله "يكي از مطالبات قيام هاي اخير مردم در كشورهاي عربي، اسلام خواهي است" چون تقابل حوادث ایران رو با این بخش محک زده. نمیشه گفت که این رف کاملا غلطه اما اون چیزی که خیلی برجسته تر دیده میشه قیام مردم در برابر ظلم، ستم و دیکتاتوری است. نبابراین من نمیتونم از لحاظ منطقی استدلال نویسنده رو قبول کنم

تابناک خداییش ی جور نوشتم که سانسور نشه
خفه شو تابناک! کدوم از یاین قیام ها اسلامی بوده که داریید شماها مصادرش میکنید واسه خودتون؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
چرا فحش ناسزا می گی اگه جواب منطقی داری بفرما
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
وقتی خبرگزاریهای جهان از این شباهت صحبت کردند، شما خواب تشریف داشتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
دوست عزیز بیدار شو لطفا و صرفا به اخبار بی بی سی و voa اکتفا نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
من همش میخوام حرف شما رو بزنم.اما چون شانس ندارم میدونم سانسورم میکنن.تو رو خدا این یکی رو سانسور نکنین
خاک بر سر بزدلتون حتی جرات ندارید به خاطر خوانندگان ضدانقلابی که میان میخونن اسم موسوی را بیارید ! تف به این غیرتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
آقای مدعی انقلاب، فحش دادن کار انقلابی و اسلامی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
جنبش تف هم شروع شد
tabnak khafe sho
mozdoore dictator safat
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
یعضی از عزیزان جنبش سبز و ضد انقلاب مظهر ادب و نزاکت هستند
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
چرا بعضیشون همشون مظهر ادب هستند وقتی کروبی قراره از سرانش باشه از این بهتر میشه من نمیدونم بچه های که تو جنگ امام رو ندیدن اینجوری بودن ولی اینا که 24ساعت بیخ دل امام بودن چرا اینجورین
ديكتاتوري شاخ و دوم ندارد
اگر ربطي به انقلاب داشت بعد از 30 سال يادشان نمي افتاد ضمنا كجاي انقلاب كشورهاي عربي اسلامي است كه شما به خودتان گرفته ايد
مثلا همين البرادعي كه رهبري قيام مصر را بعهده گرفته يك آدم سكولار است.و گروههاي مختلف با رهبران مختلف در اين قيام شركت دارند شما چرا به نفع خودتان مصادره مي كنيد.
اين قدر دروغ بار مردم نكنيد مثلا ديشب در شبكه خبر نوشته بود سفارت خانه اسناد محرمانه خودشان را دارند از بين مي برند آخر آدم الاغي كه اين مطلب را مي نويسي اگر آنها دارند در داخل سفارت خانه خود اين كار را ميكنند شما از كجا خبر داريد؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
mkhd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
تابناك! نظرات داده شده از چند حالت بيشتر خارج نيست
١- يا خواننده‌هاي شما بيشتر شامل مخالفين انقلاب و دنباله روهاي فتنه ٨٨ هستند
٢- يا مدافعين انقلاب كمتر به سايت شما سر ميزنند.
٣- يا شما عمدا اين مطالب رو مينويسد و بعد با موافق- مخالف نتيجه دلخواهتون رو مي‌گيرد!
٤- يا هيچكدام از مطالب فوق
٥- يا همه موارد فوق!!!!
نميدونم چرا نظرات منو درج نميكنيد
شايد چون ميزنم به خال!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حق با این خواننده محترم !! است
مثلا در غیر اسلامی بودن قیام مردم مصر و تونس همین بس که مردم مصر در مقابل تانک ها به نماز ایستادند و مردم تونس بعد از پیروزی در خیابان ها نماز شکر خوندند و به مجرد پیروزی بعد از مدتها دوباره ندای اذان در تونس طنین انداز شد . اینها همه دلیل غیر اسلامی بودن این قیام هاست !!!!
تو یا واقعا نمیفهمی یا خودت را زدی به نفهمی. بهتره دیگه مقاله ننویسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
بابا شما که اهل فهمی یه نظر فهیمانه می دادی و مقاله نه لااقل یه جمله فهیمانه می نوشتی. خدایی فکر کن امثال من و تو برای این مملکت چه کار کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
آخه اگه ننویسه، از کجا نون بخوره؟!!!
مثل سگ دروغ مي گي تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
یادش بخیر

اون موقع ها که فیگور روشنفکری میگرفتید :

"ادب مرد به از دولت اوست"

اما الان انگار هیچ کدوم رو ندارید
mkhd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
جالبه!!!!!!!!!!!!
اين دري وري ها و فحش ها رو هم درج ميكني كه بگي خيلي آزاد عمل مي‌كنيد. پس نظرات من كو!
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
جالب است اهالی مدعی دموکراسی طاقت حتی دیدن و یا شنیدن نظر مخالف را ندارند و با فحش نظر مخالف را پاسخ می دهند شعار زنده باد مخالف من یعنی این فحش ها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
شما بروید رادیوها و رساناهای امریکایی و اسرائیلیتان را که همیشه راست می گویند گوش کنید تاریخ نشان می دهد انها همیشه راست می گفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ای ول ادب
روي سخن من با نويسنده محترم اين مطلب است.انتظار پاسخ و درج نظر خود را هم ندارم.فقط و فقط شما را قسم به عزيزترين فرد در زندگيتان، چقدر به نوشته هايتان اعتقاد داريد؟به درون خود بنگريد و ببينيد وجدان اين عدالتگاه دروني بشر به شما چه مي گويد.
موفق و مويد باشيد.
يا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
اینا وجدان ندارن جیره خوره دیکتاتورن نونش تو این تحلیلاس
ميشه فرق قدرت نرم را با جنگ نرم توضيح دهيد؟
جمهوری ایرانی نژادپرستانه تر است یا شاهزادگان پارسی
شعارهای نه غزه نه لبنان
شعار جمهوری ایرانی
شعار اوباما یا با اونا یا با ما
اینکه اکثر طرفدارهای فتنه بعد انتخابات از قشر پولدار و سکم سیر از پولهای بادآورده بودن و صدتا نشونه دیگه کجاش قابل مقایسه با جنبش مردم تو تونس و مصر که دقیقا به مخالفت با آمریکا و بدلیل فقر و برای برپائی اسلام قیام می کنن داره؟
آقا این قیاس شما هم مبنایی نداشتا!
البته قیاس مع الفارق است . ولی یک نکته اینکه بیشترین قیام ها در تونس و مصر جنبه ضد دیکتاتوری دارد و برخی از گروه ها جنبه اسلامیشان پر رنگ تر است . نکته دوم اینکه همان گونه که مشخص است با زور پاتون و ... نمی شود قیام مردم خشمگین را خاموش کرد . البته گاهی می شود سکوت تا یک مدتی ایجاد کرد. الان در مصر احتمال ایجاد سکوت وجود دارد . و یا ممکن است یک حکومت به ظاهر دموکراتیک ولی حافظ منابع رژیم اشغالگر را غزبی ها به مردم مصر بندازند
اميدوارم اين افراد الان قبول كنند كه هدفشان تغيير نظام بود و اتقلب در انتخابات بهانه
احسنت بر نویسنده و مسئول سایت/ امیدوارم این حس عقلگرائی و اسلامخواهی شمانیز مستدام باشد و خفتگان فتنه88 بیدار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
خفه شو الاغ
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
بنده هم اميدوارم شما پاچه خواران سانديس بيشتري بگيريد !
در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهیم داد که مردم ما پیشرو اسلام خواهی و مبارزه با طاغوت و استکبار است تا کور شود چشم فتنه گران و هم پیمانان با دشمنان اسلام
صبر كن بعدا شباهت هاشو با چشمان از حدقه درآمده ات ميبيني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
هر کی سبیل داشت که بابای شما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
سی سال بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
ما پیرو مکتب حسینیم زنده باشیم یا کشته شویم پیروزیم تا آخرین قطره خون حافظ مکتب حسین و پیروان او (رهبر عزیزمان) هستیم. ما پیرو ماهواره های سکسی غرب نیستیم ما پیرو مکتب انسان آزاد هستیم نه انسان غرق شده در شهوات دنیوی و دموکراسی زر و زور و سکس غرب.
این اولین و آخرین باری است که در بازتاب پیام می گذارم. هیچ وقت هم تابناک را قبول نداشته ام و مشاهده این سایت هم از باب مثل است کع می گوید " از بی کسی به گربه خونه می گیم خانم باجی ". اما این تحلیل بالا واقعاً .... بود.
کثافتی تابناک دیگه به این اشغال دونی فکر هم نمی کنم چه برسه به سر زدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
هر دفعه که همین رو میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
شما وقتی رای می اورید می گویید دموکراسی حاکم است وقتی رای نمی اورید می گویید تقلب شده. حرف حساب و دلیل بیاورید. این منطق شما دیکتاتوری است نه دموکراسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
قای ناشناس رای ها رو ببین بعد زر زر کن
ما نمی خواهیم تابناک کیهان اینترنت شود. آیا این حق را داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
ما نمی خواهیم تابناک "اعتمادملی"اینترنت شود. آیا این حق را داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
شما شعار آزادی می دهید ولی الفبای آن که شنیدن نظر مخالف است را قبول ندارید البته ما به این حرف های شما عادت کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
شما مجبور نیستی تابناک بخونی،مجبوری ؟؟ شما برو سایت بی بی سی و کلمه و جرس و... رو بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
فیلتر سایتهای غیر وابسته رو بر دارید و مطبوعات رو آزاد بذارید ببینیم کی میاد این سایت مزدور رو ببینه!
یاهو و رویترز رو هم فیلتر کردین ترسوهای شغال صفت!
نه حتما شما عقل سلیم دارید، شما در نوک قله عقلانیت نشسته اید اصلا شماها دل و روده ندارید همه جای بدنتان عقل است
گلابی
تابناک خاک بر سر متوهم و عقب موندت کنن سرت هنوز زير خروارها برف مونده خاک بر سرتون شما يک مشت مواجب بگير مجيز خوان با روحيه ضد ملي هستيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
دویست عزیز من هم مخالف متنم اما با ادب و منطق جواب بده
چرا عصبی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
از بیانات شما کاملا مشخص است که متمدن و مودب هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
هر کسی که در توهمات اینها شریک نباشه میشه مواجب بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
باز این تابناک شروع کرد به جواب دادن به همه نظرات ولی اینبار با پرچم ایران نه با پرچم تابناک،میخواد بگه مردم دارن جواب میدن. خر خودتی تابناک
خفه شو سانديس خور كثيف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
ما ساندیس خود را می خوریم و روی پای خود می ایستیم شما برو ردبول ت رو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
دین و ناموس و مملکتتان را به هوا و هوس و اخبار ماهواره های سکسی نفروشید کسی در راهپیمایی ها و مراسم مذهبی برای ساندیس نمی آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ساندیس را شما روز قدس پارسال خوردید جناب !
میدونید که روز قدس تو ماه رمضان هست.
مرحبا به این بصیرت. کیک و ساندیس این ماهت نوش جونت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
خاک بر سر تابي !! مردم رو به چند تا سانديس فروختي مزدور ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
مرحبا به بصیرت شما و رئیستان که انقلاب تونس را به 25 خرداد متصل می کنید. اخبار صهیونیست های جنایت کار نوش جانتان. ذخیره عاقبتتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
مرحبا به بصیرت امثال شما که راه و رسم امریکا و اسراییل را سرلوحه قرار میدهید همان هایی که در هیروشیما و ویتنام و عراق و افغانستان و فلسطین و ... میلیون ها زن و کودک را کشتند . فیلم های ماهواره نوش جانتان. البته مراقب زن و بچه ها باشید یه وقت ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
این حضرات چون خودشون صرفا به دنبال منافع حقیرشون هستند همه رو مثل خودشون می بینند
بهتر بود نويسنده محترم مطلب، نظام فعلي حاکم بر ايران اسلامي عزيز را با آرمانهاي امام (ره) مقايسه مي کردند و بعد مي فرمودند اين کجا و آن کجا!
راستي "پول و رسانه خارجي" منظور همان چمدانهاي يک ميلياردي دلاري است که در نماز جمعه سند و مدرک ارائه شد يا سندجديدي است که نويسنده آنرا کشف کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
قرصات رو نخوردی باز اومدی اینترنت، شیشه اش خیلی مرغوب بوده مثه اینکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
آرمان های ائمه معصوم نیز خیلی بلند بودند ولی آیا همه آنها تحقق پیدا کرد؟ به قول امام ما مکلف به ادای وظیفه ایم نه ضامن نتیجه. مشکلات امروز جامعه فقط محصول رفتار حاکمان نیست امثال من و تو آیا درست کار می کنیم رفتارمان علی وار است نام شیعه کافی نیست باید راه و رسم شیعه داشته باشیم درست کار کنیم درست درس بخوانیم درست مصرف کنیم ... دولت عصاره و برگزیده همان ملت است دولت خوب از ملت خوب حاصل میشود
بريد گم شيد من كه مطمئنم وضعيت مصر زير سر شماهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
حیف از آن همه شهید که با عشق به امام و اسلام و مملکت برای امثال شما فداکاری کردند وصیت نامه شهدا مملو از امام و اسلام و امام حسین و نماز و حجاب و ... بود شما به کجا می روید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
ما پیرو و عاشق مولایمان حسین هستیم ما همچون مولایمان ظلم را نمی پذیریم انقلاب علیه ظلم زیر سر مولای ماست او که زیر باران تیر نماز می خواند برای احیای سنت پیامبر و دین خدا قیام کرد دشمنان او از دنیا زده ها (غرب گرایان) و بی دین ها ( لیبرال ها و همجنس باز ها) و بی حیاها (اهالی ماهواره) بودند
در کشور مصر در عرض 2روز بیش از صد نفر را میکشندزیر تانک ها له میکنند ولی حامیان مبارک (امریکا وغربیها و...)خفه خون گرفتندمیگویند مردم مصر خویشتن دار باشند !!!!!مقایسه کنید درسال گذشته ایران ... حرفها و اظهار نظرها شون وتشویق بیشتر به بلوا واشوب !!!!!! حاکمان دیکتاتور عربی منطقه حامی عین امریکادارند پس وجهه مشترکی بین حاکمان این کشورها (وجهه مشترکشان در دیکتاتور وسکولار ولاییک بودن ) وعوامل داخلیشان در ایران هست که امریکا وغرب خودشونو واسه این جماعت خفه میکند!!!!!!!! وهمین سکولا ر ولاییک بودن حاکمان باعث شد مردم مسلمان این کشورها قیام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
"در کشور مصر در عرض 2روز بیش از صد نفر را میکشندزیر تانک ها له میکنند ولی حامیان مبارک (امریکا وغربیها و...)خفه خون گرفتندمیگویند مردم مصر خویشتن دار باشند !!!!!مقایسه کنید درسال گذشته ایران ... حرفها و اظهار نظرها شون وتشویق بیشتر به بلوا واشوب !!!!!! "
خدا وکيلي راست ميگه، چرا الکي نظر منفي مي‌دهيد. نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اين نظرهاي منفي معلوم ميشه چه کساني ميان نظر مي‌دهيد. يه مشت آدم فريب خورده
با سلام خدمت تحلیل‌گران عزیز تابناک
از شما درخواستی داشتم که امیدوارم صادقانه و براساس اصول اخلاق رسانه این خواسته را تمکین و به بهانه‌هایی دیگر آن را فرو نگذارید. پیشنهاد می‌کنم تحلیل فوق را به نظرسنجی گذاشته تا برای شما عزیزان که احتمالا موافق چنین نظری هستید و این‌جانب که قطعا مخالف آن هستم، دست‌کم برای من و شما در همین فضای اطلاع‌رسانی آشکار شود که براستی جامعه‌ی امروز ایران چگونه شرایط سیاسی و اجتماعی ایران و جهان را نگریسته و تحلیل می‌نماید. امیدوارم صاحب‌نظران و تحلیل‌گران امور اجتماعی و سیاسی با هر گرایش سیاسی در برابر نتیجه‌ی این نظرسنجی محدود، شرایط و ظرفیت‌های اجتماعی جامعه‌ی ایران را واقع‌بینانه نگریسته و تحلیل‌های خود را براساس واقعیت‌های اجتماعی امروز در ایران تهیه و تنظیم نمایند و نه پیش‌فرض‌های ناآزمودنی خود.
پاسخ ها
persian
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
من هم خدمت شما سلام عرض می کنم.
باید خدمت شما عرض کنم نظر سنجی واقعی در انتخابات و نهم دی و 22 بهمن به خوبی و کامل انجام شد بنابراین نیازی به نظر سنجی اینترنتی نمی باشد(زیرا معلوم نیست در پس پرده چه می گذرد)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
واقعیت جامعه تو این چند صفحه سایت و بلاگ نیست. واقعیت رو میخوای برو مشارکت مردمی در انتخابات رو ببین یا راهپیمایی همه ساله سالگرد پیروزی انقلاب نه چهار تا کامنت فحش و اراجیف و مثبت و منفی خاله زنکی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
سلام دوست عزیز چه عجب یکی از مخالفین محترمانه نظر داد. شاید یک درصد عموم مردم هم به این سایت دسترسی ندارند چگونه می خواهید از آن استنباط کنید شاید یک نفر ده بار نظر موافق یا مخالف دهد. نتیجه آرای صندوق هایی که بیش از ده ناظر دارد را قبول نمی کنند. در حالی که به خدا تا به حال حتی یک دلیل منطقی از مدعیان تقلب نشنیده ام به امید خدا در سرای آخرت جلوی آنها را می گیرم که به چه دلیلی مملکت و حاصل خون شهدا را به ناامنی کشیدید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
این جا همه ی ایران نیست. تو باز هم توهم زدی؟ این م مثل نظر سنجی های قبل انتخاباتتونه؟شمارو همین نظر سنجی های اینترنتی کورکرده. کافیه بررسی کنید چند نفر از اینترنت استفاده می کنند و از آنها چند نفر خبر می خونند و از آن ها چند نفر تابناک تا جواب نظر سجی ها برات معلوم شه. آره بابا خوش باشید شما خیلی زیادید.
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
اگر رای و نظر مردم برای شما محترم بود پارسال انقدر کودکانه و با توهم به خیابان نمی آمدید.
تابناک جان . میشه اون سه نفر رو اینقدر بزرگ نکنی تا تو بی بصیرتی خودشون بمیرن؟مردم اونا رو ادم حساب نمیکنن اونوقت تو هی اسمشونو بیار......... اگه مرد بودن همون فردای انتخابات رای مردم رو قبول میکردن.....
تابناکیهای کثافت دروغگو
بعععععععععععضی از متوهم هادر داخل خوبه محبوبیت احمدی نژادواردوغان ونصرلله را در مصر وکشورهای مسلمان دیگر ندارند وگرنه میگفتند این مردمی که درمصر تظاهرات میکنند به خاطر بنده است!!!!
30 دقيقه اول 37 نظر درج شد ولي دو ساعته كه نظري درج نشده چيه ترسيديد؟
کجای آتش زدن اموال عمومی و غارت موزه ها و حمله به خارجیها اسلام خواهانه است؟ لطفا نگویید که اینها کار نفوذیهای به صف مردم است که گوشمان از این حرفها پر است
شما ادب ندارید که می نویسید آقای مدعی ! نه در شما اخلاق وجود دارد و نه استقلال ، شما هم یکی از عوامل حک.متی هستید. آنقدر رای و نظر مردم را ندیده بگیرید تا کارد به استخوان برسد .
اعتراض مردم مصر علیه دیکتاتوری است این یادتون نره
تابناك اين تويي
تابناک دست ازین رفتار رذیلانه بردار. چرا فقط حرفای زشت یک دسته رو باز میکنی؟ تو مسلمونی احیانا؟
چه آسان شرف و غیرتت را فروختی نویسنده تابناک ؟
واقعا ته دلت اینگونه فکر میکنی؟
متاسفم . کاش پول نفت مفت در این سرزمین نبود ، آنوقت مزدوری هم نداشتیم.
سن ما آنقدر قد می دهد که هم انقلاب را بخاطر بیاوریم و هم ماجراهای بوسنی را بخاطر بیاوریم
انشاله ما مرده و شما زنده ، انقلاب مصر را هم لمس خواهید نمود
شما هم تحت تاثیر خبرهایی هستید که خودتان مینویسید!!!! اولا ً این انقلابهایی که گفتید همه در یک نکته مشترک بودند و آن هم مبارزه با دیکتاتور و ظالم بود و فعلا ً چیز دیگری مشخص نیست. دوما ً من از شبکه های تلوزیونی و اینترنتی این قضیه را دنبال میکنم و با توجه به آشناییم با زبان عربی، هرچقدر توجه کردم شعاری در مورد برپایی حکومت اسلامی نشنیده ام (در حالی که همه میدانیم این مردم نیستند که واقعا ً قدرت بعد ار هر انقلابی بدست می آورند و همیشه یک گروه خاص است که انقلاب را بنام خود تصاحب میکند).
مطلبی که شما نوشته اید مشخص است بیشتر از اینکه جنبه تحلیلی و نتیجه گیری داشته باشد جنبه نتیجه و تحلیل در راستای آن را دارد (همان چیزی که همیشه در تلوزیونهای ملی همه کشورها دیده میشود.)
توقع ندارم نظرمو چاپ کنید برای همین نظر نمیدم میدونم شما هم محدودیت دارین فقط برای درستی مطلب این نویسنده محترم به این نظرات مثبت ومنفی اکه واقعا همه رو ثبت می کنید توجه کنید جان برادر خلاف جهت جریان اب شنا کردن تا کی .
بي ادبي طرفداران موسوي شما را ناراحت نكند .آنها به امام حسين(ع) در روز عاشورا بي ادبي كردند. و ذليل و مورد لعن خدا قرار گرفتند بي شك.امام حسين(ع)افتخار هر فردي در دنياست حتي غير مسلمان.دختران و پسران هوس باز طرفدار موسوي شيعه نيستند و گرنه اهل روابط آزاد دختر و پسر نبودند وگرنه بي حجاب نبودند وگرنه روزه خوار نبودند و گرنه.....طرفداران موسوي اگر حرفهاي ما دروغ باشد ما روز قيامت
(اگه حداقل اونا قبول داريد)شرمند اهل بيت پيامبر نيستيم ولي اگر عقايد شما باطل باشد چه؟چه راه بازگشتي داريد؟خدا در قرآن راجع به افراد معاند به پيامبر (ص)ميگويد:اي پيامبر محزون نباش.دلم به حالتان ميسوزد كه تا پاي مرگ گمراهيد ودر ظلمات قبر تازه بيدار ميشويد .شما هم روزي ميميريد و سزاي ضربه اي كه به اسلام زديد را ميبينيد......
اگر ازدوگانگی غرب بد میگوئیم خودمان هم نباید دوگانه بیندییشیم اگر دیکتاتوری بد است هم درمصر بد است هم در سوریه که رئیس جمهورش تقریبا مادام العمر است. اگردرمصر علیه دیکتاتوری قیام شود میگوئیم تداوم انقلاب ماست اگر در سوریه (احیانا) پیش بیاید میگوئیم غربی وضد مردمی است
مسئله ی اصلی اینجاست که شما میخواین عقاید و ذهنیت خودتون رو در حد یک ملت تعمیم میدین و توی توهمتون ملت رو با خودتون هم صدا می بینین ..فکر کنم توی ساندیس این ماهتون ترکیبات آمفتامین وجود داشته!!!
تف به تو تابناک
oخاك تو سرتون با اين تحليلتون. چقدر كثيف و مزدوريد شما
اره .اینا و رهبرانشون پاک متوهمند.فقط کافیه یک سری به سایت بالاترین بزنی.نمیدونی باید به حالشون بخندی یا گریه کنی. اینقدر غافل و متوهمند که احتمالا امروز فردا برای استقرار نظام اسلامی توی مصر میرن بالا پشت بوم و الله اکبر میگن.دیگه کار ندارن که تا دیروز خون این نظام رو میمکیدن.فقط مهم اینه که باور دارن انقلاب مصر از اغتشاش اینها سرچشمه گرفته.خیلی بدبختن.تابناک چاپ کنی ها......
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است
مخ لس، هیچ وقت بعد خوردن یه قابلمه لوبیا تحلیل سیاسی ننویس. اول برو موال سر دلتو صاف کن والا نتیجه اش میشه یه کار پر سر و صدا ولی بی خاصیت مثل همین نوشته ات.
شما تابناکی ها خیلی رذلید توهم و وارونه جلوه دادن تا کی؟ مردم به شما اعتنا نخواهند کرد
چرا نظرات شما با نظرات بیشتر مردم اینقدر تفاوت داره؟
چرا متوجه نمیشید که دارید راه رو اشتباه میرید؟
چرا فکر میکنید بیشتر از خواننده هاتون سرتون میشه؟
چرا برا حیات خودتون دست به دامن چاپلوسی و پاچه خواری شدید؟
مطمئنم پشیزی پیش حامیان دولت عزیز نمیشید
کاش زودتر بفهمید تابناکیا
مدیر پایگاه دوست عزیز با سلام
با اینکه قصد نداشتیم به کامنت ها جواب بدهیم ولی بعضی وقت ها چون نظرات نیاز به توضیح دارد لذا در این مورد به چند نکته اشاره می کنیم:
در مورد چرای اول اینکه این یک گزاره منطقی است نه صرفا تحلیل ما که این نظرات نظر بیشتر مردم نیست و تنها نظر بخشی از کاربران اینترنت و البته با هویت نامعلوم است و جالب است که امثال شما دوست عزیز معمولا حضور واقعی و نظر واقعی مردم را در انتخابات، راهپیمایی ها و... نمی پذیرید ولی بر پایه یک جامعه آماری کوچک، محدود، خدشه پذیر و البته مجازی نه حقیقی، حکم می کنید.
در مورد چرای دوم اینکه اگر دلیل شما مبنی بر اشتباه رفتن ما مخالفت با همین «بیشتری» است که می گویید که توضیح دادیم ولی اگر مبنای اعتقادی و سیاسی دیگری بر رد این تحلیل ما دارید بهتر است توضیح دهید تا ما هم مبانی خود را توضیح دهیم.
در مورد چرای سوم اینکه اساسا ما چنین ادعایی نداریم و به عنوان یک رسانه که حق اظهار نظر در مورد مسائل مختلف دارد، تنها بر اساس مبانی خود طرح موضوع کرده و نظر دیگری را رد کرده ایم.
در مورد چرای چهارم اما بهتر است اولا منظور خود را روشن تر بگویید که مثلا تابناک با این تحلیل خود بناست چاپلوسی چه کسی را بکند و دوم اینکه یک بار برای همیشه شما و امثال شما اگر واقعا در پی دریافت حقیقت هستید این را بدانید که مواضع ما نه تنها در این مورد بلکه در موارد دیگر نیز هیچگاه با هدف عزیز شدن پیش این آن و یا دفاع چشم و گوش بسته از کسی یا جریانی نبوده و تنها بنابر اعتقادات و نوع نگاه سیاسی خود که مبتنی بر پارادایم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است به انجام وظیفه پرداخته ایم و باور داریم که عزت دست خداست ولذا چاپلوسی هیچگاه در مرام ما نبوده و چنانکه بارها دیده اید در مواردی که کاستی دیده ایم گوشزد کرده ایم ولی متاسفانه افکار یک سویه امثال شما از یک سو و مخالفان شما از سوی دیگر در مطالب مختلف ما به انواع و اقسام موارد متهم می کنند در حالیکه قاعدتا باید این را بدانید که همه را به کیش خود نپندارید.
در پایان امیدوارم هم ما و هم همه دوستان مخالف و موافق این تحلیل، به هر میزان که از حقیقت زاویه گرفته اند هر چه زودتر بفهمند.
هرچه هست مربوط است به ملتها وملتهاکه یدالله وبندگان خدا هستند باباورهاو افکارواندیشه های خودجوامع خودرا می سازندوحکومتها تحت هرایدئولوژی که باآن به ملتهاحاکمیت دارندبایدبه نظرات وخواسته های برحق ومشروع ملتهای خوداحترام گذاشته وباهمفکری باانهاجوامع خودرابه رشدوتعالی سوق دهندواگرغیرازآن باشد مشخص است که آخروعاقبت چه خواهدشداگرمملکتمان رادوست داریم درهرمقام ومنزلتی هستیم به وحدت نظری درمنافع ملی ورضای ملتمان توجه کنیم وازهرگونه تفرقه جدا بپرهیزیم واین وحدت نظروعمل بایددررده کارگزاران نظام بیشترخودرانمایان ساخته وبه مردم وآینده اش امیدواری دهدوازنظرات مختلف ملی ومذهبی مردم واندیشمندان دلسوزدرجهت توسعه واصلاح جامعه بهره بیشتری برده وازلحظه های عمرمیهنمان که بسرعت درحال گذراست بیشترین استفاده رادرهمدلی وساختن مملکتمان ورفع بیکاری وفقروغیره ببریم تاملتی سربلند درجامعه جهانی شویم وبه جهانیان نشان دهیم که مامیتوانیم واین حاصل نمیشودمگرباحضورومشارکت فعال کلیه آحادهموطنان عزیزمان واعتمادآنهابه آنچه که هست متاسفانه درپیام های عزیزان بیشتر ازکلماتی استفاده میشودکه نشان ازعدم تحمل همدیگردارد
آقایانی که اینحا بالا منبر رفته اند جرئت دارین بیاین بیرون حرفتون رو بزنین. شما اگر حرفتان حرف بود خودتان خودتان را قبول میداشتید. فتنه با یک خروش مردمی در گل فرو رفت چرا که خواستگاهش فطرت انسانی نبود شیطانی بود
با سلام
بنده به مطالب شما معترضم و این اعتراضم چند جنبه داره. اولا که همه معترضین شعار نه غزه نه لبنان ندادن بلکه بخش اندکی از اونا این شعار رو دادن. منحصر کردن معترضین به ضد انقلاب و ضد اسلام واقعا جفاست. این هم که بگین اعتراض تموم شده درست نیست. اعتراض تموم نشده اما دیگه امکان ابراز و بیان از بین رفته. وگرنه من به شخصه هم اسلام رو قبول دارم هم انقلاب رو و هم به این وضع معترضم و هنوز هم آقای موسوی رو قبول دارم
کشور ما هم اعتراض رو سرکوب کرد. شما نمی تونین این رو انکار کنین.
نکته دیگه اینه که چه کسی مردم رو فریفت؟ شما اعتقادات خودتون رو بدیهی فرض می کنین و بعد بقیه رو با قطع و یقین محکوم می کنین
البته جای شکرش باقیه که خدایی هست که یه روزی درباره همه این مطالب به قضاوت خواهد نشست
تابدار ! من يكي از همون فتنه گراي بعد از انتخاباتم كه عليه ظلم فرياد زدم. كثافت ! منم دقيقا مثل مردم مصر حالم از ديكتاتوري بد شده، از فقر و بيكاري عاصي شدم، از تبعيض و فاصله طبقاتي عاصي شدم ، از زورگويي و تحقير شدن و ... جنون گرفتم كه ميام فرياد مي زنم. قيام ما دقيقا مثل قيام مردم مصر بوده هست و خواهد بود. حالا اگه شرف داري اين نظر رو منتشر كن و اگه شرف نداري ديگه چيز گنده تر از دهنت نخور كه توش بموني. نظرات كاربران رو داري كه ؟؟؟ اينا مردم هستن !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
نه خیر اینها همه ی مردم نیستند دوست عزیز
مردم آنهایی هستند که پارسال رای دادند و شما تقلب حساب کردید
انقلاب مردم مصر را برای خود مصادره نکنید.
خیلی خوشحالین شما
چقدر این مخالفان متن بی ادبند !
با دیدن و مقایسه نظرات مثبت و منفی فقط یه چیز یادم میاد:
بل اکثرهم لا یعقلون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
آره ما همه لایعقلونیم،تو انتخابات هم همین یادشون افتاد نتیجه رو برعکس کردند، لعنت بر شما متحجران، لعنت بر تو عوضی که این نظر منو تایید نمیکنی
این یک نظر بود از طرف شما .لطفا به آرا مخلف و موافق هر جوابیه توجه کنید تابناکجان . لطفا سانسورم نکنید
اینکه اسلامگرایان هم خواهان رفتن مبارک هستند شکی نیست ولی علل بسیار دیگری هم موجب قیام مردم شده از جمله مسائل اقتصادی ، تمایل رژیم به غرب و غیره ، ولی آیا این که انتخابات ساختگی اخیر و رفتن 500 نفر از حزب حاکم از مجموع 525 نفر نماینده مجلس و بی اعتنائی به آرای مردم هم یکی از دلائل عمده شعله ور شدن آتش زیر خاکستر بوده شکی دارید بنابر این نتیجه هر بی اعتنائی به آرای مردم و حصر آزادیها و خدعه و مهندسی در انتخابات و کوبیدن مخالفین با تهمت و افترا در بلند مدت به همین نتائج ختم میشود ، شکی دارید ؟
آقای تابناک تعداد نظرات مثبت و منفی رو نگاه میکنی؟ متاسفم برای شما که خوانندگان شما این ها هستند و شما به این ها افتخار می کنی.
در صحت کلام شما همین بس که در سایت شما هر کس می تواند نظر بگذارد و رای دهد اما درسایتهایی مثل بالاترین تا عضو نباشی نمی توانی و عضویت جدید هم بسته شده است
هرکسی هم که از قبل وارد شده و نظر مخالف بگذارد به او اتهام حقوق بگیری و مزدوری میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
هرکس نمیتواند نظر بگذارد،یک جوجه ساندیس خور متحجر رو گذاشتن برای ثبت نظرات، نود درصد نظرات مخالف رو تایید نمیکنه
انقلاب اسلامی ایران با تحرکات اخیر مصر قابل قیاس نیست . زیرا:
1 - ریشه ی تاریخی دارد از خرداد 42
2 - حضرت امام رهبر بارز و مشخص آن بوده است
3 - اهداف و اصول آن از روزهای اول کاملا مشخص و بر پایه تعالیم و شعائر اسلامی بوده است .
4 - اوج انقلاب که از نیمه ی اول سال 57 شروع شد شعارهای مردم کاملا ضد امپریالیستی بوده بر علیه امریکا و شوروی و انگلیس
حالا بگویید تحرکات اخیر مصر کدامیک از این خصوصیات را دارد .
چه نظرات جالبی...! من که هر چی بی بی سی هم که می بینم همین حرف ها رو می زنه. دو تا نکته مهم حرف هاشونم اینه که اول پیمان برادری اسلامی باعث این حرکت شده نه اینکه البرادعی رهبری به عهده گرفته؛ دوم، به نظرشون خیلی حرکتشون به انقلاب اسلامی داره نزدیک می شه به خاطر همین خیلی نگران اسراییلن.
به نظر بنده اگر ایراداتی هم وارد باشد ما باید بدانیم اگر اقدامی که میکنیم بر خلاف مصلحت است و منجر به از دست رفتن ثمره خون شهدا و میراث خمینی کبیر میشود فعلا سکوت کنیم، وقت برای انتقاد زیاد است،آقای موسوی واقعا تحت القائات قرار گرفته است و به قول رهبری معظم غافل شده اند،الان تفرقه به صلاح نیست و اگر تمام جریانات گرد یک پرچم برای سربلندی نظام متحد شوند مردم هم متحد میشوند
البته پيش بيني حضرت امام خميني ره در موارد زير را بايد بخاطر داشت.
1- فروپاشي شوروي و كمونيست و نامه اي كه ارسال فرمودند
2- اشاره امام پس از دستگيري ايشان در سال 1342 به اين مورد كه سربازان امام و انقلاب 1357 امروز در گهواره هستند 
امام از 30 اينده بدرستي اطلاع داشتند و صدور انقلاب هم يكي از اين موارد بود
مبارک به سران فتنه شرف داره ...
الان سهميه تابناك روذي جند تا كارتون سانديسه؟!
با سلام که نامی است از نامهای او که منزه از هر اشاره ای است.
حق رو بشناس اهلش را خواهی شناخت.
چرا بعضی دوستان و هموطنان زبان به ناسزا می گشایید و این آن یکی را با الفاظی رکیک می ازاراد و وان دیگری با پرخاش و نسنجیده پاسخ می دهد و همه هم ادعا داریم که حق با ماست.
برادر، دوست و عزیز هموطن به هر مرامی که باشیم ادب برازنده همه ماست. چرا نمی توانیم مودبانه با همدیگر حرف بزنیم .
چرا به جای نوشتن پاسخ به همراه دلیل دیگری را با الفاظی سخیف مخاطب قرار می دهیم.
بنده نیز تحلیل نویسنده را قبول ندارم . می توان منصفانه تر گفت و نوشت و پاسخ داد و جواب شنفت . اما خوب متاسفانه بحث های سیاسی ما هم شبیه رانندگی ماست. باید با محبت و انصاف سخن گفت و پاسخ شنفت امیدوارم این آرزو را به گور نبریم ...
با نظر سنجی کاملا موافقم هر چند که همه مردم دسترسی به اینترنت و سایت شما را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
کسانی که خواننده ی این سایتها هستند از تمام قشر جامعه نیستند و نظر سنجی عادلانه نیست
همینطوری پارسال هم جو تقلب عده ای را گرفت.
چقدر اینها فحش نوشتن وای اگه قدرت داشتند چیکار می کردند این خفه شوها منو به یاد خفه کردنها و کشتار و ترورو و شکنجه های گروهکهای بعد از انقلاب میندازه
منتظر تغییرات مصر میمونیم. اما اگه اون چیزی نبود که شما میخواهید (اسلامی) چکار میکنید؟؟؟ به مردم عوام میقبولونید که اسلامیه یا دشمنی پیشه میکنید؟؟یه کمی به فکر آینده باشید که وقتی اومد نسوزید!!!
این آقای موسوی که اینقدر ادعای فهم و شعور دارند و به این خوبی می توانند شباهتهای ظاهری بین جنبش سبز و انقلاب مصر را بدست بیاورند، چرا هرگز نتوانستند به شباهتهای بسیار زیاد ظاهری و باطنی جنبش سبز و انقلابات مخملی پی ببرند؟
بنابراین اگر بخواهیم براساس استدلالات آقای موسوی نتیجه گیری کنیم، باید بگوییم که انقلاب مردم مصر از جنبش سبز الگو گرفته، جنبش سبز هم که از انقلابهای مخملی الگو گرفته، انقلابهای مخملی هم که آمریکا طراحی کرده است. پس انقلاب مردم مصر را هم آمریکا طراحی کرده است و در نتیجه این وسط مبارک هم ضد آمریکایی است. پس چرا آمریکا از مبارک حمایت می کند؟؟ اینم اثبات قضیه از طریق برهان خلف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
منظورت آقای مهندس موسویه دیگه؟؟؟؟ کشمش هم دم داره آقا
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
من کاری به متن ندارم ولی به عنوان کسی که عاشق ریاضی هست حرف های شما مغلطه هست نه استدلال! امریکا وقتی می بینه مبارک محبوبیت پایینی داره چرا نباید از یک سکولار همراه خودشون مثل البرادعی حمایت کنه؟ برای امریکا البرادعی و مبارک فرقی ندارن شرط می بندم الان با البرادعی و اخوان المسلمین دارن مذاکره می کنن از طرفی قول همکاری رو به مبارک می دن! نمی شه گفت اونا دارن از مبارک حمایت می کنن.شاید هم البرادعی رو که از خودشونه انداختن جلو تا یه مخا لف مثل امام رهبر اپوزوسیون نشه!
سطح فرهنگ و وضعيت برخي مخالفين نظام رو ميشه از ادبيات نگارشي اون‌ها متوجه شد.

واقعاً بعد اين همه ناسزاگويي به تابناك و ادعاي ترك و طرد اين سايت آيا باز هم سر وعده‌ي خود هستيد؟
فقط ادعا؟
تابناک خیلی زبلی
یه وقتی از این وریا بد می گی
یه وقتی هم از اون وریا
آره! باشه ولی به نظر من اگر 2تا خبرگزاری خفن تو ایران باشه یکی تابناکه یکیم عصر ایرانه که دوست دارن هم دم این وریارو داشته باشن هم در اون وریارو
با اينكه طرفدار سبز نيستم،از تحليلت اصلا خوشحال نشدم،چون ماهيتت مشخص نيست.بعضي موقع اينوري توپ مي زني بعضي موقع اونوري!خودت كه مي دودني منظورم كدوم ماهيته؟!...
منصفانه نبود
تابناک خیلی کثیفی نظرات مخالف رو چاپ نمی کنی و فقط جایی که توش حق مطلب ادا شده و بهت فحش داده رو می گذاری. واقعا چه هدفی داری؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
هدف پاچه خواري و مجيز گويي تا شايد شب عيد 2 قرون بيشتر پرت کنن جلوشون اگر ريالي از اين پولي که ميگيريد کتعلق به من باشه اميدوارم تبديل به يک غده سرطاني در بدن زن و بچه و خودتون بشه
ما خیلی هم مسلمونیم ولی به این نظام که هیچ چیش به اسلام نرفته دیگه معترضیم، حالا حرف حساب شما چیه؟از آمریکا و رژیم صهیونیستی هم به همین اندازه بدمون میاد. دنبال این نباشید که به ما انگ بزنید. ما معترضیم.نا مسلمونم خودتونید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر