بازدید 6613
۶
فرزند شهيد «مسعود علي‌محمدي»:

پدرم را بعد از شهادتش شناختم

مي‌دانستيم كه عامل ترور پدر، موساد است ولي با شنيدن خبر دستگيري عوامل ترور و شهادت پدرم خيلي خوشحال شديم.
کد خبر: ۱۴۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲ 11 January 2011
فرزند شهيد «مسعود علي‌محمدي» با ابراز خوشحالي از دستگيري عوامل ترور پدرش گفت: هميشه فكر مي‌كردم، پدرم يك باباي معمولي است؛ بعد از شهادتش فهميدم چه مقام علمي بالايي دارد.

الهام علي‌محمدي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مي‌دانستيم كه عامل ترور پدر، موساد است ولي با شنيدن خبر دستگيري عوامل ترور و شهادت پدرم خيلي خوشحال شديم.

وي با يادآوري نحوه شهادت پدر بيان داشت: وقتي پدرم از خانه خارج مي‌شد، من خواب بودم و نتوانستم براي آخرين بار او را ببينم ولي صدايش را از داخل اتاق شنيدم؛ او ساعت 7:30 صبح از مادرم خداحافظي كرد و رفت؛ بعد از دقايقي متوجه شد كه تمام شيشه‌هاي اتاقم مي‌لرزد، به‌طوري كه تصور كردم زمين لرزه شده است؛ با ترس از اتاق خارج شدم و به سمت حياط دويدم؛ كه مادرم زودتر از من جلوي در خانه رسيده بود.

*تا پيش از شهادت پدرم، تصور مي‌كردم او يك باباي معمولي است

فرزند شهيد «مسعود علي‌محمدي» خاطرنشان كرد: پدرم در منزل درباره كارهايي كه انجام مي‌داد، صحبتي نمي‌كرد، هميشه فكر مي‌كردم، يك باباي معمولي است؛ بعد از شهادتش فهميدم كه چه مقام علمي بالايي دارد و از اين بابت احساس غرور و افتخار كردم.

وي با اشاره به خصوصيات اخلاقي شهيد علي‌محمدي اضافه كرد: پدر خيلي شوخ ‌طبع بود؛ بنده حساسيت خاصي داشتم كه كسي به ظرف غذايم دست بزند، پدرم حساسيت مرا مي‌دانست و به شوخي قاشقش را به ظرف غذاي من مي‌زد؛ آنقدر از پدر خاطره دارم كه در كارهاي روزانه‌ام يك لحظه هم از ياد او غافل نمي‌شوم.

علي‌محمدي با بيان اينكه پدرم هميشه ما را به تحصيل علم سفارش مي‌كرد، گفت: او خيلي دوست داشت من در رشته فيزيك ادامه تحصيل دهم ولي من علاقه خاصي به رشته معماري و هنر داشتم و علي‌رغم ميل او اين رشته را انتخاب كردم؛ بعد از مدتي پدرم هم به اين رشته علاقه‌مند شد و با تمام مشغله‌كاري كه داشت، در درس‌ها و حتي ماكت‌سازي‌ها به من كمك مي‌كرد.

به گزارش توانا، شهيد «مسعود علي‌محمدي» استاد فيزيك دانشگاه تهران بود كه روز 22 دي 1388 و در پي نااميدي دشمنان از فتنه‌انگيزي عليه انقلاب اسلامي، بر اثر انفجار بمب در مقابل منزلش به شهادت رسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
روحش شاد و قرین رحمت باد
خدایش رحمت کند و مارا در ادامه راهش موفق بدارد
خواهرم به جمع فرزندان شهید خوش آمدی .فرزند شهید از سال 60
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی