بازدید 25650
حداد عادل:

متأسفانه، این آقایان هنوز نفهمیده بودند که «عینک سواد نمی آورد»

اصحاب فتنه و کسانی که مردم آنها را سران فتنه می‌نامند، نتوانستند یا نخواستند میان انتقاد و مخالفت با دولت و شخص احمدی‌نژاد از یک سو و مخالفت با اصل نظام، تفاوت قایل شوند/ بارها و بارها با این آقایان و نمایندگان آنان صحبت شد تا بلکه مستند یا اطلاعات موثقی درباره تقلب ارایه دهند که البته هیچ گاه این اتفاق نیفتاد و آنها باز هم بدون سند و مدرک تنها در پی ابطال انتخابات بودند.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱ 30 December 2010
اصحاب فتنه و کسانی که مردم آنها را سران فتنه می‌نامند، نتوانستند یا نخواستند میان انتقاد و مخالفت با دولت و شخص احمدی‌نژاد از یک سو و مخالفت با اصل نظام، تفاوت قایل شوند.

به گزارش «تابناک»، دکتر غلامعلی حداد عادل که شب گذشته به مناسبت سالگرد حماسه پرشور 9 دی به گفت‌وگوی ویژه خبر 22:30 شبکه دو رفته بود، با بیان این مطلب افزود: این آقایان هر کدام به دلیلی ـ اعم از بی‌بصیرتی، لجاجت، حب مقام و ریاست و ... ـ نتوانستند عمق مسأله را درک کنند و با حرکت در جاده‌ای که بیگانگان برای آنان فراهم کرده بودند، سمت و سوی مخالفت خود را به سمت مخالفت و دشمنی با نظام و رهبری انقلاب تغییر دادند.

وی با بیان بخشی از رخدادهایی که در سال گذشته و پس از برگزاری انتخابات پرشور 22 خرداد 88 روی داد، گفت: بارها و بارها چه شخصی و چه رسمی با این آقایان و نمایندگان آنان سخن گفته شد تا بلکه مستند یا اطلاعات موثقی درباره تقلب ارایه دهند که البته هیچ گاه این اتفاق نیفتاد و آنها باز هم بدون سند و مدرک تنها در پی ابطال انتخابات بودند.

حداد عادل همچنین درباره رفتارهایی که در روزهای پس از انتخابات انجام می شد و این ذهنیت را در برخی از این آقایان پدید آورده بود که همانند روزهای پایانی حکومت پهلوی، می توان با شعار الله اکبر و بهره گیری از شعارهای مذهبی به مقصود خود رسید، گفت: متأسفانه، این آقایان هنوز نفهمیده بودند که «عینک سواد نمی آورد».

وی افزود: این رفتارها، دقیقا به شخص بی سوادی می ماند که گمان می کرد، اگر عینک بزند، می تواند بخواند، ولی غافل از آن بود که هرچند عینک یک ابزار برای بهتر مطالعه کردن است، ولی اصل مسأله، سواد داشتن است؛ بنابراین، آقایان گمان می کردند که با تابلو قرار دادن شعارهایی چون الله اکبر و شبیه سازی آن با روزهای منتهی به انقلاب 57 ـ در حالی که حداقل در ماه مبارک رمضان و به ویژه روز قدس نشان دادند که به اولیات مذهب هم پایبند نیستند ـ می توانند به مقاصد خود برسند.

در پایان، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حکایت «طوطی و بازرگان» حضرت مولانا، این قیاس های بی جا و تلاش برای گمراه کردن افکار مردمی که به هر دلیلی به این آقایان رأی داده بودند را از مصادیق فتنه گری خواند و گفت: حماسه بی نظیر مردم ـ با هر فکر و سلیقه ای ـ در نهم دی سال گذشته، نشان داد که ملت به راحتی دست از آرمان های امام و انقلاب خود برنخواهند داشت و با بصیرتی بیش از پیش در حمایت از ولی فقیه زمان خود، با دشمنان این نظام مبارزه خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
اقای حداد این شماها بودید که احمدی نژاد را مساوی با حضرت اقا گرفتین و هر انتقادی به احمدی نژاد را به طرف اقا سوق دادین..این احمدی نژاد بود که پشت اقا قایم شد.. این همه تهمت زدین اما دریغ از یک فرصت به طرف مقابل برای دفاع!.. قیامت نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
آره قیام کنید تا ببنید چطور فدائیان آقا چطور شما مزدوران وطن فروش رو قلع قم میکنند . در ضمن شما دفاعیه و هر گونه سند و مدرکی که دارید (که عمرا ندارید) بدین به بی بی سی صدای آمریکا رادیو اسرائیل و ... براتون بخش میکنن اونم با جان و دل !
از تلویزیون که انتظاری نیست . اما کاش تابناک اجازه می داد مخالفان حداد عادل هم نظراتشان را بیان کنند .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
به اندازه کافی وقت داشتند تا نظراتشان رو بیان کنند این آقایان حتی یکبار موضع اسرائیل و منافقین رو رد نکردن واضح و مشخص هست که این آقایان کاملا منحرف هستند
تیک زن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
ببخشید دوست من ! تابناک تقسیم بندی فرموده اند . طرفداران حکومت و آقای حداد ، مطالب می نویسند این چنینی ، فحشهایی می دهند آن چنانی حتی به خود تابناک !این سایت مظلوم هم منعکس می کند بی لام و کام ! مخالفان هم چون تخم فتنه اند دیدگاهشان منعکس نمی شود ، حتی اگر بمیرند . می مانیم من و شما که آن قدر در پرداخت قبوض و سر ماهمان مانده ایم که فقط می توانیم گاهی تماشا کنیم .مردم عادی مثل من و شما اگر نظری دادند که به هیچ جا برنخورد یا آهی از سر بدبختی باشد ، اما آه یواش ؛ منعکس می شود ، وگرنه سهم ما از این سایت ، همان تیک زدن است ! شما هم همان تیکتان را بزنید . یک روز مرا جو گرفت با کمال ادب و منطق هی جواب دادم و بی طرفانه جواب آن یکی دو نفری که کارشان دفاع سخت و تیز است و مسئول امور تابناک شده اند ، می دادم . حتی یک دیدگاه واسه رضای خدا منعکس نشد . فرداش به خودم می خندیدم که چرا نرفتم دنبال بازی و خودم درگیر این بحثها کرده ام . شما تیک بزن ، من هم اگه وقتی بود تیک می زنم !
این همه از انتخابات گذشته ولی ما هنوز یک دلیل قانع کننده برای ابطال انتخابات ندیدیم
د مورد حرفهای جناب حداد تاریخ بهترین قاضی است. بقول استادشجریان بیست سال و سی سال در تاریخ کمتر از ثانیه ای است.
**

لطف کنید تایید کنید این پیا م را. هر
چه می نویسیم تایید نمی کنید حتما باید از طریق بی بی سی حرف بزنیم؟
شما خودت هم عينك داريد
واي به حال ما جماعت عام كه خواص ما هنوز كه هنوزه درك صحيحي از واقعيات ندارند و بدنبال هواهاي نفساني خود هستند و اسمش را شجاعت و مبارزه در راه حق مي دانند . روز آخرت هم هست و چه بسا نزديك تر از اون چيزي كه فكرش را مي كنيم
آقای حداد. شما که به همه جا دسترسی دارید و دلسوز نظام هستید بیایید و کمیسیون مستقل انتخابات را تشکیل دهید تا آبروی نظام هزینه ی افراد نشود. همه ی مشکلات از ان جا ناشی شد که ناظران انتخابات بی طرفی را رعایت نکردند یا حد اقل نتوانستند به قشری مثلا 13 میلیونی نشان دهند بی طرف بودند. باور کنید در راهپیمایی 9 دی نمایندگان گروههای مختلف حضور داشتند چون مردم ممکن است متفاوت فکر کنند اما اکثریت قاطع مردم خواهان نظام اسلامی با همین قانون اساسی موجود هستند. چه اشکالی دارد کمیسیونی متشکل از افراد برجسته ی نظام مثل حضرتعالی برادران لاریجانی محسن رضایی حسن روحانی ناطق نوری علی مطهری افروغ عارف خوشچهره و پورمحمدی .... تشکیل شود و بدون دخالت دولت و ناظران بین المللی انتخابات برگزار کنند و حیثیت نظام بازیچه ی دست کسانی نشود که فقط خود و بستگان و دوستانشان را می بینند و بس. آیا درست است از رای من بیچاره امروزه مشایی ها بهره ببرند و انقلاب هم به تقلب در انتخابات متهم شود. مطمئن باشید مردم انقلاب و رهبری را تنها نمی گذارند حتی اگر از بعضی خوششان نیاید.
"اصحاب فتنه و کسانی که مردم آنها را سران فتنه می‌نامند، نتوانستند یا نخواستند میان انتقاد و مخالفت با دولت و شخص احمدی‌نژاد از یک سو و مخالفت با اصل نظام، تفاوت قایل شوند.
" آقای حداد عزیز این خائنان به انقلاب و دستاوردهای نظام ، خوب بر همه چیز واقف بودند و می خواستند به بهانه ی انتخابات بر ریشه ی نظام حمله کنند که بیداری مردم و یاری خدای متعال آنها را در پیش چشم مردم رسوا و رو سیاه کرد .
هيچوقت يادم نميره هنوز انتخابات نشده چند روزي مونده بود و طرفداران سبز در ميدان ونك جمع شده بودند ازدهام جوري بود كه براي رفتن به پارك ساعي نميتونستم تاكسي بگيرم بنابراين پياده راه افتادم يه سري جوان كه تعداد كمي هم نبودند شعار ميدادند اگر تقلب بشه ايران قيامت ميشه برام سوال بود تقلب؟اينا چون فكر ميكنن از قبل بازنده هستند هنوز هيچي نشده از تقلب حرف ميزنن؟ بگذريم بعضيها ميگن توهم فتنه من ميگم نه اين خود فتنست قبل از اينكه رهبر يا هر كس ديگري به اين كار بعد انتخابات بگه انقلاب مخملين با توجه به اتفاقات در جمهوريهاي تازه استقلال يافته يادمه در بحث با يكي از دوستان طرفدار موسوي گفتم احساس ميكنم اين رنگ سبز انتخاب موسوي بي ربط به رنگهاي نارنجي و بنفش در اون جمهوريها نيست.بتقريبا" هر كسي كه اخبار رو قبل از انتخابات ايران دنبال ميكرد و اگر با خودش صادق بود اين رو ميفهميد يادمه انتخابات قبلي من خودم احمدي نژاد رو نميشناختم و به رفسنجاني راي دادم دور اولش به معين يادمه همين رسانه هاي بيگانه ميگفتند اگر بريد به احمدي نژاد راي بديد ولي اسمي كه بيرون مياد رفسنجاني خواهد بود تقلب تقلب ولي احمدي نژاد راي آورد اين بار با افتخار به احمدي نژاد راي دادم چون كارهاش رو ديدم از شجاعتش خوشم ميومد و حتي اشكالاتي رو كه در موردش بحث داشتم با مقايسه با 3 نفر ديگه باز هم احمدي نژاد برام گزينه مناسب بود
اونبار كه بهش راي ندادم فكر ميكردم نميتونه مساله هسته اي ايران رو با اقتدار جلو ببره ولي 4 سال مثل مرد جنگيد خيليا تو اقتصاد بهش خيانت كردند سرمايه هاي ايران رو بردند دوبي و كانادا ولي خدائيش كم نياورد دست خيليها رو رو كرد شايد از بعضي از كساني كه دور و بر احمدي نژاد هستند مخصوصا" تندروها و خشكه مذهبيها و يا همين آقاي حداد خوشم نياد ولي خود احمدي نژاد از جنس ديگه ايه و واقعا" از ديد من اينبار انگليس و دوستاش نتونستند اميركبير رو بكشن يا مصدق رو بزمين بزنند
با احترام به تمام برادران و خواهران طرفدار سبز من يك طرفدار احمدي نژاد هستم با نگاهي متفاوت از طرفداران ديگر شايد يك اخراجي كه نه براش چپ مهمه نه راست فقط ايران و پيشرفت ايران
دقیقا نمی دونم چه جور و تا چه حد!
(ضمن اینکه سخنان قابل تاملی در بالا گفته شده. )
ولی نسبت آرای مخالف و موافق در نظرها توهم و ملاک حقانیت حرفها نشود.
متاسفم تابناک که طاقت شنیدن حرف حق رو نداری.در مطالب مختلف نظر دادم ولی هیچکدوم ور چاپ نکردی البته انتظاری هم نمیره، جیره خوار که بشی این مصیبتها رو باید بکشی،ولی بدو تو جیره خوار حضرت حق هستی و...
ولی رفتار آقا محسن رضایی نمونه بود. حال که ایشان اینقدر عاقلانه کار کردند هیچکس حرفی در این رابطه نمی زند. چرا؟
مخاطب من سایت تابناک است . حقیقت مانند آب مسیر خود را باز میکند . هنگامی که سایتهای به قول شما سران فتنه را میخوانم نمی بینم که در آنجا به مخالفانشان بی احترامی کنند ،حودشان را حسینی و مخالفانشان را یزدی بخوانند . اخبار مخالفانشان را بدون کم و کاست منعکس میکنند . صفحه نخست سایت تابناک را ببینید بخش قابل توجه آن فتنه و فتنه گران است اما پاسخی از به اصطلاح فتنه گران نیست . حقیقت خودش را در این تضاد آشکار میکند . شما در پس پولهای کلانی که برای تبلیغات خود هزینه میکنید آنچه حقیقت دارد را نمی بینید . شما اسلامی و به عدالت رفتار نمیکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها