صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

وزرای خارجه قطر و عربستان تلفنی گفتگو کردند

وزیران خارجه قطر و عربستان طی تماسی تلفنی درباره اوضاع منطقه رایزنی کردند.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۲۱
| |
855 بازدید
وزرای خارجه قطر و عربستان تلفنی گفتگو کردند

«فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر خارجه قطر روز شنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دو طرف در این تماس به بررسی آخرین تحولات اوضاع در منطقه و «تلاش‌های دو کشور در حفظ امنیت و ثبات» پرداختند.

وزیران خارجه قطر و عربستان هفته گذشته نیز درباره‌ آتش بس میان ایران و آمریکا رایزنی کرده بودند.

پیش از این نیز وزیر خارجه قطر امروز در آتن پایتخت یونان با «احمد عبدالله الاحمد الصباح» نخست وزیر کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا