بازدید 9817

يك جانباز شيميايي ديگر به آرامش رسيد

به گزارش خبرنگار «تابناك» بنا بر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول، رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس، «محمدعلی ذاکریان زاده» در روز يكشنبه هفتم آذرماه در اثر جراحات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹ 29 November 2010
سرويس دفاع مقدس ـ «محمدعلی ذاکریان زاده» که خود را با نام و مرام مولایش علی (ع) پیوند زده بود، بعد از تحمل ۲۲ سال رنج و سختی ناشی از جراحات جنگ تحمیلی روز گذشته در دزفول به دیدار معشوق شتافت.

به گزارش خبرنگار «تابناك» بنا بر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول، رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس، «محمدعلی ذاکریان زاده» در روز يكشنبه هفتم آذرماه در اثر جراحات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

پیکر پاک اين شهید ساعت 9 صبح روز سه شنبه از مقابل آستان مقدس حضرت سبز قبا(ع) در دزفول تشييع خواهد شد.

خدایا!
تو بهترین گواه بر 270 ماه زجر جسمانی شهید ذاکریان زاده بودی، تو را به جلالت قسم، آنچه از سیه روزی ها و سیه کاری های ما میدانی را مکتوب مکن و مکتوم دار که تویی ستارالعیوب حقیقی.

بارالها،
تو می دانی که جانبازان شیمیایی ما، سینه شان فقط مأمن گاز خردل نیست، بلکه هر نفسشان که فرو می رود ممد حیات و عزت ابدی ایران است و چون بر می آید، ضامن امنیت ملی این سرزمین.

پروردگارا،
تو را به قریب به سیصد میلیون نَفَس پاکی که شهید «ذاکریان زاده» در این 22 سال کشید قسمت می دهم، شر دشمنان و کوردلان داخل و خارج ایران را از سر فرزندان این مُلک کم کن.

وبلاگ ديسون http://www.disoon.blogfa.com
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
انالله و انا الیه راجعون
شهادت کوچکترین واژه ای است در برابر این همه صبر و شکیبایی شما عزیزان
شما صبرو شکیبایی را به زانو در آورده اید
با چشمانی اشک بار و باجگری سوزان هجرت شهیدان عزیز شیمیایی، شهید بزرگوار«محمدعلی ذاکریان زاده» ، شهید اسماعیل فریدونی ، شهید امین آقا نوری و را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج ) و خانواده بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی و خانواده های معزا تسلیت و تعزیت عرض می کنیم
روحش شاد جدایی سخته ولی از خیل مشکلات راحت شد. منم منتظرم_دکتر اسماعیل پور
بسمه تعالی-جانبازان زیادی هستند که حتی دنبال تشکیل پرونده جانبازیشان نرفته اند وهرگز حاضر نشدند از مزایای آن استفتده کنندو درگمنامی زندگی کرده وبه شهادت رسیده اند وهیچ چشمداشتی دنیوی نیز برا ی این فداکاریشان نداشته اند یکی از آنان که همکار من بود بعلت عوارض داروهایی که استفاده میکرد همین چند روز پیش درمشهد به لقاءا.. پیوست در حالیکه همکارانش خبر نداشتند که نامبرده در جنگ هم حضور داشت .روحش شاد
خدایا این شهید عزیز را از ما بپذیر!
خدا بیامرزتش(که اگه آنان را نیامرزد من سیه دل را چه خواهد کرد؟!)
هر وقت اسم شهیدی رو میشنوم دلم آتیش میگیره و به حالشون غبطه می خورم که به سعادتی دست یافتند که من در خواب هم نمی توانم ببینم.
ما را هم شفاعت كن هم قطار دوست عزيز و براي حفظ انقلاب و كشور در نزد خدا شفاعت كن
خدا رحمتش کند وما را از پیروان راستین شهدا قرار دهد
روحش شاد و راهش پرروهرو باد.
خدايا ما را با شهدايمان محشور فرما.
روحش شاد
ايكاش همان موقع كشته ميشدم تا اينهمه زجر نكشم من خود جانبازي هستم شيميايي از سال 65 كه پرونده ندارم وحرفم بجايي نميرسد به تمام مقامات هم ايميل زدم كسي پاسخي نداد واي كاش همان زمان ازبين ميرفتم وبقول شما ارامش ميگرفتم واين بدبختي ها را نميكشيدم واين خفت وخواري را نميديدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل