بازدید 7721

دسيسه مرد معتاد براي قتل زن همسايه

روز حادثه وقتي به خانه آمدم همسرم نبود. ساعتي بعد متوجه شدم زن همسايه در خانه تنها است. از آنجا كه نياز شديد به پول براي خريد مواد مخدر داشتم وسوسه سرقت از خانه آنها به جانم افتاد...
کد خبر: ۱۲۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۰ 06 November 2010
ایران: مرد معتاد كه براي تهيه پول مواد دسيسه قتل زن همسايه را اجرا كرده بود 10 روز پس از جنايت لب به اعتراف گشود.

حدود 10 روز قبل مرد جواني با مراجعه به اداره پليس آگاهي شهرستان دولت‌آباد و برخوار استان اصفهان از ناپديد شدن همسر 35 ساله‌اش خبر داد و گفت: «امروز بعد از ظهر كه از محل كار به خانه برگشتم از همسرم زينب خبري نبود. از آنجا كه خانه به هم‌ريخته بود و چند قطره خون‌ روي زمين به چشم مي‌خورد به موضوع مشكوك شدم. بنابراين هرجا كه به فكرم مي‌رسيد تماس گرفتم اما به نتيجه نرسيده و تصميم به شكايت گرفتم.»

بدين‌ترتيب كارآگاهان بلافاصله تحقيقات در اين باره را آغاز كرده و در نخستين بررسي‌ها دريافتند قطره‌هاي خون، متعلق به زن جوان است. از آنجا كه مقداري پول و طلا نيز از خانه سرقت شده بود فرضيه قتل قوت بيشتري گرفت.

در ادامه تحقيقات مشخص شد يكي از ساكنان آپارتمان مردي معتاد است كه با همسرش نيز بشدت اختلاف دارد. بنابراين بلافاصله دستگير و تحت بازجويي قرار گرفت. اما محمد منكر اطلاع از ماجرا شد و گفت:« من از يك هفته قبل با همسرم مشاجره كرده و به حالت قهر خانه را ترك كرده بودم تا اين‌كه امروز عصر به خانه برگشتم.»

اما با توجه به تناقض‌گويي‌هاي مرد معتاد كارآگاهان وي را بازداشت كردند. تا اين‌كه 9 روز بعد كارآگاهان شهرستان لنجان جسد زن ناشناسي را داخل گوني در بيابان‌هاي اطراف شهر يافتند. از آنجا كه مشخصات زن ناپديد شده با جسد كشف شده شباهت داشت همسر زينب براي شناسايي جسد به پزشكي قانوني رفت كه بلافاصله وي را شناسايي كرد.

با كشف جسد زن جوان تحقيقات از مرد همسايه ادامه يافت تا اين‌كه سرانجام او به قتل اعتراف كرد و گفت: «روز حادثه وقتي به خانه آمدم همسرم نبود. ساعتي بعد متوجه شدم زن همسايه در خانه تنها است. از آنجا كه نياز شديد به پول براي خريد مواد مخدر داشتم وسوسه سرقت از خانه آنها به جانم افتاد. بنابراين خودم را به طبقه بالا رسانده و پس از باز كردن در وارد خانه شدم. اما ناگهان زينب را مقابل چشمانم ديدم. و قبل از اين‌كه فرياد بكشد با دست چند ضربه به صورتش زدم و سپس او را خفه كرده و پس از سرقت پول و طلاها جسد را داخل گوني انداخته و آن را با ماشينم به بيابان‌هاي اطراف شهرستان لنجان برده و رهايش كردم. اما تنها 5 ساعت بعد از سوي پليس دستگير شدم.»

سرهنگ حسين‌زاده – رئيس‌ پليس آگاهي استان اصفهان – با اعلام اين خبر ضمن هشدار به خانواده‌ها بخصوص زنان تنها گفت: خانم‌ها در ساعاتي كه تنها هستند بايد از قفل بودن در خانه اطمينان داشته باشند. دستگيره در خانه هم بايد به گونه‌اي باشد كه از بيرون امكان باز كردن در وجود نداشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار