مشکل سفارت ایران در بیروت؛ ایرانیهایی که برای جنگ با اسرائیل آمدهاند
یک فعال مجازی به بیان مشکلات امروز سفارت ایران در بیروت پرداخت.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۲۵
| | 31039 بازدید
به گزارش تابناک، یک فعال رسانهای با انتشار توئیتی در شبکه مجازی نوشت: دیروز با یکی از دوستان مرتبط با سفارت حرف میزنم. یکی از مشکلات این روزهای سفارت، ایرانیهایی هستند که برای جنگ خودشان را به بیروت رساندند و اینجا آواره شدند. خیلیها امکان برگشت هم ندارند. یکیشان جوان کشاورز روستایی بود که مادرش طلاهایش را فروخته بود که برای جهاد به لبنان بیاید

گزارش خطا



