«لاوروف» وارد ریاض شد
«لاوروف» برای شرکت در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس و روسیه وارد ریاض شد.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۵۳
| | 3004 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری ریانوستی، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز یکشنبه برای شرکت در نشست وزیران شورای همکاری روسیه و خلیج فارس وارد عربستان سعودی شد.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر خارجه روسیه به محض ورود در فرودگاه ریاض مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
گزارش خطا



