صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

دو باشگاه لیگ برتر جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی را جریمه کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۰۶
| |
3914 بازدید

دو باشگاه لیگ برتر جریمه شدند


به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص، ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان صادر کرد.

رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران به شرح زیر است:

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل پرتاب بطری و سنگ از طرف تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه محکوم شد، این حکم قابل تجدید نظر است.

رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان به شرح زیر است:

باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل توهین تماشاگران منتسب داوران مسابقه و استفاده از مواد دودزا به پرداخت مبلغ ۵۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه محکوم شد، این حکم قابل تجدید نظر است.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا