بازدید 3087
۱

محرومیت کنعانی زادگان رسما تایید شد

کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 06 March 2024


به گزارش تابناک؛ به نقل از فدراسیون فوتبال در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت آقای حسین کنعانی‌زادگان بازیکن تیم پرسپولیس تهران به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم (تعلیق به مدت شش ماه) و دو میلیارد ریال جریمه نقدی به‌دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم آلومینوم اراک و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر هفته شانزدهم کشور صادر گردیده است.

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
هر کس بی انضباطی کند مستحق تنبیه است. اما چرا بازیکنان استقلال که با تماشاچیان درگیر شدند تنبیه نمی شوند؟ فقط پرسپولیسی ها؟
ما امیدمون به خداست و غیرت و تعصب بازیکنانمون به کوری چشم شما امسال هم قهرمان خواهیم شد..... حالا هر چه زورتون میرسه به نفع استقلال کار کنید.........
کار خوبه خدا درست کنه.........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی