بازدید 2131

توافق بارسلونا با هانسی فلیک

سرمربی بعدی بارسلونا ظاهراً کسی نیست جز سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ 23 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، باشگاه بارسلونا که برخلاف توافق اخیری که با ژاوی هرناندس برای ادامه حضور این مربی 44 ساله روی نیمکت کاتالان‌ها برای فصل آینده داشت، در روزهای اخیر با سرد شدن رابطه خوان لاپورتا و این مربی اسپانیایی، حالا به فکر قطع همکاری با ژاوی و یافتن جانشینی مناسب برای او است. بر اساس اخباری که به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد سرمربی بعدی کاتالان‌ها، هانسی فلیک خواهد بود، کسی که در تیم ملی فوتبال آلمان برخلاف دوران حضورش در بایرن مونیخ، عملکرد خوبی از خود برجای نگذاشت.

روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ بارسلونا با هانسی فلیک به توافق رسیده است و این مربی آلمانی قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم شب گذشته خبر داده بود که بارسلونا حالا تمرکز خود را روی استخدام فلیک 59 ساله گذاشته است و این مربی آلمانی گزینه اصلی لاپورتا برای جانشینی ژاوی است. در سوی دیگر فلیک هرگز با باشگاه دیگری در ارتباط نبوده و تمرکزش حضور روی نیمکت بارسا است.

«آاِس» گزارش داد؛ با وجود تکذیب همه طرف‌های درگیر، حقیقت این است که روز گذشته (چهارشنبه) نشستی بین فلیک و دکو (مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسا) در لندن برگزار شد، جلسه‌ای که رضایت‌بخش بود و توافق بین طرفین حاصل شد. هانسی فلیک از همان روز اولی که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های این باشگاه مطرح شد، می‌خواست که هدایت بارسا را برعهده بگیرد و نشانه‌هایی از علاقه‌اش برای مربیگری بارسا نشان داده از جمله یادگیری زبان اسپانیایی، رفتن به تماشای بازی‌های برایتون برای مطالعه سبک فوتبال روبرتو دزربی که مربی مورد تأیید پپ گواردیولا است. او همچنین اخیراً پیشنهاد چلسی را رد کرد چون از همان ابتدا تنها به فکر سرمربیگری بارسا بوده است.

فلیک 59 ساله که شهریور ماه سال گذشته از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان اخراج شد و از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشته است. او در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ (2019 تا 2021) این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف رساند که از آن جمله می‌توان به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌.ها اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری