بازدید 13906

پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی در مراغه تشییع می‌شود

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: طبق آخرین تصمیم‌ها، پیکر استاندار شهید، «مالک رحمتی» در تبریز و همزمان با پیکر آیت الله آل‌هاشم تشییع نمی‌شود و آیین تشییع همزمان با تدفین، جمعه (چهارم خرداد) در مراغه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 22 May 2024

 

به گزارش تابناک، «مرتضی مینویی» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای استقبال از پیکر استاندار شهید افزود: پیکر مطهر شهید «رحمتی» صبح روز جمعه از مشهد و با پرواز اختصاصی، و همراه با تشریفات به فرودگاه سهند مراغه منتقل می شود.
وی به انتقال پیکر مطهر استاندار شهید به مسجد شهدا اشاره و بیان کرد: تشییع طی ساعت ۱۰ از مسجد شهدا به سمت جایگاه ویژه و محل اقامه نماز خواهد بود.

 

  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهانش از جمله «مالک رحمتی» به مقام رفیع شهادت نایل شد.

گفتنی است آیت الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

«مالک رحمتی» دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی در تهران بود و از تیر تا بهمن ۱۴۰۲ به‌ عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی فعّالیت کرد.

این شهید راه خدمت همچنین از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت و در نخستین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲ موافقت اعضای هیئت دولت را برای سمت استانداری آذربایجان‌شرقی کسب کرد و طی همین مدت کوتاه در مسیر خدمتگزاری به مردم شریف استان خوش درخشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری