بازدید 3991

دستگیری عامل قتل سه عضو یک خانواده در گلوگاه

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی، مرگ سه برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود در گلوگاه در شرق استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ 21 May 2024


به گزارش تابناک، سردار سید موسی حسینی روز سه شنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که در پی درگیری و اختلاف ملکی بین ۲ طرف، یکی از افراد طرف درگیری با سلاح شکاری سه برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.

جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه در این اتفاق سه برادر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت: ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملان اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان این که، ماموران برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل داده و آنها را به مرجع قضایی معرفی کردند، افزود: برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت، مثل همیشه قاطعانه و جدی بوده و شهروندان با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از طریق پلیس ۱۱۰ ما را در اجرای ماموریت‌های مان یاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی