بازدید 3427
۳

حافظان مرزهای وطن

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای مرزبانی همیشه بیدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی که ستون‌های استوار دفاع از حریم ملی هستند، در مرزهای زمینی، دریایی و ریلی استان گیلان در شهرستان مرزی آستارا حضوری مقتدرانه داشته و به حراست از مرزهای جغرافیایی وطن و حفظ منافع کشور پرداخته و مسئولیت تأمین امنیت آب‌های سرزمینی ایران و همچنین مرزهای زمینی و ریلی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 18 May 2024
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
مرد
ضمن تشکر از تابناک
از نظر مراقب، افزون بر حافظان مرزهای خاکی، آبی و هوای، فعالان عرصه رسانه همچون تابناک و سایرین می توانند حافظان مرزهای فرهنگی کشور باشند.
آنان می توانند ذهن خوانندگان خود را به سمت و سوی، فرهنگ ملی و مذهبی، اعتماد بنفس، مقاومت در مقابل دشمن، قانون مداری، تولید ملی، کسب علم و دانش و مسائلی از این دست هدایت کنند.
یا بر عکس می توانند به سمت و سوی فرهنگ غربی، مصرف گرایی، لاابالی گری، سلبریتی گرایی، مدگرایی، تشویش اذهان عمومی، ایجاد ناامنی اجتماعی، ایجاد ناامیدی نسل جوان و مسائلی از این دست هدایت کنند.
برای قرن ها سرزمین خاورمیانه بدون مرز بود. تا اینکه اروپایی های تازه به دوران رسیده با ایده دولت-ملت وارد شدند و پس از جنگ ها و کشتار فراوان، اتحادیه اروپا به همان ایده خاورمیانه بدون مرز هزار سال پیش رسیدند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی