بازدید 1828

۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر در اجرای طرح دستگیری متهمان تحت تعقیب و متواری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 30 April 2024


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ نجم الدین سهرابی سه‌شنبه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان انتظامی برای برقرار نظم و امنیت در جامعه گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعا امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

وی در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت دستگیری متهمان تحت تعقیب و متواری در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته ۱۵ نفر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام فروشندگان مواد مخدر و داروهای روانگردان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس از آبادان سرهنگ کیومرث کشوری سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد خانمان‌سوز مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس موفق شدند با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه سه فروشنده مواد مخدر را شناسایی با هماهنگی لازم آنها را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیرمجاز ،۲ تیغه خشاب مربوطه و ۶هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی