بازدید 4641

بازگشایی حریم هوایی کشورهای منطقه پس از عملیات ایران

حریم هوایی برخی کشورهای منطقه پس از حمله ایران به اسرائیل بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 14 April 2024

 

به گزارش تابناک، حریم هوایی برخی کشورهای منطقه پس از عملیات ایران بازگشایی شد.

لبنان اعلام کرد که فرودگاه بیروت پس از بسته شدن حریم هوایی این کشور در پی پاسخ ایران به اسرائیل، صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) فعالیت خود را از سرگرفت.

لبنان، اردن و اسرائیل از بازگشایی حریم هوایی خود بر روی پرواز‌های داخلی و خارجی پس از حمله پهپادی ایران به اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

 به نقل از شبکه الجزیره، لبنان اعلام کرد که فرودگاه بیروت پس از بسته شدن حریم هوایی این کشور در پی پاسخ ایران به اسرائیل، صبح امروز (یکشنبه) فعالیت خود را ازسرگرفت.

همچنین تلویزیون اردن هم از بازگشایی حریم هوایی این کشور بر پرواز‌ها خبر داد و اعلام کرد که اوضاع به حالت عادی بازگشته است.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز از بازگشایی حریم هوایی اسرائیل بر روی پرواز‌ها خبر داد و اضافه کرد که فرودگاه «بن گوریون» فعالیت خود را ازسرگرفت.

سازمان هواپیمایی عراق هم خبر داد که حریم هوایی این کشور بر پرواز‌ها گشوده شده است.

اما شرکت هواپیمایی الجزایر پروازهای خود به چهار کشور مصر، اردن، لبنان و سوریه را به صورت موقت تعلیق کرد. شرکت هواپیمایی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه، پروازهای خود به مصر، اردن، لبنان و سوریه را به صورت موقت، تعلیق کرده است. در این بیانیه آمده است که تعلیق پروازها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. شرکت هواپیمایی الجزایر افزود که این تصمیم، در نتیجه بسته شدن حریم هوایی کشورهای یادشده، به دلیل پاسخ ایران به حملات اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق اتخاذ شده است. شرکت یادشده از همه مشتریانی که برای سفر به این کشورها، بلیط شرکت هواپیمایی الجزایر را تهیه کرده‌اند، خواست که با آژانس‌ها یا مراکز این شرکت تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنند.

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست