بازدید 2955

سپاهان به قعرنشین ۱۰نفره نه نگفت! اولین برد آبادانی

در بازی پربرخوردی که یک اخراجی و دو انتفال با آمبولانس به بیمارستان داشتیم، نفت آبادان سرانجام در خانه یک مهمان را شکست داد اما چه مهمانی؟ پرستاره ترین تیم لیگ بیست‌وسوم ...
کد خبر: ۱۲۳۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ 08 April 2024

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اولین بازی با هدایت فراز کمالوند با شکست سپاهان پرستاره، به نخستین برد خانگی‌اش در لیگ بیست‌وسوم دست پیدا کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 19:15 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این دیدار در پایان نتیجه‌ای نداشت جز پیروزی دو بر یک زردپوشان آبادانی.

بوباکار تراوالی در دقیقه 8 و یوسف کی‌شمس در دقیقه 26 برای صنعت نفت گل زدند و شهریار مغانلو در دقیقه 33 تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان با ۳۸ امتیازی که داشت در رده چهارم باقی ماند و نفتی‌ها نیز با ۱۶ امتیاز امیدوار به فرار از انتهای جدول و بقا در لیگ برتر شدند.

 

ترکیب اولیه صنعت‌نفت: پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی، حسین شنانی و یوسف کی‌شمس

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب اولیه سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی, فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

 

در نیمه نخست داور میدان یک پنالتی مسلم را به نفع سپاهان نادیده گرفت.

صنعت نفت که در 10 بازی خانگی گذشته خود چهار تساوی و شش شکست را تجربه کرده بود، بالاخره در یازدهمین بازی در حضور هواداران آبادانی، پیروزی نوبرانه‌ای را کسب کرد تا 16 امتیازی شود و پس از هفته‌ها از رتبه شانزدهم جدول یک پله صعود کند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی‌فر بود. او در این مسابقه به پیام پارسا و رحیم آلبوغبیش از صنعت نفت و فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، امید نورافکن و محمد کریمی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. مصطفی ناییج‌پور هم در دقیقه 85 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا صنعت نفت دقایق پایانی را 10 نفره بازی کند.

در دقیقه 30 این مسابقه محمد دانشگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از زمین خارج شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد. دانشگر بعد از خروج از زمین با آمبولانس به بیمارستان شد. روی همین صحنه مصدومیت، گل دوم نفت آبادان هم به ثمر رسید که اعتراض شدید سپاهانی‌ها را در پی داشت.

همچنین در دقایق تلف‌شده نیمه اول این مسابقه برخوردی بین برایان دابو و مصطفی احمدی صورت گرفت که باعث مصدومیت هافبک صنعت نفت از ناحیه سر شد. وضعیت احمدی به گونه‌ای بود که آمبولانس برای خروجش از زمین وارد میدان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست