بازدید 2231

حقوق ستاره شمشیربازی ایران فاش شد

علی پاکدامن که سهمیه حضور خود در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قطعی کرده بود، اخیرا با درخشش خود به تیم ملی شمشیربازی سابر هم کمک کرد تا ایران در بخش تیمی هم حضور پیدا کند و دو شمشیرباز دیگر هم از ایران شانس حضور در این رویداد را داشته باشند. 
کد خبر: ۱۲۲۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ 30 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ورزش سه، کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران المپیکی حقوق ماهیانه برای آن‌ها در یک سال منتهی به المپیک در نظر گرفته است. 

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مصاحبه امروز خود به شمشیربازی پرداخته و می‌گوید: "با کسب سهمیه تیمی و انفرادی چهار نفر به جمع کاروان اعزامی ما اضافه شد. در خصوص پرداختی به فدراسیون‌های المپیکی و از جمله شمشیر بازی، کل بودجه‌ای که کمیته ملی المپیک برای آن‌ها در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته بود بیش از چهار میلیارد تومان بود، اما تا انتهای سال بالغ بر هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان به شمشیر بازی پرداخت کردیم یعنی دو برابر بودجه در نظر گرفته شده و تنها فدراسیونی است که یک سالن اختصاصی در آکادمی ملی المپیک در اختیارشان قرار دادیم که هزینه‌های غیر نقدی و نگهداری آن هم بر عهده کمیته است. اگر بخواهیم آنرا هم در نظر بگیریم شاید کمتر از عددی نباشد که پرداخت شد. هر چند که همه این‌ها شاید کافی نباشد و فدراسیون از وزارت ورزش هم بودجه بیشتری بگیرد، اما بودجه ما در قالب رویدادهاست ما در هانگژو هزینه‌های زیادی برای این فدراسیون کردیم و در حال حاضر هم ورزشکارانشان از جمله آقای پاکدامن با توجه به ارتقایی که تا الان داشتند سقف حقوشان از ماهی ۸۵ میلیون تومان هم عبور کرده و بقیه ورزشکارانشان هم هر ماه سنجش می‌شوند و متناسب با اعلام مرکز سنجش برای آن‌ها افزایش حقوق خواهیم داشت؛ لذا با توجه به حمایت‌هایی که از سوی کمیته می‌شود انشاالله هیچ نگرانی تا بازی‌های المپیک پاریس نخواهیم داشت. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار