بازدید 2097

​نجات جان ۶ خدمه لنج باری در مسیر دبی - آبادان

- رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین موتورلنج سنتی در مسیر دبی _ آبادان در محدوده «راس المطاف» (۲۰ مایی بندر دیر) از خطر غرق شدن نجات یافتند.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ 20 March 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، احسان گلستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده مبنی بر آب‌گرفتگی، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناوز ناجی پس از رسیدن به منطقه اعلام کرد شناور مضطر غرق شده و ۶ سرنشین آن توسط موتورلنج صیادی حاضر در منطقه نجات یافتند.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پس از انتقال ۶ خدمه موتور لنج به شناور ناجی، این شناور به سمت پایگاه مبدا حرکت خود بازگشت.

گلستانی ادامه داد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: راس المطاف یکی از مناطق حساس و پرخطر خلیج فارس است که با الحاق یک فروند شناور ناجی در پایگاه لاور ساحلی توان عملیات و خدمات رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این محدوده افزایش می‌یابد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست