بازدید 9137
صد و شصت و یکمین روز از جنگ غزه

حمله گسترده حزب الله به ۹ پایگاه ارتش اسرائیل / شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۵۵۳ تن رسید/ قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوار‌های غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 16 March 2024

حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

نماینده حماس: مبادله اسرا تنها با توقف فراگیر تجاوز نظامی به غزه ممکن است
۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹

نماینده جنبش حماس در لبنان شنبه شب در گفت وگو با شبکه المیادین گفت که توافق مبادله اسرا تنها با توقف فراگیر تجاوز نظامی به غزه ممکن است.

 احمد عبدالهادی گفت که حماس از دو روز پیش، نظرات خود را که شامل شروطی مبتنی بر سه مرحله است، برای توقف حمله به غزه و آغاز مذاکرات ارائه کرده است.

وی افزود: حماس در موضوع اسرا، از خود نرمش نشان داده است، ولی این موضوع تنها با توقف فراگیر تجاوز و ارائه تضمین‌های بین‌المللی ممکن است.

نماینده حماس در لبنان اضافه کرد: توپ هم اکنون در زمین (رژیم) اسرائیل و آمریکا است، ولی ظاهرا ادامه و گسترش جنگ، به سود نتانیاهو است؛ زیرا پایان جنگ به معنای محاکمه و زندانی شدن اوست.

عبدالهادی در ادامه گفت: دولت آمریکا استانداردهای دوگانه را به کار می‌گیرد و در مقابل صحبت‌هایش در مورد کمک‌رسانی، هیچ فشاری بر اشغالگران برای توقف تجاوزاتش وارد نمی‌کند.

وی افزود: تمام نسل کشی‌هایی که در حال وقوع است و تهدید به حمله به رفح در چارچوب فشار به مقاومت برای پایین آوردن سقف خواسته هایش در مذاکرات است.

نماینده حماس اضافه کرد: امروز مقاومت توانمند و قوی است و نبردها را در تمامی مناطق نوار غزه با شایستگی مدیریت و همچنان به دشمنان خسارات وارد می کند.

عضو کابینه رژیم صهیونیستی: درحال دور شدن از پیروزی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۵

گدعون ساعر عضو کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت که رژیم در حال دور شدن از پیروزی در غزه است.

 گدعون ساعر گفت که هیچ طرح و برنامه منظم و سازماندهی شده‌ای برای از بین بردن حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جنگ در مسیر درست پیش نمی‌رود، گفت ما در حال دور شدن از پیروزی هستیم و به آن نزدیک نیستیم.

عضو کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی افزود: ما باید از مدت‌ها پیش وارد اردوگاه‌های مرکز نوار غزه و رفح می‌شدیم.

آلمان درباره تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳

- صدر اعظم آلمان درباره تبعات انسانی حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه هشدار داد.

به گزارش الجزیره، «اولاف شولتس» پیش از سفر ۲ روزه به آسیای غربی، به خبرنگاران گفت: ضروری ترین اقدام در شرایط کنونی، رساندن کمک های بشردوستانه به غزه، در مقیاس زیاد است.

وی درباره حمله گسترده رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه نیز هشدار داد و گفت: حمله به رفح می تواند نتایج وحشتناکی از نظر تلفات انسانی داشته باشد و نباید انجام شود.

شولتس قرار است در سفر به غرب آسیا، روز یکشنبه در بندر عقبه در اردن با «ملک عبدالله دوم» دیدار کند. وی همچنین قرار است پس از این دیدار، به سرزمین های اشغالی سفر کرده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

آنروا: یک سوم کودکان فلسطینی دچار سوء تغذیه هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۲

 آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد از هر سه کودک فلسطینی زیر دو سال، یک کودک در نوار غزه دچار سوء تغذیه است.

به گزارش خبرگزاری الجزیرة، این سازمان با ابراز نگرانی از اوضاع فاجعه بار انسانی در نوار غزه تاکید کرد که که سوء تغذیه به طرزی بی سابقه و به سرعت در کودکان غزه شیوع پیدا کرده و قحطی در منطقه سایه افکنده است.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز بتازگی در بیانیه‌ ای تاکید کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره در نوار غزه وجود دارند که با خطر قحطی و ادامه اقدامات متجاوزانه و محدودیت منابع مورد نیاز برای ادامه حیات مواجه هستند و هزاران کودک به دلیل فقدان انواع شیر خشک در شمال نوار غزه در معرض خطرات جدی قرار دارند.

«فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز پیشتر با بیان اینکه تعداد کودکانی که در جریان جنگ در غزه کشته شدند وحشتناک است، گفت: حتی در طول همه جنگ‌هایی که در طی چهار سال گذشته در دنیا رخ داده است این تعداد کودک کشته نشده‌اند.

شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۱

 وزارت بهداشت غزه ظهر امروز شنبه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که ۶۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است.

 وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر و شمار زخمی ها به ۷۳ هزار و ۵۴۶ نفر خبر داد.

براساس اعلام این وزارتخانه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۷ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۶۳ فلسطینی را شهید و ۱۱۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوارهای غزه
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹

منابع فلسطینی گزارش دادند که در حملات چند ساعت اخیر علیه غزه دستکم ۱۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، منابع محلی از شهادت ۱۲۳ فلسطینی در نوار غزه در دور جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد در حملات ساعات اخیر به نوار غزه ۱۲۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

۸۰۰۰ جسد در نوار غزه زیر آوار

واشنگتن پست به نقل از سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که حدود ۸۰۰۰ جسد همچنان در نوار غزه زیر آوار هستند.

این در حالی است که گروه‌های امدادرسانی به دلیل تداوم جنگ و کمبود امکانات، توانایی بیرون کشیدن اجساد زیر آوار ماندگان را ندارند.

حماس: با موضع قدرت در حال مذاکره هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۸

«باسم نعیم» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با اشاره به این که حماس پیشنهاد خود را در مورد آتش بس ارائه داده و منتظر پاسخ رسمی از سوی قطر و مصر است، تاکید کرد که ما در موضع قدرت در حال مذاکره هستیم.

 باسم نعیم در گفت و گو با پایگاه خبری «الجزیره» تصریح کرد: حماس چیزی کمتر از توقف تجاوز به غزه، بازگشت آوارگان، عقب نشینی از اشغال و ورود کمک های بشردوستانه را نخواهد پذیرفت و از موضع ضعف وارد مذاکره نمی شود و این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که دنبال خنثی کردن مذاکرات برای اهداف شخصی است.

عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به اظهارات کاخ سفید در خصوص عملکرد جنبش حماس در مذاکرات گفت: اظهار نظر واشنگتن مبنی بر اینکه پیشنهاد حماس در محدوده توافق قرار دارد، جدیت این جنبش در دستیابی به توافق آتش بس را تایید می کند.

رئیس سابق سیا: اسرائیل باید با تمام قوا علیه حماس اقدام کند
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷

«دیوید پترائوس» رئیس سابقه سیا با توجه به ادامه پیدا کردن جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و ناتوانی در برابر ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در اظهار نظری، راهبرد مقابله همه جانبه با تمام قوا را به این رژیم توصیه کرد.

 تارنمای رسانه صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل» (timesofisrael) با انتشار این مطلب نوشت: دیوید پترائوس که بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ میلادی فرمانده نیروهای آمریکایی و نیروهای چندملیتی در عراق بود و بعدها رئیس سیا شد، با ذهنیت از این جنگ، می گوید اسرائیل برای آنکه مانع از بازگشت حماس به قدرت در غزه شود باید به رویکرد مقابله همه جانبه با تمام قوا علیه آن روی آورد.

بنابراین گزارش وی در مصاحبه با این روزنامه اینترنتی صهیونیستی دراین باره ادعا کرد: این امر اجتناب ناپذیر بوده چراکه حماس آشتی ناپذیر است.

وی در ادامه بدون اشاره به تجازوها و کشتار زنان و کودکان فلسطینی به دست صهیونیست ها ، مدعی شد: این یک ایده بسیار اساسی است و برخی در مورد آن بحث دارند اما به نظر من این موضوع قابل بحث نیست، چرا که فکر می کنم آنها همانند القاعده یا داعش هستند، همانگونه که ما هسته القاعده را نابود ساختیم و به نیروهای امنیتی عراق و نیروهای دموکراتیک سوریه برای نابود کردن داعش کمک کردیم، آنها (حماس) نیز باید نابود شود.

رئیس سابق سیا در ادامه این مصاحبه گفت: زمانی که شما حماس را بعنوان یک سازمان نظامی ازمیان بردید، انگاه بقایایی وجود خواهند اشت که حال هرطوری که بخواهید آن را توصیف کنید، هنوز تروریست ها، شورشیان و افراط گرایان وجود خواهند داشت.

تامیز آو اسرائیل نوشت: پترائوس برای شکست یک شورش (مقاومت)، از رویکردی به نام ضد شورش (مقابله همه جانبه) حمایت می کند، استراتژی که در آن «جمعیت محور» به جای «دشمن محور» بر جلب نظر مردم برای جدا کردن آنها از شورشیان متمرکز است.

رسانه صهیونیستی: حماس در تحقق اهداف سیاسی خود موفق بوده است

درحالی پترائوس در مصاحبه با تایمز آو اسرائیل از راهبرد و اقدامات پس از شکست دادن گروه مقاومت اسلامی در غزه سخن می گوید که «یدیعوت آحارنوت» دیگر روزنامه صهیونیستی با بررسی نحوه عملکرد رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه و ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ، اذعان کرد که این جنبش در تحقق اهداف سیاسی خود موفق عمل کرده است.

این روزنامه صهیونیستی با این هشدار که بدون افق سیاسی، از جنبش حماس شکست می خوریم، افزود: حماس به هدف خود مبنی بر از بین بردن هرگونه فرصتی برای عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و تل آویو و یا کشورهای عربی در آینده، به شدت نزدیک شده است.

یدیعوت آحارنوت تاکید کرد: حماس به برخی اهداف سیاسی خود در نوار غزه دست یافته اما اسرائیل به این اهداف نزدیک هم نشده است.

حماس خواستار نقش فعال پاکستان برای کمک به آتش بس غزه شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۶

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه‌ای به نخست وزیر پاکستان خواستار نقش آفرینی این کشور برای کمک به توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تحت فشار قرار دادن حامیان بین المللی اسرائیل در راستای پیشبرد طرح آتش‌بس فوری شد.

به گزارش رسانه‌های پاکستانی، اسماعیل هنیه در نامه‌ای به محمد شهباز شریف انتخاب مجدد وی به عنوان نخست وزیر پاکستان را تبریک گفت و ضمن تشریح آخرین تحولات مرتبط با تداوم جنایات اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه، نوشت: رژیم اشغالگر اسرائیل عمدا افراد بی گناه و غیرنظامیان در غزه از جمله کودکان، زنان و افراد مسن را هدف قرار می دهد. نیروهای اسرائیلی مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان ها، محل سکونت غیرنظامیان، جاده ها و زیرساخت ها را تخریب کرده تا همه نشانه های حیات در غزه را از بین ببرد.

هنیه افزود: مقامات اشغالگر اسرائیل با استفاده از گرسنگی و قحطی به عنوان سلاحی برای رسیدن به اهداف شنیع خود به جنایات شرم آور علیه فلسطینیان ادامه می دهند. دشمن اشغالگر مسیر عبور کمک های اضطراری به شهر غزه و شمال آن را مسدود کرده است. همچنین خون فلسطینیان بیگناهی که برای رزق و روزی فرزندان خود بیرون می روند، ریخته می شود. این اقدامات علیه حقوق بشر و نقض آشکار تمام قوانین و کنوانسیون های بین المللی است.

وی تاکید کرد: جنبش حماس، ملت فلسطین، احزاب و سازمان‌های نماینده آنها بی‌تردید از همه تلاش‌ها و اقداماتی که جهان در تلاش است از فلسطینی‌ها حمایت کرده و به آنها کمک کند، قدردانی می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی از نخست وزیر پاکستان خواست تا این کشور برای کمک به توقف تهاجم ضدبشری اسرائیل علیه غزه نقش آفرینی نماید و دولت‌های بین المللی که از جنایات صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کنند را تحت فشار قرار دهد.

حمله گسترده حزب الله به ۹ پایگاه ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای درباره هدف قرار دادن دقیق ۹ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی منتشر و اعلام کرد که روز جمعه، پادگان «زرعیت» و پایگاه‌های «برکه ریشا»، «الراهب»، «حدب یارین»، «المرج» و «المالکیه» را دقیق هدف قرار داده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان صهیونیست در پایگاه‌های «رویسات العلم»، «الرادار» و تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» خبر داد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز از پرتاب موشک از جنوب لبنان به منطقه «شلومی» در الجلیل غربی خبر دادند.

در مقابل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز چندین شهرک در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار دادند.

یگان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطقی را پیرامون شهرک‌های «الوازنی»، «العدیسه»، «حولا»، «میس الجبل» و «عیترون» هدف قرار داد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند. این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند، از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل، کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

به تازگی رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

نتانیاهو بار دیگر بر حمله به رفح تأکید کرد

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت: به دنبال آن هستیم، پس از تخلیه آوارگان از شهر رفح، به این شهر حمله کنیم.

 وی با اشاره تلویحی به همدستی واشنگتن با تل‌آویو در جنایت علیه مردم غزه افزود: وارد جنگ دیپلماتیکی شدیم تا به ما برای تحقق اهداف نظامی، وقت بیشتری دهد.

سخنان نتانیاهو ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تایید طرح‌های شروع حمله نظامی زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح در جنوب نوار غزه توسط «بنیامین نتانیاهو» خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، دفتر نتانیاهو نوشت: وی طرح های عملیات نظامی در رفح در جنوب نوار غزه را تایید کرده است و ارتش رژیم اسرائیل برای اجرای این عملیات آماده می شود.

تایید طرح های عملیات نظامی در رفح از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده است که مخالفتی جهانی با این تصمیم رژیم صهیونیستی وجود دارد و مقامات بسیاری از کشورها و نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، بارها نسبت به عواقب حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه هشدار داده اند.

پیشتر رسانه ها به نقل از دفتر نتانیاهو گزارش داده بودند که پیشنهادهای حماس برای برقراری آتش بس و مبادله اسرای دو طرف از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی رد شده است.

خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش داده بود که دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای در این باره مدعی شد: موضع جدید حماس درباره مذاکرات آتش‌بس همچنان مبتنی بر «خواسته‌های بی‌اساس» است.

استقبال آمریکا از دیدگاه حماس درباره آتش‌بس در غزه

جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به دیدگاه حماس درباره آتش‌بس در نوار غزه گفت که آمریکا «محتاطانه خوشبین» است.

کربی جمعه شب اظهار کرد که دیدگاه حماس «در چهارچوب» مذاکرات ماه‌های اخیر قرار دارد و «ما محتاطانه خوشبین هستیم که اوضاع در مسیر درست حرکت کند؛ اما این بدان معنی نیست که کار تمام شده است.»

وی همچنین در واکنش به تصویب طرح حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت که آمریکا می‌خواهد طرح عملیات علیه رفح را ببیند.

کربی افزود: ما این طرح را ندیده‌ایم. قطعا از فرصت مشاهده آن استقبال می‌کنیم.

وی گفت، آمریکا از هیچ طرحی که پیشنهادهای «معتبری» برای حفاظت از مردم غزه در رفح نداشته باشد، حمایت نخواهد کرد.

جنبش حماس پنجشنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این جنبش دیدگاه خود درباره مذاکرات آتش‌بس را به طرف‌های میانجیگر ارائه کرده است.

حماس اعلام کرد: در چارچوب پیگیری مذاکرات آتش بس از طریق برادران ما در مصر و قطر، برای توقف تجاوز نظامی به مردم غزه و کمک رسانی و بازگشت آوارگان به غزه و خروج نیروهای اشغالگر از این باریکه، جنبش دیدگاه جامع خود را که مبتنی بر این اصول و مبانی است و برای توافق ضروری است، به میانجیگران ارائه کرد.

جنبش حماس افزود، این دیدگاه شامل مبادله اسرا نیز می‌شود و جنبش به حقوق و دغدغه‌های مردم فلسطین پایبند است.

در همین راستا، رویترز گزارش داد: پیشنهاد حماس در مرحله اول شامل آزادی اسرای صهیونیست زن، سالمندان و بیماران در ازای آزادی حدود یک هزار اسیر فلسطینی است.

بر پایه این گزارش، پیشنهاد حماس تصریح می‌کند که تاریخ نهایی خروج رژیم صهیونیستی از نوار غزه پس از پایان مرحله اول توافق باشد.

رویترز همچنین اعلام کرد: پیشنهاد حماس همچنین شامل آزادی تمامی اسرای هر دو طرف در مرحله دوم تبادل اسراست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳۱
ما رفتیم غزه محاصره بود ولی مرز اوکراین بازه ، غربگداها چرا نمیرن اوکراین بجنگن؟ مگر نمیگن عامل بدبختی ما روسیه ست چرا نمیرین انتقام عهدنامه ترکمانچای رو بگیرین؟ چرا نمیرین سرزمین های امپراطوری (!) خودتون رو برگردونین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
ما والا ادعایی نداشتیم و کسی ادعا نکرده میره با روسیه بجنگه
ولی این شماها بودید که هی مدعی بودین آروم نمی گیگیرید ولی الان که در شهادت بازه همه رفتین زیر پتو و فقط تو مجازی شاخید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بنده شخصا نه طرفدار حماس بودم که برم غزه،نه زلنسکی دلقک،شما و طرفداراتون مثل رسایی و رائفی پورو... رجز میخوندید که میخوایم بریم غزه و...!!!غزه که نرفتید هیچ(چون محاصره است)یمن هم نمیتونستید برید؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
برادر اوکرین ایرانی نمیگیره برو کانال تلگرامشون تا ببینی چقدر ایرانیا شاکین که نمیگیرنشون
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
شما احتمالا یا افغانی هستین یا غیر ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
غزه محاصره هست سوریه که محاصره نیست یمن هم میشه رفت لبنان که راهش بازه
اگر آلبانی هستی برو یک فکری برای بدبختی خودت بکن
اگر هم ارزشی هستی یکم سواد سیاسی یاد بگیر و با آبروی دوستان ارزشی ما بازی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کی از دلار بدش میاد من دلم میخواد برم اوکراین
جنگجوی خوبی هم هستم
علی کریمی کجاست؟ چرا نمیاد ایران مبارزه کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
دیگه شیرینی پخش نمیکنید؟
مگر پیروز جنگ غزه نیستید؟ شیرینی بدین دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تابناک این عزیز سوال کرده،چرا جوابشو از طرف من منتشر نمیکنی،رفته آمریکا،همونجاییکه بر و بچ مسئولین عطش رفتنشو دارند،برای تبلیغ حقایق دین!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
لابد هنوز نمیدانی که علی کریمی چند ماه است که داماد اسمعیل هنیه شده
امروز داشتم سس خرسی استفاده می کردم متوجه شباهت عجیبش با یکی از افراد اپوزوسیون شدم. شماهم متوجه شدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
یکی این بینوا رو تحویل بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
مواظب باش ندزدنت
غزه = صبر + پایداری+ مقاومت+ امتحان الهی+شهادت+پیروزی+بهشت
اسرائیل= سانسور+ دروغ+ حمایت سنگدلان و ستمگران+ هلاکت+نابودی+وحشی گری+کودک کشی+جهنم

ستمگران و ظالمان گمان نکنند که مهلتی که خدا به آنها می دهند به نفع آنها است خدا می خواهد با مهلت دادن به آنها عذاب آنها را دوچندان کند
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
پاراگراف دوم رو خوب اومدی .
استقبال آمریکا از دیدگاه حماس درباره آتش‌بس در غزه

می شود بگویید از کجای این پانزده بیست سطر خبر که زیر همین تیتر آمده «استقبال آمریکا» را استخراج کرده اید؟ حتی اگر تلویحی هم باشد قبول داریم.
می گم این براندازها وقتی آمار کشته شدگان دو طرف در در درگیری های حزب الله و اسرائیل را ارایه می کنند خیلی سیاه نمایی می کنند. بد نیست خود تابناک مثلاً هر هفته اشاره ای به این آمار انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
برو خجالت بکش، چون خود حماس اعتراف کرده که تا کنون شش هزار نفر از شبه نظامیانش کشته شده اند
ناگفته نماند که اسراییل ادعا میکند که تلفات حماس حدود دوازده هزار نفر میباشد
حماس در تحقق اهداف سیاسی خود موفق بوده است.

شکسته نفسی نفرمایید. در تحقق اهداف نظامی اش هم موفق بوده است.
این حملات گسترده حزب الله به پایگاه های اسرائیل تا حالا دویست و پنجاه نفر تلفات به افراد و فرماندهان اسرائیل، ببخشید حزب الله وارد کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
۲۵۰ نفر! آمارو از کجا میاری غربگدا کودک کش
مغز براندازان بعد از تخلیه شهرک های اسراییلی تا فاصله ۲۰ کیلومتری از مرز لبنان و آواره شدن اشغالگران شمال اسراییل
بازم حزب الله آنتن مخابراتی زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
متخصص جان؟؟!!در زمینه ی تورم،گرانی،اعتیاد،تن فروشی،زباله گردی،و.... هم متخصص هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
نگاهی به امتیازات منفی بنداز و حیا کن
نخاله کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
علی کریمی کجاست؟
غرب زده ها سریع فاسد میشن نمونه اش دفاع از کودک کشی اسرائیل بچه ها زیر آوارن اینا دنبال مسخره کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تو یکی، لطفا ساکت
حماس غیر از اسرای اسرائیلی‌ چیزی در اختيار ندارد و چندین بار درخواست آتش بس داده که اسرائیل قبول نکرده؟
حماس اگر به دغدغه های فلسطینیها توجه داشت این همه کشته و اسیر و ویرانی درست نمیشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست