بازدید 7228
صد و پنجاه و نهمین روز از جنگ غزه

آمار وحشتناک از کشتار کودکان غزه/حملات موشکی گسترده حزب‌الله علیه اسرائیل/هشدار سازمان ملل نسبت به وقوع فاجعه امنیتی و سیاسی در غزه/تعداد شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ تن افزایش یافت

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و پنجاه و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 13 March 2024

آمار وحشتناک از کشتار کودکان غزه/حملات موشکی گسترده حزب‌الله علیه اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و پنجاه و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ پایگاه صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷

حزب‌الله لبنان در ۳ بیانیه‌ جداگانه از هدف قرار دادن ۳ پایگاه صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌های عصر امروز خود اعلام کرد پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را هدف حمله موشکی قرار داد.

در این بیانیه آمده، نیروهای مقاومت لبنان با موشک «فلق» این پایگاه را هدف حمله مستقیم خود قرار دادند.

حزب‌الله تأکید کرد رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز همچنین پایگاه «رویسا العلم» در کفرشوبا لبنان را مستقیما هدف حمله موشکی قرار داده است.

در بیانیه صادره از مقاومت اسلامی لبنان تأکید شده که نیروهای مقاومت در حمایت از ملت فلسطین در غزه، محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق پایگاه «حانیتا» هدف گلوله‌های توپخانه انجام داده‌اند.

مقاومت فلسطین عصر امروز همچنین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی گسترده‌ای قرار داد. در پی این حمله، آژیر خطر در بسیاری از شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

رجز خوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛ جنگ در رفح آغاز می‌شود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۲

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: جنگ در شهر رفح آغاز می‌شود و هیچ جای خاورمیانه برای حماس امن نخواهد بود.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در بازدید از مناطق غربی نوار غزه بار دیگر به رجز خوانی خود ادامه داد و مدعی شد: کسانی که فکر می‌کنند پیشروی ما در غزه کند است، به زودی ما را در همه جای نوار غزه می‌بینند.

به گزارش الجزیره، گالانت در ادامه اظهارات خود، مدعی شد: مقاومت فلسطین و کسانی که در حماسه هفتم اکتبر شرکت داشتند نه در غزه و نه در هیچ جای خاورمیانه امنیت نخواهند داشت و همگی آنها محاکمه یا کشته خواهند شد.

وی با اشاره به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه گفت: جنگ در محور رفح هم به زودی آغاز می‌شود و دیگر هیچ جا برای نیروهای حماس امن نیست.

تعداد شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ تن افزایش یافت
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲

رژیم صهیونیستی برای صد و پنجاه و نهمین روز متوالی بدون تغییر رویکرد به جنگ خود در نوار غزه ادامه می‌دهد و با بمباران خشونت‌آمیز محله‌های مسکونی و تخریب زیرساخت‌ها، با محاصره شدید بیش از ۲ میلیون فلسطینی و ممانعت از عبور حتی تجهیزات پزشکی و غذای کودکان به نوار غزه باعث بدترین بحران انسانی در سطح جهانی شده‌ است.

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ شهید و ۷۳ هزار و ۲۴۴ مجروح رسیده است.

وزارت بهداشت غزه افزود: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ کشتار در نوار غزه انجام دادند که ۸۸ شهید و ۱۳۵ مجروح برجای گذاشته است.

خبرنگار الجزیره درباره تجاوزات صهیونیست‌ها نوشت در بمباران اشغالگران که مرکز توزیع کمک‌ها وابسته به سازمان امداد و کاریابی برای فلسطینی‌ها (آنروا) را در رفح در جنوب غزه هدف قرار داد، چهار تن شهید شدند.

رسانه‌های فلسطینی نوشتند در پی حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در محله الزیتون در شهر غزه، هفت شهروند فلسطینی از یک خانواده به شهادت رسیدند.

منابع محلی نیز از شنیدن صدای انفجارهای مهیب در مناطق غربی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند. رژیم اشغالگر در ادامه تجاوزات خود با گلوله باران و تیراندازی شدید خودروهای نظامی اشغالگران اطراف شهرک مسکونی حمد در شمال غربی شهر خان یونس را هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که اجساد ۶ شهید از شهرک حمد در جنوب نوار غزه که در بمباران قبلی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند، پیدا شد.

همچنین تعداد شهدا در نتیجه حمله به خانه خانواده عواد در البریج در مرکز نوار غزه به هشت نفر افزایش یافت.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که جسد ۶ شهید و ۹ مجروح خانواده الأطرش را از زیر آوار خانه ویران شده در دیرالبلاح بیرون آورده‌اند.

گروه‌های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی‌گیرد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند که هرگونه توافق یا معامله تبادل اسرا تنها با توقف فراگیر جنگ صورت خواهد گرفت.

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند: هرگونه توافق یا معامله تبادل اسرا تنها از طریق توقف فراگیر جنگ علیه ملت ما در غزه صورت خواهد گرفت. اداره نوار غزه یک موضوع ملی فلسطینی داخلی است و هرگز به اشغالگران و حامیان آن اجازه مداخله یا تحمیل قیمومیت بر ملتمان را نخواهیم داد.

 

به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: ما از موضع برادرانمان در مصر که با طرح‌های کوچاندن مردم غزه و اشغال محور مرزی مصر و فلسطین مخالفت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم. ما از عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر می‌خواهیم به گشودن گذرگاه مرزی رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه و انتقال مجروحان به خارج از غزه برای نجات جان هزاران نفر از آنها ادامه بدهد.

 

در این بیانیه تأکید شده است: ما مردم کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و فرزندان امتمان را به مقاومت و ایستادن در مقابل رژیم اشغالگر و شریکش آمریکا دعوت می‌کنیم.

 

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند: نبرد طوفان الاقصی یک تحول استراتژیک در سطح مسئله فلسطین و در راستای پاسخ طبیعی به طرح‌های رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان علیه کرانه باختری و قدس بود. مقاومت حق مشروعی در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها و حامیانشان تا زمان تحقق آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت برای ملت فلسطین است.

هشدار سازمان ملل نسبت به وقوع فاجعه امنیتی و سیاسی در غزه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در سخنانی نسبت به خطر وقوع یک فاجعه امنیتی و سیاسی در نتیجه جنگ در نوار غزه هشدار داد.

 «تور وینسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در این باره گفت: خطر یک فاجعه سیاسی و امنیتی گسترده‌تر وجود دارد. به هر قیمتی باید از این امر اجتناب کرد. هرگونه تلاش افراط گرایان برای تبدیل درگیری به یک درگیری مذهبی باید ناکام گذاشته شود؛ چراکه جلوگیری نکردن از آن تنها باعث ایجاد اختلاف، خشونت و افراط گرایی بیشتر می‌شود.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان، اکنون وارد ششمین ماه جنگ ویرانگر غزه شده‌ایم که سال‌های آینده خاورمیانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. من خواستار حفظ و احترام به وضعیت موجود در اماکن مقدس قدس هستم.

وینسلند ادامه داد: مقامات اسرائیل باید دسترسی مسلمانان در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی به اماکن مقدس را تضمین کنند و از همه طرف‌ها می‌خواهم که از اقدامات تحریک‌آمیز خودداری کرده و نهایت خویشتنداری را از خود نشان دهند.

وی افزود: جنگ در غزه به شدت ثبات شکننده در منطقه را به خطر انداخته است.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه گفت: پس از بیش از ۱۵۰ روز جنگ، مردم غزه باید شاهد پایان دادن به جنایاتی باشند که همچنان از آن رنج می‌برند.

آمار وحشتناک از کشتار کودکان غزه

کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت: جنگ غزه، جنگی علیه کودکان، و دوران کودکی و آینده آنهاست.

فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: «شمار کودکان کشته شده در نوار غزه در چهار ماه جنگ با اسرائیل بیشتر از چهار سال درگیری در سراسر جهان است.»

به نقل از لوریان لو ژور، لازارینی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با محکوم‌ کردن «جنگ علیه کودکان» نوشت: تعداد کودکانی که گفته می‌شود در تنها چهار ماه در غزه کشته شده‌اند، بیشتر از کودکانی است که در چهار سال گذشته در تمام درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند.

وی به ارقام سازمان ملل اشاره می‌کند که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، ۱۲۱۹۳ کودک در درگیری‌ها در سراسر جهان کشته شده‌اند.

کمیسر کل آنروا این ارقام را با گزارش‌های وزارت بهداشت در نوار غزه مقایسه کرد که نشان می‌دهد، بیش از ۱۲۳۰۰ کودک بین اکتبر تا پایان فوریه در خاک فلسطین جان خود را از دست‌ داده‌اند.

کودکان فلسطینی در هر سنی در معرض حملات نیروهای رژیم صهیونیستی در غزه قرار دارند و مدارس به دلیل اعمال خشونت‌آمیز، ناگزیر به اعلام پایان سال تحصیلی شدند و تقریباً تمام مدارس نوار غزه به پناهگاه زنان و کودکان تبدیل شده است؛ کودکانی که خانه‌هایشان در حملات هوایی ویران شده است. این مدارس با وجود اینکه همگی مملو از کودکان فلسطینی هستند، همچنان مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۳۱ هزار شهید و بیش از ۷۲ هزار مجروح بر جای گذاشته است.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، ۷۲ درصد قربانیان این حملات را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

حملات موشکی گسترده حزب‌الله علیه اسرائیل

منابع خبری از حملات گسترده موشکی حزب‌الله لبنان به مناطق اشغالی در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان تعدادی موشک به سمت منطقه اشغالی «جلیل الاعلی» شلیک کرد که ۸ فروند از آن‌ها به مناطق باز و خالی از سکنه برخورد کرده است.

در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دو فروند موشک به بلندی‌های جولان خبر دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین از شلیک راکت توسط پهپاد رژیم صهیونیستی به یک خودرو در ورودی اردوگاه «الرشیدیه» در جنوب شهر صور واقع در جنوب لبنان خبر داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که حزب الله لبنان روز گذشته نیز پایگاه های نظامی اشغالگران صهیونیست را در «الجرداح»، «جل العلام»، «حدب یارین»، «زرعیت» و «برکه ریشا» هدف حملات موشکی قرار داد.

به دنبال این حمله موشکی، آژیر خطر در بخش اعظم منطقه «الجلیل علیا» در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش به طرف یک پهپاد رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی شلیک کردند که در پی آن، پهپاد یاد شده مجبور به عقب نشینی به داخل سرزمین های اشغالی شد.

در مقابل، هواپیماهای رژیم صهیونیستی روستای «العدیسه» را در جنوب لبنان بمباران کردند.

روز گذشته همچنین بر اثر بمباران دره «البقاع» در شرق لبنان توسط هواپیماهای رژیم اشغالگر، ۲ تن شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

حماس: اسرائیل خواهان آزادی اسرایش همراه با ادامه جنگ است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد رژیم صهیونیستی خواهان آتش‌بس یا عقب نشینی از نوار غزه نیست.

 غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل اکنون به دنبال ادامه جنگ است و خواهان آتش‌بس نیست. اسرائیل حتی به عقب نشینی از نوار غزه نیز فکر نمی‌کند. ما از طریق بیش از یک کانال ارتباطی فهمیدیم که اسرائیل خواهان آزادی اسرا همراه با ادامه جنگ است، اما ما هرگز این را نمی‌پذیریم.

حمد در مصاحبه با المیادین گفت: توپ اکنون در زمین اسرائیل است نه در زمین حماس. ما موضعی مثبت داشتیم، اما به هر بهایی توافق را قبول نخواهیم کرد. ما همواره از مذاکرات استقبال می‌کنیم و در را به روی مذاکرات نمی‌بندیم. اخیرا نشستی با گروه‌های فلسطینی برگزار شد و آنها در جریان جزئیات میدان و مذاکرات قرار گرفتند. همچنین نظراتشان را در این باره اعلام کردند. مقاومت برگ های برنده‌ زیادی دارد. دشمن از طریق کشتار، نمی‌تواند آنچه را می‌خواهد بر ما تحمیل کند. پایداری ملی سد استواری در مقابل تلاش اسرائیل برای اشغال دوباره غزه است.

غازی حمد گفت: ‌طرف‌هایی هستند که می‌خواهند واقعیت جدیدی را تحمیل کنند که با منافع فلسطین همسو نیست. آمریکا و اسرائیل اهداف خود را محقق نخواهند کرد. اسرائیل نتوانسته حتی یک دستاورد را محقق کند. هیچ کسی در مقاومت پرچم سفید را بالا نخواهد برد. اسرائیل همچنان این ادعا را تبلیغ می‌کند که ارتش آن رهبران مقاومت را ترور کرده است، اما این تبلیغات تنها فریب و نیرنگ است.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: جامعه بین‌المللی قانع شده است که اسرائیل مانع توافق می‌شود. بسیاری از کشورها این را می‌گویند. بسیاری از شواهد نشان می‌دهد که آمریکا می‌داند اسرائیل از نظر سیاسی و امنیتی شکست خورده و به باری بر دوش این کشور تبدیل شده است.

وی درباره وجود انعطاف در موضع بین‌المللی در خصوص حمایت از آزادی فلسطین صحبت کرد و گفت: احتمالا تغییرات بزرگی در سطح منطقه ایجاد شود. طوفان الاقصی در سیاست بین‌المللی تأثیر گذاشته است.

آنروا: شمار کودکان کشته شده در جنگ غزه وحشتناک است

یلیپ لازارینی، رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه تعداد کودکانی که در جریان چهار ماه جنگ در غزه کشته شدند، وحشتناک است، گفت: حتی در همه جنگ‌هایی که طی چهار سال گذشته در دنیا رخ داده است این تعداد کودک کشته نشده‌اند.

به گزارش الجزیره، لازارینی داده‌هایی را در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته که رقم خیره‌‎کننده ای را نشان می‌دهد.

بر اساس این داده‌ها، بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ کودک در غزه بین اکتبر ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ کشته شدند، در حالی که در کل درگیری‌هایی که طی چهار سال گذشته در جهان رخ داده است (از سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۳)، ۱۲ هزار و ۱۹۳ کودک جان خود را از دست داده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه مقایسه میان این دو عدد از عمق جنایتی که در غزه در حال جریان است پرده برمی‌دارد، تاکید کرد: این جنگ، جنگی علیه کودکان و آینده آنها است.

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۵
نتانیاهو حرمله قرن 21
سازمان ملل به جز هشدار دادن کار دیگه ای هم بلده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
سازمان ملل ابزاری شده برای موجه کردن عملکرد(جنایتها و ...) برخی کشورها و در راس آن آمریکا در سراسر جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
سازمان ملل علیه هیچ کشوری (نه تنها اسراییل) اقدام جدی نمیکند و فقط هشدار میدهد
35 هزار کشته نسل کشی نمیشه اسمشو گذاشت احیانا؟؟؟؟ من هرچی این رقم بالا پایین میکنم هضم نمیتونم بکنم اصلا هم طرفدار حماس و غیره نیستم. ولی این دیگه جنگ نیست. اخه رو چه حساب؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
یکصد هزار کشته و زخمی یعنی ۵ درصد جمعیت غزه یعنی در یک کشوری مثل ایران ۴ میلیون کشته و زخمی
الان کلاهتون رو بندازین بالاتر که باعث کشته شدن اینها شدین خواهشاً مظلوم نمایی ها رو بزارین کنار خودتون خواستین
حامیان حماس چرا کاری انجام نمیدن
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
دیگه یمن و بقیه کشور های مقاومت بیشتر از این بزنن؟
تا کره زمین برقرار است جنگ اسراییل و فلسطین ادامه دارد و تا ابد پایان ناپذیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ولی من فکر میکنم که با این حماقت حماس و ضربه وحشتناکی که از اسراییل خوردند، در آینده هیچ گروه فلسطینی جرات آغاز جنگ با اسراییل را نخواهد داشت
حماس متاسفانه ضعیف کار کرد، وظیفه حماس حفاظت از مردم بود
خدا رحمتشون کنه قربانی سیاست وسیاست بازیهای قدرت های بی انصاف و نامرد شدند
چرا حماس تسلیم نمی شود و از غزه خارج نمی شود تا اسرائیل جنگ را متوقف کند. زندگی مردم غزه مهم نیست. در سال 1982 یاسر عرفات برای صلح لبنان را ترک کرد. حماس فعلا نمی تواند در این جنگ پیروز شود
مطمئن باشید اسراییل از این حمله خبر داشت و عمدا اقدامی نکرد تا توجیه داشته باشه برای نابودی کامل حماس و اشغال کامل غزه
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
حماس و حامیانش از چیزی خبر نداشتند؟!
باری دیگر شکست های پی در پی استکبار و پیروزی های پی در پی حماس و محور مقاومت رقم خورد. مردم فلسطین با شهادتشان راه را برای قدرت و ثبات محور مقاومت و حماس هموار میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خیلی خندیدیم،،، مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خسته نشدید از این همه شعار؟؟حرف های کلیشه ایی؟؟برو غزه بجنگ به جای اینکه فقط حرف های انگیزشی بزنی!
خود کرده را تدبیر نیست .
وقتی مستقل نباشی و دیگران برایت تصمیم بگیرند همین می شود .دلخوش به چهارتا راکت و قول حمایت شدی همه چیز بنفع پوتین تمام شد .
حماس باید به توصیه پاپ عمل کند و شجاعت تسلیم شدن را داشته باشد
چه اشکاری داره مردم فلسطین از غزه خرج بشند و در عوض جنگ تمام بشه
دقیقا مثل توصیه کیهان به اکراین برای تسلیم شدن
شما دست خالی به یک دیوانه مسلح حمله کنید نتایجش چی میشه
فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: «شمار کودکان کشته شده در نوار غزه در چهار ماه جنگ با اسرائیل بیشتر از چهار سال درگیری در سراسر جهان است.»
دلمون برای سخنرانی های آتشین حسن عباسی تنگ شده !!!
حماس وقتی نمیتونه از مردمش محافظت کنه و اونا در رنج و سختی هستند باید تسلیم بشه. تسلیم شدن رو برای همین موقع ها گذاشتند دیگه. تعداد شهدا از 30 هزار نفر هم گذشت و 300 هزار نفر هم بشه وضع همینه. اسرائیل تا حماس تسلیم نشه از غزه بیرون نمیره و حملات رو متوقف نمیکنه. این یک واقعیت قطعی هست و باید پذیرفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست