بازدید 2725

جزییات تلفات فرو ریختن ساختمان دو طبقه در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که این حادثه درپی انفجار مواد محترقه دست ساز رخ داده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 10 March 2024

 به گزارش تابناک، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار و تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی در خیابان ری خبر داد و گفت که ۹ تن در این حادثه مصدوم شده و یک تن جان خود را از دست داده است.

سید جلال ملکی تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز خبری مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی قدیمی و دو طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرمانده آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان ری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی رخ داده و درپی انفجار این خانه و بخشی از منزل مسکونی مجاور آن تخریب شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: جستجوها برای یافتن افرادی احتمالی که ممکن است در زیر آوار محبوس شده باشند، درحال انجام است. اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می شود.

موادمحترقه دلیل وقوع انفجار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین در توضیحات بعدی وتکمیلی به ایسنا اعلام کرد که این حادثه درپی انفجار مواد محترقه دست ساز رخ داده است.

تایید مرگ یک تن و اعلام ۹ مصدوم

ملکی همچنین حوالی ساعت ۱۳:۳۰ با ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص گفت: چهار ایستگاه به محل اعزام شدند. محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که حجم زیادی از موادمحترقه در آن وجود داشت. هنگام حضور آتش نشانان بخش هایی از خانه دچار حریق شده بود، همچنین شدت انفجار سبب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شده بود.

وی افزود: متاسفانه چهار مرد و چهار زن در این حادثه دچار مصدومیت شدند. یک نفر هم در ساختمان مجاور دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. یک آقا نیز جان خود را از دست داده است. جستجوها همچنان ادامه دارد.

همچنین محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این باره گفت: درپی این حادثه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در زیرپل ری، بازارچه نائب السلطنه اعزام شدند. تاکنون دو مصدوم بدحال نیز از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جستجوها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: برابر اظهارات شاهدان و افراد حاضر در محل احتمالا در هنگام انفجار ۱۰ نفر در محل حضور داشتند. البته این موضوع با انجام بررسی ها قابل تایید خواهد بود.

همچنین پیگیری‌های خبرنگار از امدادگران و مسئولان حاضر در محل حاکی از آن است که تاکنون جسد یک تن از زیرآوار خارج شده است. جستجوها همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست