بازدید 3930

یک انتخابات تک کاندیدایی دیگر در ورزش ایران

درکنار برگزاری سریع مجامع معوقه، و تعیین تکلیف سریع فدراسیون‌های پرتعدادی که بدون رئیس رها شده‌اند، وزارت ورزش باید به فکر کیفیت این انتخابات هم باشد. برپایی مجمع با یک کاندیدا، ارزش انتخاب را کاهش می‌دهد
کد خبر: ۱۲۲۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 09 March 2024

اصغر ناظری بدون رقیب در انتخابات امروز، به مدت ۴ سال رئیس فدراسیون چوگان انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان شنبه ۱۹ اسفندماه به ریاست شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

میثم پاریزی و اصغر ناظری از کاندیداهای انتخاب ریاست فدراسیون چوگان بودند که با توجه به عدم حضور میثم پاریزی در مجمع، انتخابات با حضور تنها یک کاندیدا آغاز شد.

این اتفاق در مجمع انتخاباتی چندین فدراسیون رخ داده است که نشان از عدم تمایل فعالان هر رشته در رقابت برای کسب کرسی آن رشته دارد. در مجامعی که رقیب جدی برای گزینه مقبول وزارت ورزش پا پیش می‌گذارد هم شاهد طرح مسائلی همچون ردصلاحیت یا نیامدن نتیجه استعلام رقبا بوده‌ایم.

یکی از وظایف وزارت ورزش، تامین مقدمات برای برگزاری انتخابات واقعی و رقابتی و سالم، برای شناسایی بهترین افراد در پست ریاست فدراسیون هاست اما عملکرد وزارت ورزش از ادوار گذشته این حس اعتماد را برای ورود نخبگان و چهره‌های کاربلد به آنها نمی‌دهد.

تعداد اعضای مجمع چوگان، ۳۱ نفر است که ۲۹ نفر امروز حاضر شدند، همچنین احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز در این مجمع حضور داشتند.

در این مجمع انتخاباتی، اصغر ناظری با کسب ۲۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون چوگان انتخاب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست