بازدید 1411
با هدف بهره مندی فعالان صنعت پتروشیمی از خدمات برتر بانکی صورت گرفت

افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر

طی مراسمی با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور؛ شعبه شهید تندگویان این بانک در منطقه ویژه ماهشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 05 March 2024

افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در این مراسم با اشاره به تعامل نزدیک بانک شهر با فعالان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، گفت: افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر که به قطب صنعت پتروشیمی معروف است، با هدف بهره مندی این صنعت از خدمات برتر بانکی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه نظام بانکی نقشی مهم در توسعه و ارتقاء صنعت پتروشیمی دارد، افزود: بانک شهر طی دو سال گذشته کمک به رشد و توسعه صنعت پتروشیمی را به عنوان یکی از سیاست های مهم خود معرفی کرده و از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف این صنعت استفاده می کند.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه درآینده نزدیک، چسبندگی پایدار و شراکت استراتژیک میان شبکه بانکی به نمایندگی از بانک شهر با صنعت پتروشیمی شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: تلاش می کنیم با بسط خدمات در حوزه ارزی، ریالی و بانکداری الکترونیک رضایتمندی فعالان این صنعت را کسب کنیم.
مدیرعامل بانک شهر در پایان با بیان اینکه، صنعت پتروشیمی یکی از صنایع مزیت‌ دار کشور نیازمند حمایت و استفاده از خدمات برتر بانکی است، تصریح کرد: منطقه ویژه ماهشهر در این حوزه از جایگاه ویژه‌ و ظرفیت‌های فراوانی برخوردار بوده و قطعا کمک های بانک شهر می تواند زمینه شکوفا شدن این صنعت را در کشور، بیش از پیش فراهم آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی