بازدید 2046

پوتین: غرب به دنبال تضعیف روسیه از درون است

رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود هشدار داد که این کشور اجازه نخواهد داد کسی در امور داخلی آن دخالت کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 29 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از میزان – ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نوزدهمین سخنرانی سالانه «وضعیت ملت» خود در مجمع فدرال این کشور گفت: غرب به دنبال تضعیف روسیه از درون است.

پوتین، اظهار کرد: ما از آزادی خود دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی در امور داخلی ما دخالت کند؛ ما آغاز کننده جنگ در دنباس نیستیم و به دنبال حذف ملی‌گرایان هستیم.

وی با تاکید بر این که در مورد توانایی‌های هسته‌ای خود در آماده‌باش کامل هستیم، بیان کرد: بودجه نظامی را افزایش خواهیم داد تا سطح تولیدات نظامی را بالا ببریم.

رئیس جمهور روسیه، گفت: آماده مذاکره با آمریکا در مورد ثبات استراتژیک جهانی هستیم؛ آمریکا ریاکارانه برخورد می‌کند و غرب می‌خواهد ما را به سمت فرسودگی و مسابقه تسلیحاتی بکشاند.

پوتین تاکید کرد: باید حضور خود را در مناطق غربی مرز‌های کشورمان تقویت کنیم تا از گسترش ناتو در فنلاند و جا‌های دیگر جلوگیری کنیم.

رئیس‎جمهور روسیه، گفت: کشور‌های غربی باید درک کنند ما سلاح‌هایی داریم که می‌توانند هر هدفی را در قلمرو آن‌ها نابود کنند؛ غرب درک نمی‌کند که اقدامات آن‌ها تهدیدی برای درگیری هسته‌ای است.

مسکو: علاقه‌ای به تمدید توافق غلات دریای سیاه نداریم
دیمیتری پاتروشف، وزیر کشاورزی روسیه، می‌گوید که این کشور علاقه‌ای به تمدید قرارداد غلات دریای سیاه ندارد و قابلیت صادرات غلات خاص خود را دارد.

بازدید فرمانده ارتش اوکراین از جبهه شرقی
الکساندر سیرسکی، فرمانده ارتش اوکراین که به‌تازگی جایگزین والری زالوژنی شده، گفت که برخی از فرماندهان اوکراینی کاستی‌های خاصی را در «آگاهی موقعیتی و ارزیابی دشمن» نشان داده‌اند که بر پایداری دفاع در مناطق خاص تأثیر می‌گذارد.

سیرسکی، گفت: تمام اقدامات را برای اصلاح وضعیت در محل با تخصیص مهمات و منابع مادی اضافی و همچنین ذخایر لازم انجام دادم.

وضعیت نیرو‌های اوکراینی در جبهه شرقی
الکساندر سیرسکی از وضعیت نیروهای اوکراینی در جبهه شرقی بازدید و گفت که وضعیت در آنجا همچنان دشوار است.

نیرو‌های روسیه هفته گذشته شهر استراتژیک آودیوکا را پس از یک حمله چند ماهه به کنترل خود درآوردند و بر چندین منطقه دیگر در امتداد خط مقدم فشار می‌آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست