بازدید 3720
۴

نمایندگان فعلی تهران باید از مردم عذرخواهی کنند/ این وضع هجوم افغان ها نگران کننده است

غلام محمد زارعی در گفتگویی کوتاه بخشی از چالش های پایتخت و سوء مدیریت نمایندگان فعلی تهران را بیان کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 28 February 2024

نمایندگان فعلی تهران باید از مردم عذرخواهی کنند/ این وضع هجوم افغان ها نگران کننده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه میدان آزادی، غلام محمد زارعی کاندیدای مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه بخشی از دیدگاه های خود را قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی بیان کرد.

وی که در کارنامه کاری و اجرایی خود دو دوره نمایندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم و دهم را دارد می گوید: تهران با چالش های و معضلاتی اعم از آلودگی هوا، ترافیک، فرونشست زمین، غیرایمن بودن و عدم آمادگی در برابر بالایای طبیعی، مهاجرپذیری، کلونی افغان های غیرمجاز، مرکزیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، افزایش جمعیت، افزایش برخی جرائم و غیره دست برگریبان است.

زارعی اظهار کرد: تعجب می کنم که نمایندگان فعلی تهران چرا از مردم عذرخواهی نمی کنند؟ برای استان تهران چه کردند؟ مردم شهرستان ری چه گناهی دارند که باید با چالش های بزرگی مانند آلودگی پالایشگاه تهران، مرکز زباله های آرادکوه، حاشیه های بهشت زهرا(س)، مرکزیت انبارها و ترانزیت کشور، چالش های حاشیه شهرک های صنعتی، مافیای پلاستیک و غیره درگیر باشند.

چرا در این سالها اتفاقی رخ نداده و این چالش ها روز به روز بیشتر شده است؟ بنده زمانی که نماینده مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد بودم بسیاری از روستاهای این استان دارای زیرساخت و بسیاری از چالش ها رفع شد اما امروز در دل پایتخت هنوز روستاهایی داریم که فاقد گاز و حتی آب هستند. هنوز مشکل فاضلات در تهران و جنوب تهران چالش است. آیا این ها درد نیست؟ پس این نمایندگان چه کردند؟ بهتر است این عزیزان رسما از مردم عذرخواهی کنند.

محمد غلام زارعی گفت: آیا مساله ملت ایران مذاکره با آمریکا است؟ آیا سفره مردم مهم نیست؟ برای همین است که نارضایتی در مردم وجود دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
خدا پدرت را بیامرزد
مگر تهرانی ها به اینها رای داده بودن که نماینده شون باشند
پس نمایندگان اراک باید خود کشی کنند
فقط نمایندگان تهران ؟
اصلا فقط نمایندهها ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست