بازدید 1501

ماموریت تهیه نقشه راه سند تحول نظام آموزشی

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند نقشه راهی برای عملیاتی شدن هر چه بهتر نظام‌های موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 28 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش از عملکرد این وزارتخانه در خصوص روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گزارشی ارائه کرد که مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت و مقرر شد نقشه راهی برای عملیاتی شدن هر چه بهتر نظام‌های موجود در این سند تدوین و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

در این جلسه آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی، صنایع دستی و میراث‌داران تمدنی نیز بررسی شد و به تصویب اعضای رسید. بر اساس این مصوبه هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی بر اساس شاخص‌های تعیین شده ارزیابی و صاحب رتبه و درجه خواهند شد.

در جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان تعیین شدند که به موجب آن از این پس همه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در این هیئت مرکزی جذب، تعیین خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی