بازدید 2882

مدارس برخی شهرهای سیستان‌وبلوچستان غیرحضوری شد

باران و سرما در بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان موجب تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس شد؛ اما مدارس کدام شهرها غیرحضوری است؟
کد خبر: ۱۲۲۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری «عصرهامون»، روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان خاش اعلام کرد باتوجه‌به نزول بارش باران الهی و آب‌گرفتگی معابر امروز دوشنبه مورخ ۷ اسفند تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر شهرستان خاش در نوبت صبح و عصر تعطیل و آموزش به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان نیز از تعطیلی مدارس در دو نوبت صبح و عصر در دلگان خبر داد و گفت: به علت برودت هوا و بارندگی تمامی مدارس در نوبت صبح و عصر در دلگان تعطیل شدند.
 
روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اعلام کرد باتوجه‌به شرایط جوی و شدت بارش باران مدارس شهرستان‌های فنوج، سرباز، قصرقند، خاش و دلگان امروز دوشنبه ۷ اسفندماه غیرحضوری شد.
 
 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (دوشنبه ۷ اسفند) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.
 
 بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و در استان‌های قم اصفهان و مرکزی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست