بازدید 2532
فعالیت ادارات همدان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

برف و سرما مدارس همدان را به تعطیلی کشاند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان فردا دوشنبه هفتم اسفند در نوبت صبح تعطیل است.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا در این اطلاعیه آمده است: فعالیت‌های آموزشی فردا دوشنبه به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

همچنین مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا تعطیل است و این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان نیز خواسته شده برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه‌های رسمی را دنبال کنند.

سامانه بارشی سرد تا آخر هفته در همدان فعال است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اعلام کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی سرد و کم رطوبت تا اواخر هفته در منطقه و استان فعال است و بارش‌هایی هر چند خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: سامانه بارشی از اواخر امشب تضعیف شده و بارش‌ها به شکل برف پراکنده خواهد بود اما از سه شنبه شب و روز چهارشنبه با تقویت نسبی سامانه بارشی قدری بر مقدار بارش‌ها افزوده خواهد شد.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

آغاز به کار ادارات همدان با یک ساعت تاخیر

آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت‌ها و بانک‌ها به استثناء بخش‌های امدادی، درمانی، بهداشتی و خدمات‌رسان در سطح استان با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

به اطلاع هم استانی‌ها می‌رساند؛ با موافقت علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، با نوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت‌ها و بانک‌ها به استثنا بخش‌های امدادی، درمانی، بهداشتی و خدمات‌رسان در سطح استان با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست