بازدید 6106
۱

چراغ سبز ناتو به اوکراین برای عبور از خط قرمز پوتین

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو با اظهار اینکه هدف قرار دادن اهداف در خاک روسیه توسط اوکراین اقدامی مشروع است، به «کی‌یف» برای هدف قرار دادن خاک روسیه به عنوان خط قرمز پوتین چراغ سبز نشان داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 23 February 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، تارنمای نشریه آمریکایی نیوزویک با انتشاراین خبرنوشت: ناتو به اوکراین اجازه عبور از خط قرمز پوتین را داد.

تارنمای این نشریه آمریکایی دراین باره نوشت: ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو دراین باره گفت که اوکراین حق استفاده از تسلیحات غربی برای دفاع خود در مقابل روسیه را دارد، حتی اگر شامل حملات به اهدافی در داخل مرزهای روسیه باشد.

 بنابراین گزارش وی در مصاحبه با رادیو «لیبرتی» (Radio Liberty) گفت:این جنگ تهاجمی روسیه علیه اوکراین است که نقض آشکار قوانین بین الملل بوده و بنابر قوانین بین الملل، اوکراین حق دفاع از خود را دارد، که شامل حملات علیه اهداف مشروع نظامی ارتش روسیه در خارج از مرزهای اوکراین می شود، این قانون بین المللی است و البته اوکراین این حق را دارد که برای دفاع از خود این کار را انجام دهد.

ارتش اوکراین به دلیل کمبود مهمات از شهر «آودیوکا» عقب‌نشینی کرد
به گزارش ایرنا، درحالی دبیرکل ناتو به کی یف درباره هدف قرار دادن اهداف نظامی در داخل خاک روسیه چراغ سبز نشان میدهد که طی روزهای گذشته طی درگیری بین قوای روسیه و اوکراین، نیروهای اوکراینی به خاطر کمبود مهمات، مجبور به عقب نشینی از مواضع خود در شهر «آودیوکا» شدند.

روزنامه اوکراینی کی‌یف پست، تصرف شهر آودیوکا به عنوان یک شهر راهبردی را پیروزی بزرگی برای ارتش روسیه در سالروز شروع عملیات ویژه این کشور در اوکراین عنوان کرد.
 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
روسیه واقعا بی عرضه ست و داره مماشات میکنه ، آمریکا موقع جنگ به سگ و گربه های خیابون هم رحم نمیکنه این روسیه پخمه انواع بمب شیمیایی و خوشه ای رو علیه ش استفاده میکنن و عرضه جواب دادن با تسلیحات مشابه رو نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست