بازدید 5372
پای مدیر ناکام کاراته به اتاق مدیرعاملی پرسپولیس نرسید

وزیر ورزش حرف معاونش را وتو کرد؛ ابطال معنادار حکم هیات‌مدیره پرسپولیس/ شکوری هم تعارض منافع دارد

اسبقیان معاون وزیر ورزش ، تا همین دیروز روی احکام صادره اصرار داشت و هر دو نفر را با وجود منع قانونی ، عضو قطعی هیات مدیره پرسپولیس معرفی کرد اما هاشمی نصف این تخلف را وتو کرد و برای جلوگیری از ابهام، شکوری هم باید کنار برود
کد خبر: ۱۲۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 18 February 2024

وزیر ورزش حرف معاونش را وتو کرد؛ ابطال معنادار حکم هیات‌مدیره پرسپولیس/ شکوری هم تعارض منافع دارد

بعداز چند روز اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی ، بالاخره حکم یکی از دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس ابطال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در سمت خود باقی خواهد ماند و به باشگاه پرسپولیس نخواهد رفت.

گفته می‌شد که حسن طباطبایی مدیرعامل جدید پرسپولیس خواهد شد اما سازمان خصوصی‌سازی با استناد به قانون مالکیت شرکت‌های حاضر در مرحله واگذاری و عدم معرفی دو گزینه وزارت ورزش از قبل به مجمع ، انتصاب این دو را غیرقانونی اعلام کرده بود.

گفتنی است انتصاب ابراهیم شکوری دیگر عضو معرفی شده برای اضافه شدن به هیات مدیره سرخ‌ها هم منع قانونی و تعارض منافع دارد. شکوری در حال حاضر رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است و قانونا نمی‌تواند در یک باشگاه پست مدیریتی قبول کند.

شکوری تا کنون از سمت خود در فدراسیون استعفای رسمی و کتبی به رسانه‌ها ارایه نداده است. او تخلفاتی از این دست کم نداشته و قبلا هم بدون کارت پایان خدمت، بمدت یکسال و نیم پست دبیرکلی فدراسیون را آنهم تحت عنوان سرپرست غیرقانونی اشغال کرده بود.

وزیر ورزش حرف معاونش را وتو کرد؛ ابطال معنادار حکم هیات‌مدیره پرسپولیس/ شکوری هم تعارض منافع دارد

علی خطیر مدیرعامل کنونی استقلال ، بعداز انتخاب در راس این دو باشگاه مجبور به استعفا از سمت مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال شد و مشخص است که شکوری هم نمی‌تواند هر دو پست را یکجا اشغال کند.

بعد از انتخاب حسن طباطبایی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، این موضوع مطرح شد که او باید فدراسیون کاراته را ترک کند. با اینحال شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ، تا همین دیروز روی احکام صادره اصرار داشت و هر دو نفر را با وجود منع قانونی ، عضو قطعی هیات مدیره پرسپولیس معرفی کرده بود.

 وزیر ورزش امروز به این سرگیجه پایان داد و صراحتا تأکید کرد که طباطبایی همچنان به عنوان رئیس فدراسیون کاراته فعالیت خواهد کرد تا ادعای معاون خود را وتو کند.

کیومرث هاشمی در این باره خیلی کوتاه و صریح گفت: "آقای طباطبایی به عنوان رئیس فدراسیون به کارش ادامه خواهد داد."

عملکرد این مدیر که مسوولیت ریاست چندین مجموعه ورزشی اصلی تهران را نیز برعهده داشته، در فدراسیون کاراته تعریفی نداشته است و کارنامه ای ضعیف از خود برجا گذاشت.

نویسنده: بهنام شریفی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی