بازدید 3133

شاخ و شانه وزارت ورزش و خصوصی‌سازی برای هم

اکنون وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم پیداشدن مشتری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مالک عمده سهام مالکیتی سرخابی‌ها محسوب می‌شود ولی سازمان خصوصی‌سازی تا روز واگذاری مسوول این سهام است و می‌تواند برای این باشگاه ها تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 13 February 2024

شاخ و شانه وزارت ورزش و خصوصی‌سازی برای هم

در پی بیانیه سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد اضافه شدن دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «در پی تصمیم اتخاذ شده و اضافه شدن حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش اعلام می‌کند ترمیم انجام شده در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه قطعی است و با اضافه شدن این دو عضو، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد».

گفتنی است هم اکنون وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم پیداشدن مشتری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مالک عمده سهام مالکیتی سرخابی‌ها محسوب می‌شود ولی سازمان خصوصی‌سازی تا روز واگذاری مسوول این سهام است و می‌تواند برای این باشگاه ها تصمیم بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست